-
Hoppen zonder hopoptie....
Hallo,
Het klinkt onlogisch ](*,) , maar weet iemand of het mogelijk is 2 parken te bezoeken zonder dat je een hopoptie bij je passen hebt?? #-o
Lijkt mij wel....
Ik zie op AR dat een 4+4 (waterfun)kaart 191,- kost.
Ik heb echter 3 dagen Disney gepland, waaronder 1 dag Epcot of Magic Kingdom. Misschien kunnen we dan beide parken op 1 dag pakken :-\" .
Groeten,
Hans
-
Re: Hoppen zonder hopoptie....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
nahnah9
Hallo,
Het klinkt onlogisch ](*,) , maar weet iemand of het mogelijk is 2 parken te bezoeken zonder dat je een hopoptie bij je passen hebt?? #-o
Lijkt mij wel....
Ik heb echter 3 dagen Disney gepland, waaronder 1 dag Epcot of Magic Kingdom. Misschien kunnen we dan beide parken op 1 dag pakken :-\" .
Groeten,
Hans
Je kunt zonder hopper functie NIET hoppen tussen MK,Epcot,MGM of AK.
Wel kun op dezelfde dag naar een pretpark en waterpark.
M.a.w. je zou s'morgens naar Typhoon Lagoon kunnen gaan en s'middags naar MGM.
En Epcot en MK op 1 dag doen, lijkt mij bijna onmogelijk.
Zeker als je Epcot goed wilt zien heb je naar mijn idee al meer dan 1 dag nodig.
En voor Mk zou ik ook 1 dag uittrekken.
Samen 2 dagen.
Groet,
Pascal
-
Citaat:
nahnah9
Hallo,
Lijkt mij wel....
Groeten,
Hans
Dan doe je op je 3de dag een upgrade bij de kassa naar hopper... dan betaal je hier maar 1 dag hoppen extra... ik dacht $15,-...
-
Hoi Pascal,
Het gaat om het volgende :
Mijn vrouw en ik hebben Epcot in 1988 gezien. De kinderen en wij zijn 2x in EuroDisney geweest. Nu dacht ik zo:
Als ik naar 3 parken ga, verlies ik 1 van mijn 4 dagen (4+4 water).
Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot. Het lijkt mij toch mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken als ik daar maar 2x voor betaal?
Groeten,
Hans
-
Dank allemaal voor jullie reactie's.
Zelf ben ik ook meer een favoriet van het Disney vervoer, gewoon om de sfeer die je er toch bij krijgt.
Auto is natuurlijk wel makkelijker denk ik persoonlijk omdat je meer vrijheid hebt. Bij het Disney vervoer ben je toch gebonden een hun reis tijden en schema's. Denk dat ik het wel eens ga uitproberen dit jaar gewoon om eens te zien of de auto nu sneller is bv.
Oja Pascal, vanaf het hotel neem ik zo wie zo geen bus, bedoelde meer als je eenmaal daar bent, was ik vergeten te zeggen.
Citaat:
Mickey99
Nog een tip: vergeet niet waar je je auto parkeert! Als je 's morgens aankomt bij een park staan er nog niet zoveel auto's maar als je 's middags of 's avonds weggaat.... :shock:
Nee die tip zal ik zeker niet vergeten, is mij al een keer gebeurt, was op de laatste dag van mijn vakantie, nog snel effe een mall in en dan de auto niet meer terug vinden!!!
Dan raak je ligtjes in paniek. maar gelukkig toch na een uur zoeken gevonden!
Nu schrijf ik altijd even op waar ik sta geparkeerd, en in Disney is dat zeker goed te doen met al die leuke borden die ze daar geplaatst hebben.
-
Citaat:
nahnah9
Hoi Pascal,
Mijn vrouw en ik hebben Epcot in 1988 gezien. De kinderen en wij zijn 2x in EuroDisney geweest. Nu dacht ik zo:
Citaat:
Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot. Het lijkt mij toch mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken als ik daar maar 2x voor betaal?
Hier ligt nu net het probleem. zonder hopperfunctie mag en kun je niet hoppen.
Zoals Corrus schrijft kun je wel je ticket upgraden in het park om er een hopperfunctie van te maken. Of dit voor 1 dag kan weet ik niet.
Groeten,
Hans
Hoi Hans,
Wanneer was de laatste keer, uh in 1988.
Wauw das lang geleden.
