Wij hebben vanaf 17 augustus- 3 september geboekt en zijn ca 550-575 (zit in totaalbedrag) Euro per volwassene kwijt.
We vliegen met United vanaf Amsterdam. Geboekt via AV.
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben vanaf 17 augustus- 3 september geboekt en zijn ca 550-575 (zit in totaalbedrag) Euro per volwassene kwijt.
We vliegen met United vanaf Amsterdam. Geboekt via AV.
Tickets voor Oktober zijn geboekt. ± €495,- p/p bij US Airways, beetje afhankelijk van de dollarkoers op moment van afschrijving.
Ook de fullsize SUV ligt vast, de villa was al eerder geregeld.
Vermits iemand nog tickets moet hebben voor de periode van nu t/m 31 Maart.
Deze kwam via de spam binnen; http://www.schiphol.nl/Reisbureau/Bo...?lOfferID=5571
Met United voor €466,- naar Orlando
Wij hebben vandaag tickets naar Orlando kunnen boeken voor slechts EUR 378 p.p. (all-in) rechtstreeks via www.usairways.com (en vervolgens onderaan de pagina via de NL-link). Wij gaan van 15/03/09 t/m 29/03/09 en vliegen vanaf Schiphol. Een mooie deal dachten wij zo. 8-)
Periode: 15-03 tot 29-03
Route: Amsterdam - Philadelphia - Orlando / Orlando - Philadelphia - Amsterdam
Maatschappij: US Airways
Personen: twee volwassenen
Geboekt bij: www.usairways.com
Totaalprijs: EUR 756
Opmerkingen: Door met de dagen te schuiven kwamen we erachter dat op zondag vertrekken, veel voordeliger was dan een dag eerder op zaterdag.
Roland
Connections is terug met zijn promoties, 327 euro p.p naar Miami (en andere) boeken tot 10 december, vertrekken tot 24juni (vanuit brussel).
Na een paar uurtjes puzzelen heb ik geluk gehad. Oh kommeris kijken: 12 mei vliegen we van Brussel naar Orlando via Washington voor €328 pp inclusief! Voor het zelfde geld vliegen we ook nog terug op 9 juni :wink::-\"
Wij vliegen a.s. zaterdag naar Orlando met Lufthansa. dit scheelde met ons zessen, €2400,- gewoon op amsterdam naar frankfurt en dan rechtstreeks naar orlando
Hallo allemaal,
Wij hebben gisteren een ticket geboekt naar miami via dusseldorf, het is een directe vlucht met Lufthansa voor 487 all-in voor februari 2009. Als je een beetje speelt met de datums kom je vanzelf leukere prijzen tegen.
groetjes
Wij hebben onze tickets naar Fort Lauderdale geboekt via Cheaptickets.
Periode 12-21 februari. Eén tussenstop in Philadelphia. All in 420 euro p.p.
De site van World Ticket Center is ook een goede!
http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets/florida
Vlieg nog een keer extra, 5 februari heen, 9 februari weer terug. Met US Airways, via Philadelphia, geboekt via Cheaptickets. All in: 369 euro.
Wij hebben ze bij Cheaptickets geboekt met US Airways. Voor Krokusvakantie, 12-21 februari (beetje smokkelen met school, dat wel). 420 euro incl. taxes.
Overstap in Philladelphia. Op 21 februari zit er wel een hoop tijd tussen aankomst en vertrek naar Amsterdam maar dan gaan we gewoon de stad in!
Wij hebben voor de periode okrober 2009 geboekt bij United, 3 volwassenen en 1 kind voor 2050 euro. Amsterdam-Chicago-Orlando. Retour via Washington.
geboekt via Thomas Cook 17-8 t/m 29-8 voor 3 volwassenen 1958,euro en een beetje (all in) met Delta via Amsterdam- Atlanta- Orlando
Op www.connections.be zijn inmiddels de prijzen bekend gemaakt:
Orlando en Miami vanaf € 299. Boeken tussen 3 en 26 januari, reizen tot het najaar. Meer info volgt vanavond, ze weten daar wel hoe ze de spanning op moeten voeren.
Ik heb nog niet geboekt maar zag op vliegwinkel gister deze
amsterdam-orlando 18-04
orlando-amsterdam 2-5
2 volwassenen, 3 kinderen totaal 2201 incl alle tax etc
US airways.
Heen met 2 stops en terug met 1 stop
Via Connections voor 1948 euro naar Orlando van 31-7 tm 22-8,
Dus echt in het HOOGSEIZOEN, met zijn viertjes 2 x 535 en 2 x 439. We vliegen met United vanaf Brussel.
We gaan al in de meivakantie voor 2360, toen wist ik nog niet van het bestaan van deze akties en heb bij AV geboekt.
Dus dit is echt een toegift!
vanmorgen geboekt voor de eerste 3 weken van maart (april en mei lieten dezelfde prijs zien) voor 384 euro pp. vanaf Amsterdam naar Orlando (via Philly) met US Airways.
