-
Re: Bellen naar Florida
Ik zou gewoon mijn mobiele nummer geven. Zoals je hebt aangegeven, gaat het er om dat je bereikbaar wil zijn voor de tour coordinator. Je telefoonrekening zal dan echt niet torenhoog zijn als het in feite maar om 1 telefoongesprek gaat.
Groet, Lucienne
-
Re: Bellen naar Florida
Zeker niet onbelangrijk:
Indien je wordt gebeld op je mobieltje in het buitenland betaal je roaming kosten die heel hoog kunnen oplopen!
http://www.lenix.nl/Default.aspx?tabid=32
-
Telefoneren vanuit Florida naar België en Nederland
Op welke manier belt men het goedkoopst naar Belgie en Nederland vanuit florida ?
telefoonkaarten ? internetcafés ? publieke telefoons ?
welke zijn de kosten als men mobiel belt ? sms-berichten verstuurt ?
-
Re: Telefoneren vanuit Forida naar België en Nederland
Mobiel (GSM) bellen en SMSen heeft bij elke provider weer een andere prijs, en providers hebben ook nog eens diverse tarieven. Ik heb zel T-Mobile met het World-tarief, dan betaal ik € 0.50 per SMS en ook zoiets per minuut als ik bel. Het goedkoopste is uiteraard om via internet te bellen, maar daar weten anderen vast meer over te vertellen.
-
Re: Telefoneren vanuit Florida naar België en Nederland
Wij bellen altijd met belkaarten van discountcallcards.com vroeger kochten wij bij Sams Club of Wallgreens maar discountcallcards.com is gewoon goedkoper en je kan gewoon online kopen waar je ook bent, je krijgt de card direct per email binnen. Normaal betaalde wij ongveer $0.10 per minuut en nu $0.03 oftwel 3x langer bellen voor hetzelfde geld. Gebruiken hun site trouwens altijd, niet alleen in Florida. Succes
ps Nu ik het zo terug lees lijkt het wel reclame, nou ja zie maar wat je ermee doet hoor! Doei!
-
Als je een laptop hebt kan je Skype gebruiken met een landenabonnement kan je voor een paar euro een maand onbeperkt naar Nederland bellen. Mobiele nummers kosten wel extra maar dat is ook een minimaal bedrag. Als iedereen die je belt een pc heeft dan heb je geen landenabonnement nodig en kan je gratis PC naar PC gesprekken voeren.
Heeft onze belkosten in de vakantie aanzienlijk verlaagd.
-
Als je dan toch een laptop meeneemt.......msn videogesprek?
of Voip, is net zoiets als skype.
-
Wij Skypen ook altijd. Naar mede-Skype gebruikers gratis en naar andere (vaste) telefoonnummers 0.02 Dollar cent per minuut. Zeer goede geluidskwaliteit. Ter plaatse kopen wij beltegoed on line in US dollars. Scheelt nl ook weer met de btw héhéhé
-
Telefoneren vanuit Florida
Beste forum-bezoekers, wie kan mij helpen?
Ik ga volgende week naar Kissimmee 8-)!! Vorig jaar ook geweest, geweldige vakantie gehad (met dank aan USA Fun Vac). Heb tijdens deze vakantie een aantal maal naar NL gebeld. In ons huis (Lindsfield) lukte het mij niet om "naar buiten" te bellen, zonder de tussenkomst van een operator. Bij thuiskomst (toen de creditcardafschriften op de mat ploften) bleek dat die operator een aardige duit kostte :???:. Doe ik iets fout? Iemand een goede tip? Alvast Dank! FloridaFrankie
-
Re: Telefoneren vanuit Florida
hallo
Je kunt het beste een telefookaart kopen bij de Wall-mart, deze kost 5 of 10 dollar
Als deze op is word de verbinding vanzelf verbroken
Groetjes Peer
-
Als je je laptop meeneemt, dan instelleer je daar voipbuster.nl op, je zet er een klein bedrag op van € 10,00, waarmee je voor 2 a 3 cent kunt sms-en naar Nederland en gratis kunt bellen! Voor ons werkte dit prima.
Succes!
-
Ja maar dan moet je wel internet hebben Lannie... overigens doe ik het wel zo hoor, via Voipbuster.. werkt prima, al jaren.. en een eigen telefoonnr waarop je ook gebeld kan worden. Heb een jaar of 2 a 3 geleden een eigen nr kunnen kiezen incl. het netnummer.
