-
Re: Electronica kopen in Florida
Ik betwijfel of de ext.HDD's daar zo veel goedkoper zijn, met al die (ALDI;-)) aanbiedingen hier.
En dan moet je nog een europees snoertje erbij kopen ook.
Zelf sleep ik altijd een 500G 2,5" mee (Samsung €59,-). Wel lekker makkelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
dejo
hulp gevraagd
ik wil een site to store aankoop doen op walmart.COM
Het invullen van de gevens gaat goed tot aan het adres. Er word om een zipcode gevraagd. een Nederlandse postcode wordt niet geaccepteerd, logisch maar wat nu. Het adres moet toch gelijk zijn aan mijn creditcard adres.
kan iemand mij vertellen hoe ik het anders kan doen.
Gewoon de postcode invullen van je verblijfadres of de Wal*Mart waar de goederen naar toe moeten. bijv. 34747.
Wij hebben al diverse keren op die manier spullen besteld en zelfs laten bezorgen bij hotels en campings. Werkt perfect.
-
Heb ruim twee maanden geleden wat electronica gekocht bij Wal*Mart (site to store). Prima service overigens!
Externe HDD blijkt bij nader inzien weinig te schelen met NL, TomTom was wel stukken goedkoper. Verder geheigenkaartjes voor DSLR-camera: ook een stuk goedkoper.
-
Een HDD aanschaffen in de VS levert m.i. niet echt veel voordeel op. Als je die hier koopt kost die ergens tussen de € 60 (1tb 3.5") tot € 100 (2tb). En dat zul je in de VS zo ongeveer ook betalen. Met het nadeel dat het lastig is daar je garantie te claimen als er iets mis is.
Veel electronica tot € 100 scheelt niet veel met de prijzen in de VS, met dank aan de internet-prijzenvergelijkingssites. Zeker als je hier de verzendkosten kunt vermijden door het zelf te halen (als je toch in de buurt bent). Voor computerspul kan ik hier in de omgeving R'dam goed terecht bij zaken als MediaMarkt, Informatique en Alternate, en voor fotogerelateerd spul bij MM. Kamera/express in Capelle, Camera.nl in Barendrecht of Foka. Kwestie van even goed zoeken en vergelijken.
Een ander verhaal is het voor electronica van enkele honderden euro's en dollars. Daar spelen heel andere belangen, koersen en winstmarges. En dan loont het om een Amerikaans snoer / lader / adapter hier te vervangen of aan te passen door een hier werkende.
-
hi,
heb gisteren een site to store order geplaats maar krijg vandaag dit bericht.
Thank you for shopping with us at Walmart.com!
Unfortunately, we are unable to process your order at this time. We have been unable to verify the billing address and phone number you provided to us with your credit card company. Please respond to this email with the phone number and address on file with your credit card company, or you can contact Customer Service at 1-866-371-1946 to give an agent the phone number and address. Please reply to email address: wmcserve@wal-mart.com within 24 hours (USA Central Standard Time),to prevent order cancellation.
had ik een nederlands adres en americaans zip code moeten op geven.
-
Blackberry
hallo allemaal wij gaan 10 oktober naar orlando\\:D/
nou wil mijn dochter graag een blackberry kopen
waar kan ik dat vinden???
heb al een beetje bij wallmart enz gekeken maar kan niet veel vinden
-
Re: blackberry
De grote vraag is of je de Amerikaanse blackberry kan gebruiken in Europa. Op de Iphone na worden er niet veel telefoons in Amerika gekocht om in Europa te gebruiken.
-
o bedankt moet het eerst nog ff navragen dus als ik er een vind in een winkel
in iedergeval bedankt
-
Wees voorzichtig. De winkelier zal altijd zeggen dat het werkt. Hij kan dit zeggen zonder al te veel risico. Als het niet werkt in Nederland kom je toch niet terug om verhaal te halen. Mijn advies is om telefoons altijd in het land te kopen waar je ze het meest gebruikt.