Inmiddels is er toch wel heel veel veranderd, zeker wat betreft attracties.
Ik zou de gok nemen en inderdaad beginnen met Epcot en kijken hoe je de dag doorkomt.
Ik (wij) komen ieder geval altijd ogen en tijd te kort.
Wil je die dag dan alsnog weg kun je proberen om je ticket om te laten zetten naar Hoppen.
Als je al meerdere keren in Parijs bent geweest, sla die dan eventueel over. of combineer deze met een waterpark.
S'morgens vroeg zwemmen en in de namiddag naar Magic Kingdom.
Dit zou je natuurlijk ook met Epcot kunnen doen.
groet,
Pascal
-
Re: Auto of Disney transport
Ik heb er vorig jaar eens over gedacht om vanuit het hotel de bus te nemen en mijn auto achter te laten, maar toen ik hoorde dat de bus maar om het uur ging, en de laatste bus vanaf Disney al om 19;00uur vertrok heb ik dat maar niet gedaan. Dan ga ik net als jij liever met de auto betaal die 11 dollar en ben zo vrij als een vogel.
-
Citaat:
pascalbrouwers
Hoi Hans,
Wanneer was de laatste keer, uh in 1988.
Wauw das lang geleden.
Inmiddels is er toch wel heel veel veranderd, zeker wat betreft attracties.
Ik zou de gok nemen en inderdaad beginnen met Epcot en kijken hoe je de dag doorkomt.
Ik (wij) komen ieder geval altijd ogen en tijd te kort.
Wil je die dag dan alsnog weg kun je proberen om je ticket om te laten zetten naar Hoppen.
Als je al meerdere keren in Parijs bent geweest, sla die dan eventueel over. of combineer deze met een waterpark.
S'morgens vroeg zwemmen en in de namiddag naar Magic Kingdom.
Dit zou je natuurlijk ook met Epcot kunnen doen.
groet,
Pascal
Disney zegt, you may upgrade your MYW tickets at any time to anything you want, as long it's still valid...
-
Om even terug te komen op je oorspronkelijk vraag: als je kaartjes hebt zonder hopper-optie, en je wil 2 parken bezoeken op 1 dag, ben je gewoon 2 dagen kwijt van je ticket. It's as simple as that. Het is dus wel mogelijk!
-
Citaat:
Jasmino
Om even terug te komen op je oorspronkelijk vraag: als je kaartjes hebt zonder hopper-optie, en je wil 2 parken bezoeken op 1 dag, ben je gewoon 2 dagen kwijt van je ticket. It's as simple as that. Het is dus wel mogelijk!
NEE dat klopt niet.
Dat was voorheen, maar dat is ergens vorig jaar veranderd.
Je kunt per dag maar naar 1 park gaan zonder hopperfunctie.
Waarom zou je anders een hopperpas moeten aanschaffen die ook nog duurder is.
-
Ik heb nog even voor je gezocht.
en de volgende info gevonden uit een eerder bericht, en het staat ook hier:
http://www.floridaforum.nl/showthrea...disney+tickets
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EllenM http://www.floridaforum.nl/images/bu...L/viewpost.gif
wij hebben ook zo'n 4=10 gekocht. ben benieuwd hoe dit gaat over 2,5 week. kan ik deze tickets eigenlijk dan ook gebruiken voor entree pleasure island en disney interactive?
Beste Ellen,
Ik heb hetzelfde ticket gekocht als wat jij hebt.
Destijds is mij door Teo van AV mede gedeeld dat je kunt hoppen met deze passen.
Dit was ook zo, echter Disney heeft dit afgelopen maand terug gedraaid.
Met andere woorden!!!!
Je kunt niet hoppen met een basic ticket (10 dagen 4 betalen+waterfun).
op dezelfde dag mag je maar naar 1 pretpark.
Wil je dezelfde dag naar meerdere parken moet je een hopper toevoegen aan het ticket.
Bij mijn weten kun je deze tickets ook gebruiken om naar Pleasure island en Disney Quest te gaan.
Ik weet alleen niet of Pleasure Island nou zo geweldig is.
Afgelopen voorjaar stond een groot gedeelte in de stijgers.
Om er overheen te lopen en te combineren met Down Town is natuurlijk wel aan te bevelen
Mijn voorkeur gaat dan uit naar City walk bij Universal
Ik heb de tickets omgeruild met hopper functie, daar wij gek zijn van Epcot en daar meerdere keren heen willen.