Via http://ww.supersaver.nl/
En ja hoor! We gaan een week naar Clearwater Beach via Tampa Airport. En dat in voorjaarsvakantie en dat voor 1100 euro! Go mama, go mama!
=D>=D>=D>=D>
Thanks to connections.be
1100 met zijn viertjes. De keuze is dan snel gemaakt!
Vanochtend verlof gevraagd op m'n werk en direct vanmiddag vliegtickets naar Orlando geboekt bij Connections, zojuist ESTA ingevuld en direct een Equinox gereserveerd bij USAreisen.
Het was vanochtend wel schrikken: gisteren waren de goedkope 279 euro tickets nog online beschikbaar, maar vanmiddag waren ze dus weg. Gelukkig hadden ze telefonisch nog wel tickets voor 320 euro p.p. incl alle kosten!
YESSSSS.......23 januari met United Airlines via Washington naar Orlando en 5 februari weer dezelfde weg terug. Mooie vertrektijden trouwens.
Onze eerste keer Florida en dat al over 3 weken: we hebben er ontzettend veel zin in!!!
Net geboekt; 21 mei met AA/BA van Amsterdam naar New York en doorvliegen op 26 mei naar Tampa. Van Tampa op 11 juni naar Amsterdam.
460 euri per persoon. Geen geld :)
Ik heb net geboekt bij D reizen,
rechtstreekse vlucht van dus-miami met Air Berlin voor 2336 euro (2 volwassen en 2 kids)
Wij vertrekken op 20 AUGUSTUS!!! Heb geen seconde over nagedacht, gelijk boeken. Heb geluk gehad ze hadden nog maar 5 plaatsen over.
check D reizen, echt goedkoopste, wij komen net terug uit Dubai. Daar verbleven wij met kerst/oud en nieuw. D reizen was het goedkoopst voor nog geen 2000 euro met zijn 4 tjes!!!!!
Jippie vandaag toch weer geboekt! Vertrek op 18 augustus met United. Heen via Chicago, terug via Washington. 2000 euro voor 4 personen, waarvan 1 kind. Gewoon via Usafunvacations. Ik kreeg nog wel een mailtje van Jan doets met zeer goedkope tarieven (1443 euro) maar met op de terugweg 2 stops. Wel een zeer aantrekkelijke prijs. Ook connections kon voor ons niet goedkoper. Maar in ieder geval we gaan weer, ook getroffen door het Florida virus. Nog 7 mnd, 1 week en 3 dagen volgens de net nieuw aangemaakte ticker.
Groetjes Monique
ik heb ook bij D-reizen geboekt! 1000 euro voor 2 retour miami.
Wij hebben al betaald en een geprint ticket gekregen; hoop dat het wel in orde is zo.
Ik heb zojuist geboekt naar Florida voor minder dan 500 euro pp incl annuleringsverzekering. Ik heb eerst een aantal vluchten vergeleken bij http://www.prijsvergelijk.nl/vliegticket Daar kan je eenvoudig vergelijken en ze hebben ook alle sites als cheaptickets en ebookers op een rijtje staan.
Is echt super ideaal.
Ik hoop dat jullie ook allemaal van die goedkope tickets weten te vinden.
Adios
Wij hebben vandaag ook weer geboekt voor juli. Wij hebben voor ons ticket € 680,-- per persoon betaald. Wij vliegen van Amsterdam naar Washington en van Washington naar Orlando. Op de terugweg vliegen wij van Orlando via Washington terug naar Amsterdam.
Wij moesten de tickets gelijk betalen en printen in verband met een vakantiebeurs actie. Hierdoor zijn de tickets zo goedkoop. Ik had echt al heel internet af gespeurd maar dit tarief was ik nog niet tegengekomen.
Oh ik ben zo blij dat we voor deze prijs weg kunnen.
Groetjes Bella
Jippie, ik heb ook weer geboekt!!
Periode : 6 mei 2009 - 23 mei 2009
Airline : United
Overstap : 1, Chicago
geboekt via : United Airlines
Prijs : Usd 1042.76 voor 2 personen
Dacht dat dit wel een nette prijs was. Heb hem dus maar gelijk vastgeprikt.
Nu de rest plannen....
Eindelijk ook geboekt:
Van: 13 juni tot: 3 juli
13 juni:
Amsterdam-Londen 7:20-7:35 AmericanAirlines
Londen-Miami 9:55-14:20 AmericanAirlines
3 juli
Miami-Londen 20:45-10:00 British Airways
Londen 11:55-14:10 British Airways
Prijs: 2 X 400 = 800 Euro's!!! Lager heb ik echt niet kunnen vinden.
Tja,
eindelijk, na vele weken, zoniet maanden, van het om de paar dagen checken van alle (nou ja, 'alle', in elk geval vele) sites hebben we vandaag geboekt.