-
bel collect, 1.800 432 0031 volg de instructie's, het thuisfront betaalt
-
Vorig jaar voor het eerst met Skype naar Nederland gebeld. Voordat ik die had heb ik het gedaan met deze kaart. Was destijds de voordeligste oplossing zonder laptop.
-
Leuk de link naar die kaart, maar dan moet je wel een kvk nr. opgeven, of heb ik dat verkeerd?
-
Misschien via de link wel, toen ik het een jaar of wat geleden aanvroeg was het onderscheid er niet. Hier is de link naar het consumenten deel.
-
Wij hebben vorig jaar gewoon vanuit openbare telefoon gebeld, je kon daar 3 minuten naar Nederland bellen voor $ 0,50
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
maanbo
en mobiel bellen of is dat mega duur of lastig?
Nee helemaal niet. We hebben gewoon onze KPN kaarten gebruikt en de kosten zijn nauwelijks hoger dan als je uit Europa naar Nederland belt. De dekking was soms niet optimaal maar het lag ook vaak aan het toestel. Als het ene toestel geen verbinding kon maken had het andere soms volledige zender sterkte.
We hadden drie toestellen met KPN kaarten en een met een Duits Vodafone abbo in gebruik. We hebben gewoon gebeld en zijn na afloop echt niet achterover gevallen van de kosten.
Geen gedoe met kaarten kopen of een half abonnement daar af te moeten sluiten maar gewoon je eigen mobieltje gebruiken. Gemak dient de mens nietwaar?:lol:
-
Wij bellen ook met onze mobiel maar bellen dan via www.ekit.com. werkt reuze handig en voor 6 minuten naar nl bellen was ik nog geen euro kwijt. Even een account aanmaken op ekit.com, noteer je inlogcode, schrijf je landennummer op (tenzij je via American Vacations een kaartje hebt gehad) en het werkt reuze handig. Inbellen nummer intoetsen en klaar is kees.
-
Wij hadden een amerkaanse pre-paid mobiele telefoon gekocht bij de wal-mart. Voor 20 dollar, incl 300 belminuten. Nou gingen die belminuten best hard omdat je natuurlijk niet lokaal belt. Maar heb er toch 2 weken mee kunnen doen en heb om de dag wel naar nederland gebeld. Was nog even een probleem om internationaal bellen geactiveerd te krijgen en daar moest een medewerkers van de mobiele maatschappij aan te pas komen. Maar ik vond het aardig werken.
-
Re: Telefoneren in/vanuit Florida
kan ik bij ekit zo een asccount aanmaken , of moet ik een Global Pfone card kopen,. daar moet je je gegevens invoeren??
in onze villa zit ook een telefoon en nationaal bellen is gratis, hoe zouden dan de prijzen voor internationaal liggen??
-
Citaat:
veghel
in onze villa zit ook een telefoon en nationaal bellen is gratis, hoe zouden dan de prijzen voor internationaal liggen??
Duur, tenzij je even bij de PUBLIX/Wal*Mart zo'n telefoonkaartje haalt van $ 10, daar kun je echt lang mee bellen :-D
Groetjes,
Pieter
-
Bij zo'n telefoonkaart, moet je dan eerst een speciaal nummer bellen/activeren voordat je naar Nederland kan bellen?
En bel je dan met je villa telefoon?
Grtjs Marja
-
ja je moet eerst een nummer bellen(staat op het kaartje!) en dan kan je met je telefoon van de villa gewoon naar nederland bellen. Uiteraard is bellen naar een mobiel nummer wel iets duurder maar voor 10 dollar kon ik bijna 2 uur bellen naar een "gewoon nummer"in nederland.
groeten wendy
-
Dat is dus ideaal voor mijn zoon om zo zijn vriendin te bellen, dan houden we tenminste een beetje "zicht" op de kosten=;
-
ik heb bij ekit.com een account aangemaakt, maar moet ik toch een soort kaart kopen of hoe gaat dat
-
@rreedijk: ik ben ook van plan zo'n goedkope prepaid gsm te kopen bij Walmart. Ik dacht dat ik er dan ook nog een sim card bij moest kopen, maar dat hoeft niet begrijp ik uit je verhaal; dus voor 20 dollar kan je meteen bellen?
-
Even een ander vraagje,
Hoe bel ik naar amerika?
Dus wil reseveren voor een paar disney restaurents, maar hoe bel ik nu in godsnaam naar daar :s?
En weet iemand hoeveel zo een gesprek circa kan kosten?