Ga je naar een waterpark, kun je natuurlijk wel naar 1 vd pretparken.
Groet,
Pascal
-
Citaat:
corrus
Dan doe je op je 3de dag een upgrade bij de kassa naar hopper... dan betaal je hier maar 1 dag hoppen extra... ik dacht $15,-...
MouseSavers geeft aan:
Citaat:
(Upgrade cost is based on the total number of days you originally purchased, not on the number of days remaining.)
Dus upgraden van een 4-daagse base kost (volgens de website van Disney) $ 43+tax, of je dat nou op de eerste of laatste dag van gebruik doet.
-
Citaat:
Jasmino
Foutje.....
Je mag NIET op dezelfde dag een ander park bezoeken, ook niet tegen inlevering van een dag !!!
Je kunt uiteraard wel een los ticket bij de ingang kopen, maar dat is nog duurder dan de hopperfunctie.
Dus helaas: Zonder hopperfunctie slechts één park per dag !!
Eric
-
Iedereen bedankt.
Ik weet nu wat we gaan doen (denk ik) ](*,) .
Ach, zoals eerder geschreven. We kopen hier het 4+4 ticket en zien daar wel. Als er in Orlando maar (water)pretparken en malls bezocht kunnen worden....
En dat kan!!!! =D> =D> =D>
-
Citaat:
nahnah9
Hoi Pascal,
Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot.
Je kunt Magic Kingdom niet echt vergelijken met het park in Disneyland Parijs tenminste dat vind ik. Ja, er staan ook een mooi kasteel en er is ook een Mainstreet maar de sfeer.... die is het Magic Kingdom zó bijzonder.
Ik zou sowieso zeker 1 dag naar het Magic Kingdom gaan. Zeker voor de sfeer die daar hangt maar ook niet te missen; de Parade, Mickey's Toontown (met o.a. Mickey's huis en Minnie's huis), Splash Mountain, Mickey's Philharmagic, Jungle Cruise en niet te vergeten Wishes de mooie vuurwerkshow en nog zo véél meer!
-
Natuurlijk kun je MK en Parijs niet met elkaar vergelijken.
Of toch wel :!:
Als je gaat kijken naar alle parken in Orlando dan lijkt mk het meest op Parijs.
Gevolgd door MGM en de studios in Parijs.
Dit heeft natuurlijk niets met de sfeer te maken.
Ga je maar paar dagen, en moet je keuzes maken, kan ik mij voor stellen dat mensen gaan vergelijken.
En sfeer zoals in fl zul je nergens anders op deze aardbol tegen komen ( mischien in Anaheim).
Voor ons zijn keuzes iedergeval niet aan de orde wij doen ze allemaal, en sommige dubbel.
Pascal
-
Nou, dat is dan zeer fraai allemaal. Ik heb ook een 10 daagse pas en dacht, och wat maak het uit wanneer ik er twee dagen moet inleveren op dezelfde dag.. En nu blijk het helemaal niet te kunnen?? Damn, kan ik mijn schema helemaal overboord gooien en opnieuw beginnen met plannen. Niet netjes van Disney als je het mij vraagt!!
-
Je kan moeilijk Disney de schuld geven voor iets wat je zelf ook had kunnen uitzoeken... Het staat ook ergens op het Forum beschreven.
Als je wilt hoppen kun je altijd nog je pas upgraden. Dit kost $45 (maakt niet uit hoeveel dagen pas je hebt).
Hier kun je alle details lezen: http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm
-
Ik ga stoppen met dit forum :D :D :D :D .
Weer mijn schema veranderd. Nu neem ik een 2+2 kaartje.
We hebben nog tot Juli.
Gr,
Hans
-
Je bent straks in ieder geval helemaal op de hoogte en goed geinformeerd ;)
Groetjes,
Sonja
-
#-o ](*,) :oops: :-#
Sorry......... ik wist inderdaad niet dat dit net vorig jaar was veranderd. Ik heb het namelijk zelf wel een keer op die manier gedaan, maar dat was dus voor 2006.
Sorry voor de verkeerde informatie!
-
Hoi Sonja,
Zo goed voorbereid als dit jaar ben ik nog nooit geweest ;-)
Bovendien hebben we op deze manier ontzettend veel voorpret.
Nog z'n 20 weken. Hoe vaak zal ons schema nog wijzigen?:p
Groeten,
Hans
-
Wat maakt dat uit, als je maar dubbel pret heb!!