We gaan met BA via London naar Phoenix op 17/8 en vliegen met BA terug vanaf Tampa via Londen naar Amsterdam op 31/8. Kost 662 dollar pp = € 490 (geboekt op Orbitz via Kayak)
Met US Airways vliegen we rechtstreeks van Las Vegas naar Orlando om 16.20uur op de 24e voor 186 dollar pp = € 136
Totaal dus € 626 pp. Ben ik niet ontevreden over.
Offertes die ik had van connections.be lagen boven 1100 euri, vliegtarieven.nl op ruim 1000 en American Vacations op 665 (United). Wel met allemaal veel ongunstigere vliegtijden.
We vertrekken namelijk vanaf A'dam om 11.40uur en terug om 18.45uur.
MVG
A3
Wij gaan ook weer 13 maart 2009 2 volwassenen 2 kinderen met United via Washington totaal ticket prijs 1525,- incl belastingen en toeslagen.(direct ticketing)
Hoi,
Ik heb geboekt voor 2 volwassen en 2 kinderen voor 1459 euro bij Supersaver ook in de periode april.
Groeten Monique
Vandaag via www.martinair.nl bod gedaan op 2 tickets rechtstreeks naar Miami. Ze hebben een ticketveiling vanwege de vakantiebeurs t/m vandaag.
Gaan van 8 mei t/m 22 mei en vliegen samen rechtstreeks voor 850 euro (incl).
Scheelt me toch weer dik 200 euro met de originele prijs.
Yes, ook onze tickets zijn geboekt\\:D/\\:D/
Zaterdag 29/8 amsterdam-miami
Donderdag 17/9 orlando-amsterdam
Prijs voor 2 tickets via skybreakers.nl: 810 euro
We vliegen met American airlines en British airways.
Wij hebben geboekt bij Cheaptickets voor 4 volwassenen (wij en twee kids van 14 en 16 jaar)
Vertrek 03-07-2009 Schiphol-Gatwick-Orlando
Retour 30-07-2009 Orlando-Gatwick-Schiphol
Ticket prijs incl tax 2830 euro
We hebben wel al in November geboekt, ik weet niet of dat nog enig verschil maakt.
Wij hebben geboekt 341euro P.P
Vertrek 25/08/09 Brussel - Washington - Orlando
Terug 11/09/09 Orlando - Washington - Brussel
Wij vliegen in september naar Vegas voor €339,00 pp met UA vanaf Brussel.
Ook geboekt via Connections.be
Maar pas op, het parkeren in Brussel is idioot duur, 22 dagen in Ams, Dus of Fra is ongeveer € 100,00.
In Brussel kost dat maar liefst €299,00
En ik kan (alweer) niet mijn stoelen kiezen en straks vast ook niet onlne inchecken
Dat zal niet aan Brussel liggen maar waaraan dan wel, wie heeft hier ook mee te maken?
(In mijn itinerary staat bij seats N/A, is not applicable)
Hoi Michael66,
Periode (data vertrek en aankomst):
6 juni Amsterdam-New York (Newark)
10 juni New York (Newark)-Orlando
24 juni Orlando -Amsterdam via Newark
Route/stopovers:
Maatschappij: Continental
Aantal personen: 2 volwassenen
Geboekt bij: USA Fun Vacations
Totaalprijs incl. alle toeslagen: € 1150,00 (alleen vliegtickets)
Opmerkingen:
Verder in New York een hotel geboekt via Expedia - Vu hotel (opening feb/maart). Ben erg benieuwd. In Orlando villa met prive zwembad (ook via USA Fun Vacations).
Je snapt wel dat ik er erg veel zin in,vooral omdat New York de 1e keer wordt.
Groetjes,
Christel
Gisteren geboekt:
Periode (data vertrek en aankomst): 21 juni 2009 vertrek van Brussel naar Miami (met tussenstop in London). Terugreis op 3 juli 2009 vanaf Orlando naar Brussel met een tussenstop in Chicago
Route/stopovers:
Maatschappij: via American Airlines
Aantal personen: 6 volwassenen
Geboekt bij: www.connections.be
Totaalprijs incl. alle toeslagen: € 1979,10
Van/naar: Amsterdam naar Fort Lauderdale via Houston
Reisperiode: 19 december 2009 t/m 2 januari 2010
Geboekt bij/via: Continental
Prijs per ticket (incl. alle bijkomende kosten, dus de netto prijs): 567,35 pp
Geboekt op: 3 februari 2009
Als ik bij Kayak.com kijk, dan is dit verreweg de goedkoopste mogelijkheid.
Nou, enorm bedankt! Inmiddels heb ik via cheaptickets geboekt.; 600 dollar per ticket, dus $ 1800,36 in totaal! Toch geen slechte deal; da's 461 euro per ticket. Mij lijkt dat er nog vliegtax bij komt; hebben we het nog voor iets meer dan 500 euro per persoon. Hartelijk dank voor de tips!