Ik heb heeeeeel lang geleden, in 2004 namelijk orlando flextickets gekocht. Zo'n 5 park orlando ticket. Nu wil ik binnenkort naar Florida afreizen. De vraag, zijn deze ticketsnog geldig? Er staat geen "houdbaarheidsdatum" op de achterkant. Weet iemand dit? ik heb de verkoper al gebeld n die wist het niet. Als niemand het hier weet ga ik bellen met Universal studio's.
Ik hoor graag.
Gr Pjotr
15-08-12, 22:08
r.teeuwsen
Re: orlando flextickets
Jazeker! Kijk maar op bijv. deze site, prima service! Maar ook op andere sites zijn ze te koop. Van deze weet ik dat hij goede service verleend.
hoi Remco. Bedankt voor je reply. Ik had de flextickets dus al 8 jaar in een la liggen. Ik heb vandaag voor de zekerheid gebeld naar Universal Studio's ticket service. En wat blijkt, mijn tickets zijn na 8 jaar dus nog gewoon geldig. Scheelt een hoop geld deze vakantie.....
08-02-13, 11:17
mavdp
Orlando flex tickets 2013
Komende zomer gaan we met onze drie kids, 9-12-13 naar florida. In de disney parken zijn ze hier in Parijs al geweest. We willen dus gaan voor het urniversal pakket. Wie weet of je Orlando flex tickets 2013 ook in Orlando zelf kan kopen ipv via internet? En zo ja waar? Wij hebben hier geen ervaring mee. We hebben in 1999 de tickets gewoon bij de ingang gekocht. Een dure oplossing zoals ik het nu bekijk.
08-02-13, 14:59
Ta2 Gerrit
Re: Orlando flex tickets 2013
En nu weer over tot de orde van de dag ;) Deze jongens verkopen de flexticket en ze hebben een adres, aan Vineland Road + een telefoonummer, dus ik zou even contact met ze opnemen, dan weet je meer.
08-02-13, 15:07
Njit
En deze jongens hebben iets wat anders heet maar op hetzelfde neerkomt..
Aan deze info heb ik wat dank jullie wel. Wat is beter. Van te voren via internet kopen of ter plekke in Orlando.
08-02-13, 19:29
tomenvalesca
wij boeken altijd van tevoren , als je even de zoekfunctie pakt vind je ergens een topic over tickets bestellen waarop je meerdere websites vind waarop je betrouwbaar tickets kan bestellen en dan kan je de prijzen gaan vergelijken.
De laatste keer hebben wij bestelt bij Undercover tourist waar we zeer blij over waren , maar als we nu een andere site vinden waar ze dezelfde tickets goedkoper aanbieden gaan wij daar voor. Veel succes!
08-02-13, 19:29
Njit
Maakt qua prijs denk ik niet heel veel verschil. http://www.americanestates.nl/ verkoopt overigens ook Flextickets. Dat zijn overigens Vouchers dus je moet ter plaatse alsnog langs de kassa..
10-03-13, 18:10
AenG
Als je vouchers hebt van bijv orlando flex ticket plus, moet je dan bij elk park eerst langs de kassa, of moet je eenmalig langs de kassa en krijg je dan je originele passen? Ik begreep ook dat je een foto ID moet laten zien... Is een kopie van je paspoort dan genoeg?
10-03-13, 18:43
moniquekruiningen
Maar dan is Attractionsticketsdirect.de toch nog net iets goedkoper? of vergis ik me nu?
Citaat:
Universal & SeaWorld Parks Combo SAVER TicketErwachsener:
€216
Kind: 3-9J.
€199
Oh nee het verschil zit m in 2 of 3 dagen Universal....
11-03-13, 08:45
Patrick
Welke parken wil je precies bezoeken en hoe vaak?
11-03-13, 09:13
wehave
Citaat:
de disney parken zijn ze hier in Parijs al geweest
De twee euro disney parken tegen over de 6 van Orlando disney valt natuurlijk totaal niet te vergelijken.
De twee die hetzelfde zouden zijn zijn al behoorlijk anders.(kingdom en studios)
11-03-13, 20:18
S@skia
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wehave
De twee euro disney parken tegen over de 6 van Orlando disney valt natuurlijk totaal niet te vergelijken.
De twee die hetzelfde zouden zijn zijn al behoorlijk anders.(kingdom en studios)
daar sluit ik me graag bij aan. Ze zijn totaal niet te vergelijken. In Parijs vinden wij de studios niet echt leuk maar in Florida juist wel!!! Ik neem aan dat je met 6 de 4 parken bedoelt en de 2 zwemparken.
Dus misschien toch nog een optie. Om het gemakkelijk te maken.....
Heeft er iemand ervaring met het boeken van de Flexticket via deze site?
08-04-13, 23:22
Bosevents
Disney en Universal vind ik zo wie zo niet met elkaar te vergelijken totaal verschillende doelgroep.
Disneyland resort parijs is anders en Europeser gemaakt dan die in de USA.
Een totaal andere beleving.
12-06-13, 14:41
annemieke
Re: Orlando Flex Tickets
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie
American Estates is wel wat duur, via internet (door de lage dollar koers) zijn de kaarten toch wel 30 euri per kaart goedkoper te krijgen.
heb net via American Estates een 2-dagen park-to-park Universal geboekt en dat scheelde me toch ruim hoonderd euro met de officiële Universal site..:cool:
13-06-13, 17:53
siebetje
hallo
ik ben op zoek naar een combi ticket van seaworld en universal studios. Deze kan ik echter nergens achterhalen.
kan iemand mij helpen?
13-06-13, 19:25
cvdstel
Ik ben zelf ook aan het zoeken en vond wat op www.attractionticketsdirect.de
Ik weet alleen niet of ze ook naar Nederland kaarten versturen.
13-06-13, 21:17
de jantjes
ja hoor ze versturen gewoon naar Nederland en nu incl.gratis Legoland kaartjes
13-06-13, 21:18
Mushu
Ja hoor die sturen ze ook naar Nederland.
28-07-13, 21:28
KiekenMich
Helaas....Undercovertourist verstuurde niet meer naar Nederland....dus wij hebben ook via duitsland besteld, ben benieuwd wanneer ze binnenkomen..
12-08-13, 20:44
KiekenMich
Even nog ter info ..we hadden de kaartjes binnen 4 dagen binnen !! Super snel in een keurig mapje met van allerlei leuke info !