Je zal iedereen dankbaar zijn achteraf!!!!!!:wink:
Omdat je uitgerust terug komt en toch heeeeeeel veeeeeel heb gedaan en dat dank zij je mede forum leden.....................is het niet geweldig!
gr. monique
-
Je leest steeds weer van die leuke dingen hier op dit forum.
Eigenlijk willen we alles wel doen......
Als we de komende maand(en) nu eens de hoofdprijs in de Staatloterij winnen...:D
Gr,
Hans
-
Citaat:
Mytimothy
Niet netjes van Disney als je het mij vraagt!!
Euhm ben jij niet degene die hier niet netjes is????
Het zit zo:
Disney heeft 3 soorten kaartjes.
1) Base tickets (niks erop of eraan)
2) Ticktets met Hopperfunctie of waterpark en fun optie.
3) Tickets met hopperfunctie én waterpark en fun optie.
Héél simpel en héél logisch.
Wil je meerdere parken per dag bezoeken dan neem je een hopperfunctie, niet meer niet minder.
Dus wie wil er nu voor een dubbeltje op de 1e rang zitten.
-
Toch blijf ik me afvragen....
Bijvoorbeeld:
Een gewoon 3 dagen ticket kost iets van 152 euro. Dus iets van 50 euro per dag.
Een 3 dagen hopper-ticket kost 187 euro.
Wat ik nu bedoel is het volgende:
Ik ga vandaag naar park-1, kost mij 50 euro. Vervolgens ga ik naar park-2 op dezelfde dag en ik lever mijn 2e dag in. Dat ik zo dom ben 2 kaartjes op 1 dag in te leveren is mijn pakkie an.
Dit is dan toch duurder voor mij (en dus beter voor Disney) dan een hopperticket??
Groeten,
Hans
-
Heel leuk bedacht maar het kan dus niet.
Disney heeft nu éénmaal deze constructie bedacht voor hun kaartjes en daar hebben wij ons maar aan te houden.
Tuurlijk snap ik jouw beredenatie, want ja met deze berekening is de hopperoptie goedkoper.
Dat is misschien ook wel gewoon wat ze willen, misschien is het nu te controleren hoeveel er gehopt wordt en met 2 dagen op 1 dag weg te schrijven niet.....
Wie weet.....
-
Citaat:
nahnah9
Toch blijf ik me afvragen....
Bijvoorbeeld:
Een gewoon 3 dagen ticket kost iets van 152 euro. Dus iets van 50 euro per dag.
Een 3 dagen hopper-ticket kost 187 euro.
Wat ik nu bedoel is het volgende:
Ik ga vandaag naar park-1, kost mij 50 euro. Vervolgens ga ik naar park-2 op dezelfde dag en ik lever mijn 2e dag in. Dat ik zo dom ben 2 kaartjes op 1 dag in te leveren is mijn pakkie an.
Dit is dan toch duurder voor mij (en dus beter voor Disney) dan een hopperticket??
Groeten,
Hans
Zoveel mensen zoveel wensen.
Het kan natuurlijk niet dat disney met iedereen rekening gaat houden. Per slot van rekening is het geen non profit organisatie.
De bedoeling van een base ticket is 1 park per dag en met een hopper meerdere op een dag.
Ik zou het ook zo willen, als je dit ziet.
Maar dit is niet de opzet van een base ticket.
De meeste mensen zul je niet horen klagen over die extra kosten die ze moeten maken.
Waarschijnlijk weten die dit niet eens.
Dat wij dagelijks op en forum zitten en meningen delen, voordelen proberen te halen, etc.
Veroorzaakt ook dit soort reacties. = best begrijpelijk maar het is nu éénmaal anders.
Groet,
Pascal
-
Ik snap ook wel dat Disney niet met iedereen rekening kan houden. :-o
Zeker niet met die domme Nederlanders :-s
Ik was alleen benieuwd, en dit forum is hier heeeel geschikt voor.\\:D/
Mede vanwege andere ideetjes op dit forum, heb ik mijn schema aangepast en ga, denk ik, nu 2+2 tickets kopen.
Groet,
Hans
-
Citaat:
nahnah9
Je krijgt maar 1 kaartje. De magneetstrip op dit kaartje bepaald wat voor een type kaartje je hebt. Als je geen Hopper functie op je kaartje hebt dan kom je er bij park 2 gewoon niet in. Je kaartje wordt dan gewoon geweigerd.
