Thanks.
Voor 2 personen is een midsize SUV ruim voldoende toch?
Afdrukvoorbeeld
Thanks.
Voor 2 personen is een midsize SUV ruim voldoende toch?
Bij USAreisen.de bieden ze via Alamo de volgende typen aan als Midsize-SUV. Het verschil is een paar euro. Wij hebben voor de Jeep Libery gekozen. Scheelde € 7,00. Als we daar bij de balie staan weten we toch niet welke auto's nu code JL of IW hebben. Voor 2 personen is een midsize SUV ruim voldoende.
Fahrzeuggruppe: Midsize-SUV
Kategorie: JL | Jeep Liberty 4türig
Modellbeispiel
http://www.usareisen.de/images/mietw...ep_liberty.jpgz.B. Jeep Liberty:
Kategorie: IW | Midsize-SUV 4türig
- <LI class=carli>Klimaanlage <LI class=carli>Automatik <LI class=carli>Airbags/ABS <LI class=carli>Servolenkung
- Radio-CD-Player
Modellbeispiel
http://www.usareisen.de/images/mietw...i_santa_fe.jpgz.B. Hyundai Santa Fe:
- <LI class=carli>Klimaanlage <LI class=carli>Automatik <LI class=carli>Airbags/ABS <LI class=carli>Servolenkung
- Radio-CD-Player
Jeep Liberty of soortgelijk gaat het worden dan. Bedankt.
Allen,
Het is mij opgevallen dat er op verscheidene websites gesproken wordt over het extra betalen voor een additional driver. Wij hebben dit jaar via Exit reizen een auto gehuurd bij Alamo. In de bijbehorende brief van Exit reizen staat ook dat er mogelijk extra betaald dient te worden voor een additional driver. Op de websites zie ik bedragen staan tot $10 per dag voor een additional driver. Heeft iemand hier ervaring mee??
gr,
edenanita
Wij huren via uscarhire.co.uk en dan bij Alamo, bij dit pakket zitten altijd meerdere bestuurders inbegrepen, bij anderen (dus niet Alamo) niet altijd. En als je met meerderen wilt kunnen rijden, dan is dit wel iets om op te letten.
In je papieren zou moeten staan wat inbegrepen is.
Tenzij je het Gold pakket hebt dien je bij te betalen voor extra bestuurders.
Enkel in Californie is de extra bestuurder gratis.
De reisagent waar ik normaal boek (vlucht + auto) is altijd heel concurerend geweest met de prijzen. Bij Exit reizen was de autohuur zo`n €250 goedkoper. Zou dit ermee te maken kunnen hebben dat het niet is inbegrepen?
Uiteraard, je betaald voor het Gold pakket gewoon een stuk meer. De extra bestuurders zitten er bij in, maar ook de tank benzine. Ik heb zo het idee dat die er nu ook niet in zit bij jou. Of dat 250 euro is? Dat verwacht ik niet.
Dat is niet altijd waar. Vorig jaar hadden wij via de Engelse site bij Budget gehuurd (silver option) en daar waren beide bestuurders inbegrepen, de tank benzine niet. Budget wordt echter niet meer aangeboden door uscarhire.
Als ik nu kijk dan bieden zij Alamo, National en Dollar. Met de silver option is bij Alamo 4 bestuurders inclusief, bij National 2 en bij Dollar slechts 1. Alles bij huur in Florida.
hallO
Toevallig zag ik dat er dichtbij het hotel waar we de 1e nacht slapen (19 maart, Miami) een Enterprise verhuur-lokatie is. Toen ik de prijzen vergeleek met het ophalen van een huurauto bij hen op die lokatie óf op het vliegveld scheelde dit honderden Euro's.
Mag ik de conclusie trekken dat je dus beter een auto kunt huren op een andere lokatie dan op het vliegveld? Heeft iemand daar ervaring mee, in de zin van een vrij groot prijsverschil?
Alvast bedankt, Marloes