-
Mijn BlackBerry die ik in Nederland kocht had zelfs een stekker voor Amerika erbij geleverd. Volgens mij is een BlackBerry uit de US gewoon in NL te gebruiken. Je kan dit simpelweg testen door je NL sim erin te stoppen en kijken of het werkt.
-
Als je een BlackBerry in een Sprint winkel koopt vrees ik dat hij het niet zal doen in Europa. Sprint werkt met een compleet ander protocol als GSM wat wij hier hebben.
Daarnaast zijn er in Amerika tegenwoordig ook telefoons te koop waar geen simkaart meer ingaat. Dit zijn wel prepaid toestellen.
Ik wil alleen maar duidelijk maken dat je voorzichtig moet zijn met de aanschaf van telefoons. Wellicht met je een mailtje naar RIM, fabrikant BlackBerry, sturen om te vragen welke types in beide landen gebruikt kunnen worden.
-
Het lijkt mij zowiezo niet handig om een toestel in een winkel van een provider als Sprint te kopen, maar bij een elektronica winkel of een supermarkt. Anders heb je niet een unlocked telefoon. Ik ben zelf ok van plan een nieuwe BlackBerry te kopen in de US, bijvoorbeeld hier: http://www.compusa.com/applications/...403&CatId=5117
-
Hi robsan,
Enkel de BlackBerry Bold 9650 zou hier niet kunnen werken met UMTS.
Zorg er altijd voor dat je een GSM toestel koopt en geen CDMA.
-
Vorig jaar heeft mijn zwager een blackberry gekocht in de Florida Mall. Bij een stand die in de Mall staan opgesteld. Was bij de foodcourt. Deze blackberry was simlock vrij zijn eigen sim kaart erin en hij werkte. Zat alleen een amerikaanse lader bij maar dat probleem was ook snel verholpen door universele stekker te kopen. Het is volgens mijn geen blackberry 9700 die hier nu te koop zijn.
-
Citaat:
Marco Stern
Die is niet nieuw en refurbished verkopen ze alleen online
-
iedereen bedankt voor de tips
-
iPad wel of niet kopen in USA
Hoi allemaal,
We lopen met het idee om een iPad te kopen. Gisteren nog rond gekeken. In Nederland is deze toch vrij prijzig (vanaf € 499,--) bij I-Factors. Nu zou ik eigenlijk willen weten wat de voordelen en nadelen zijn als je deze dan in USA koopt. Het gaat om de versie zonder continu internet.
Grz
Ton
-
Re: I-Pad wel of niet kopen in USA
voordat je tot aanschaf overgaat is het handig om te weten hoe je zo'n ding noemt :)
Het is dus iPad (dus zonder streepje en eerste letter klein en tweede letter groot).
Voordeel: $499 + salestax is goedkoper dan 499 euro
Nadeel: je zult er een usb-oplader bij moeten kopen.
Hier vind je alle info: http://www.ipadclub.nl/ipad-kopen-in...n/#vszelfkopen
-
Citaat:
Njit
Nadeel: je zult er een usb-oplader bij moeten kopen.
Als dat het enige nadeel is:razz:
Ik maak me altijd zorgen over garantie enzo. Wat als er iets mis is, moet je dan met dat ding terug naar de VS, of kun je ook hier tercht bij apple?
-
Ik heb dit jaar (mei 2010) ook een 16GB iPad gekocht (omgerekend toentertijd 375 Euro).
Ik heb bewust de 16GB genomen omdat ik dan onder de grens van 450 Euro zou blijven (i.v.m. invoer en evt. betalen BTW).
Je hebt gewoon garantie, dus je kunt er ook mee in Nederland terecht bij Apple.
Hierover is reeds veel geschreven op www.iphoneclub.nl. In het begin deed men hier nog wel eens moeilijk over, maar uiteindelijk blijkt dat je gewoon garantie hebt van Apple, wereldwijd.