-
Als je b.v. wil reserveren bij een restaurant in Disneyworld, dan druk of draai (i.g.v. je een telefoon uit de vorige eeuw hebt...) het volgende nummer: +14079393463, ofwel 0014079393463. De + of 00 staan voor de internationale toegang, 1 is het landnummer van de USA, 407 het netnummer van Orlando area en 9394363 (WDW-DINE) het abonneenummer van de restaurant reserveringslijn.
-
Citaat:
FrankS
Als je b.v. wil reserveren bij een restaurant in Disneyworld, dan druk of draai (i.g.v. je een telefoon uit de vorige eeuw hebt...) het volgende nummer: +14079393463, ofwel 0014079393463. De + of 00 staan voor de internationale toegang, 1 is het landnummer van de USA, 407 het netnummer van Orlando area en 9394363 (WDW-DINE) het abonneenummer van de restaurant reserveringslijn.
Dus het eerste nummer is bevoorbeeld als ik ginds ben?
En het tweede simpelweg vanuit hier te bellen :)?
Ok bedankt!
Ik hoop dat ik toekom volgende week met men belkaartje van 25eur. :)
-
Beide nummers zijn voor het bellen vanuit NL naar de USA, maar niet op elke telefoon kun je de + gebruiken. Dan kun je daarvoor 00 drukken.
Als je vanuit de USA (met een vaste lijn of een amerikaanse mobiele telefoon) dit nummer moet bellen, dan geef je in: 4079394363.
-
Als je een hotel hebt met internet - of sowieso een internetverbinding - kan ik iedereen een Skype telefoon aanraden. Je kunt er al één kopen voor €20. Vervolgens download je Skype, installeer je het, koop je online beltegoed; €10 bijv. Bellen is slechts €0,02 per minuut, naar elk vast / mobiel nummer, vanuit Amerika naar wereldwijd!!
Goedkoper kun je het niet krijgen ;).
-
Citaat:
FrankS
Als je vanuit de USA (met een vaste lijn of een amerikaanse mobiele telefoon) dit nummer moet bellen, dan geef je in: 4079394363.
Met je eigen Nederlandse mobiel is het dan ook gewoon het nummer wat je zou draaien op een Amerikaanse telefoon, omdat je bent ingelogd op een Amerikaans GSM netwerk. Doe je toch 001 etc. ervoor dan krijg je in het Engels een melding dat het nummer niet bestaat of iets in die trend. Dit laatste dat 001 niet werkte was in elk geval op het Cingular netwerk....
-
Als je een KPN abbo heb kun je gewoon het normale nummer draaien wat je in Nederland ook gebruikt dus zonder iets er voor. Geen nullen of 0031 of 011 of wat dan ook.
Gewoon je eigen vertrouwde Nederlandse nummer.
Heel simpel maar wel makkelijk.
-
en met een vodafone abbo? vanuit Atlanta de vorige keer moest ik eerst 011 ?? intoetsen voor ik contact kreeg met holland
-
011 is het internationale toegangsnummer om vanuit de VS naar het buitenland te bellen...
Dit heeft overigens niets met het abonnement te maken...
-
Ik heb in mijn mobiele telefoon alle nummers met "+31-xxxxxxxxx" geprogrammeerd. Ook als ik vanuit de USA bel, dan werkt dat prima.
-
Citaat:
corrus
011 is het internationale toegangsnummer om vanuit de VS naar het buitenland te bellen...
Dit heeft overigens niets met het abonnement te maken...
Spijt me maar dat geld wel voor KPN abbo's
Die hebben het 00 gebeuren twee jaar geleden afgeschaft.
Met een KPN abonnement kun je ook niet meer via 0031 vanuit België,Duitsland,Frankrijk,Zwitserland ,Luxemburg en Oostenrijk naar huis bellen.
Bel je 0031 werkt het gewoon niet.
Gewoon je eigen normale nummer bellen dus, voor Rotterdam 010 1805689 zeg maar. Je gebruikt de gewone binnenlandse nummers.
Dit werkt hetzelfde in Amerika heb ik nu dus gemerkt.
( En ik bel dagelijks naar huis :oops: :oops: )
Overigens heb ik ook een Duits Vodafone abbo bij me en daar moet je dus wel 011 voor gebruiken.
-
Wat een BS...
+31 (daarna het nummer wat je wilt bellen) werkt vanaf iedere mobiele telefoon...
Ik heb slechts een paar providers gehad hoor...
Vodafone, T-Mobile, KPN...
Zelfs op m'n US cell phone werkt +31 enz...
-
Ik heb een KPN abo en al mijn voorgeprogrammeerde nummers zijn standaard met +31 in mijn toestel gezet.
Vorig jaar heb ik daarmee zonder problemen naar Nederland gebeld.
Knaapje