Voor 'Magic Your Way' kon dit allemaal wel. Toen had je ook nog de 'Fun in the Sun' pas. Dat waren pas tijden!
-
Ha Njit,
Duidelijk!! Ik dacht steeds dat je 3 losse kaartjes kreeg....
Als ik nu een 2+2 kaartje neem, dan dan ik toch op bijv. dag 1 en 4 naar een park en op dag 3 en 8 naar een waterpark?#-o
Ik kan toch ook op dag 1 naar een park en een waterpark en op dag 3 naar een park en op dag 7 naar een waterpark?#-o
Mits binnen de geldigheidstermijn.
Groet,
Hans
-
Die plus-opties zijn naast je normale toegang. Dus ja, dat kan.
Van AllEars:
Citaat:
What are these Plus Visits I see included on some passes?
It depends on what ticket they are on. If it is a plus visit (option) from one of the old Park Hopper Plus tickets, it is one valid admission for one person to your choice of any one of the following: Typhoon Lagoon, Blizzard Beach, Pleasure Island or Wide World of Sports. If it is a plus option from one of the Magic Your Way tickets, it includes DisneyQuest as well as the places listed for the PHP plus options.
Using a Water Park Fun & More option does not use up a major park day from your pass. But unlike the major park admissions on these tickets, you can only visit one place per WPF&M visit. No hopping is allowed on these visits. You are allowed to visit multiple "WPF&M locations" on any one day but if you do, you will use up a WPF&M option for each place you visit.
-
Hoi,
Nou weet ik dat ik een leek ben in tickets voor Disney maar.......................
Als je nu bij de kassa een ticket koopt om 10.00 uur in de ochtend en om 13.00uur bij een ander park bij de kassa een los ticket koopt, dan kan de theorie van nahnah9 wel.........................toch??????????????
Maar dan ben je duurder uit dat snap ik wel!!!(goed hé):oops:
Durf het bijna niet te stellen/vragen.
(Maar ja dan vervloek je me maar hoor, noem me maar dom konijn of zo)
Groetjes Monique
-
Hallo Monique,
Seker blont? :D :D :D :D :D :D
GRAPJE!!!!!!
Dat is ook nog een mogelijkheid, maar dan ben ik wel veel geld kwijt. Toch??
Ik ga nu toch maar voor de 2+2 optie. Anders wordt ons schema toch wel heel vol. We willen zowiezo naar DiscoveryCove, Seaworld, CapeCanaveral en zwemmen met Manatees. De dames willen nog shoppen.[-o<
Waarschijnlijk wordt het MGM en AnimalKingdom (of Epcot).
Bij het kaartje (als je de prijs ziet...zeg maar KAART) van DiscoveryCove hebben wij de Seaworld en BushGardens-optie genomen. Volgens mij mag ik dan zoveel mogelijk naar Seaworld en BG, binnen 14 dagen.
Groeten,
Hans
-
Nou ben inderdaad donker blond! en daar ben ik trots op;)
Maar het was ook maar een thoerietje!
gr. monique
-
Citaat:
als je de prijs ziet...zeg maar KAART
Hou het maar op kaartje, want het is een minuscuul stukje karton ter grote van een creditcard.
Het is eigenlijk precies hetzelfde kaartje als wat je hier in een parkeergarage krijgt !!!
Eric
-
Hoi Monique,
Het was wel een inkoppertje van je....:wink:
Zo helpen we elkaar in ieder geval aan ideetjes om zo goedkoop mogelijk de vakantie door te komen (en zoveel mogelijk LOL te hebben). Toch??
Groeten,
Hans
-
Citaat:
nahnah9
Hoi Monique,
Het was wel een inkoppertje van je....:wink:
Zo helpen we elkaar in ieder geval aan ideetjes om zo goedkoop mogelijk de vakantie door te komen (en zoveel mogelijk LOL te hebben). Toch??
Groeten,
Hans
Juist en daar gaat het ons toch om.............
Goedkoop, lol en een goede vakantie!!!!!8-[
gr. monique
-
Citaat:
nahnah9
Hallo Monique,
Waarschijnlijk wordt het MGM en AnimalKingdom (of Epcot).
Groeten,
Hans
Je kunt toch ook naar AnimalKingdom en Epcot.
Ga je toch gewoon hopppppen.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Hoi Pascal,
Volgens mij ben jij degene die mij adviseerde een hele dag voor Epcot uit te trekken....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hans