Als ik mijn serienummer invoer bij Apple.nl en vervolgens "Support" / "Controleer uw service- en supportdekking" staat er o.a.:
Reparaties en servicedekking:actief
Uw product wordt voor reparaties en service gedekt door Apple's Beperkte Garantie.
Verwachte vervaldatum: 03 mei 2011.
Dus qua garantie geen probleem.
Wil je hem opladen via de 220V zul je inderdaad een nieuwe kabel moeten kopen --> http://store.apple.com/nl/product/MC...co=MTcyMTgxODg
Het is namelijk niet zo maar mogelijk om de iPad via usb op te laden. Met mijn laptop kreeg ik hem namelijk niet opgeladen, middels mijn iMac echter wel..... Heeft iets met spanning te maken, iPad heeft meer spanning nodig bij het laden dan de iPhone namelijk....
Zou je al een lader hebben voor de iPhone, dan kun je deze ook gebruiken samen met eventueel een usb-lader --> http://www.ipadbeschermhoezen.nl/lader-220v-p-1602.html
Ik heb er wel nog een Ipad Case http://store.apple.com/nl/product/MC...co=MTc0Njk4ODM bij gekocht, een iPad dock http://store.apple.com/nl/product/MC...co=MTc0Njk4NTY en een draadloos toetsenbord http://store.apple.com/nl/product/MC...co=MTg1ODcxNjg bij gekocht.
Je kunt er vanuit gaan dat de prijzen in de USA hetzelfde zijn als in Nederland, alleen staat er in de USA een $-teken voor ;)
Dus de iPad 16GB $499 in plaats van €499 etc.......
Enne.... zou je ook een iPhone 4 hebben, dan zou je evt. je tel. kunnen jailbreaken (is toegestaan, echter Apple probeert er uiteraard alles aan te doen dat het niet mogelijk is) en via Cydia MyWi er op kunnen zetten. Op deze manier kun je je iPhone gebruiken als "Wifi-server" en kun je middels de iPad verbinding maken met de Wifi van je iPhone 4. Dus je hebt op die manier helemaal geen Wifi nodig op je iPad. Je maakt gewoon gebruik van gratis internet van je iPhone.... ;) (of je nu internet op je iPhone of iPad maakt qua hoeveelheid dataverkeer natuurlijk niks uit)
-
Re: iPad wel of niet kopen in USA
Bedankt weer voor de antwoorden.
En de naam heb ik aangepast Martijn :razz:
Grz
Ton
-
Gisteren een IPad gekocht bij de Best Buy met een case en tax voor 519,00 dollar.
Ben er blij mee zit nu op de luchthaven van washington alleen geen gratis wifi
Marijke8
-
Oh ja, ik weet niet wanneer je weer naar de USA gaat Ton, maar men verwacht dat Apple in april 2011 uit komt met de iPad 2 ;)
Ik heb mijn iPad in de tussentijd verkocht. Nu is hij nog wat waard, denk dat de tweedehands prijzen wel wat zullen dalen als de iPad 2 uit komt.....
Ben zelf eind april/begin mei 2011 weer in de USA, dus nu maar hopen dat de Apple-stores er genoeg op voorraad hebben :D
-
Kan de moeite van het wachten waard zijn - als de geruchten waar zijn:
Citaat:
Just before the
Verizon iPhone 4 launch, we'd heard from multiple sources -- sources like the ones which gave us all that
extremely accurate Apple TV info last time around -- that the iPad 2 isn't nearly as close to launch as some have speculated. Apparently, those case and hardware mockups we've seen are rather early versions, which means we're still months out from a proper introduction. It seems likely that the device will land around April (perfectly timed with the 12-month product cycle Apple enjoys). And what about that device? From what we've been told, the thinner, sleeker tablet will sport a new screen technology that is akin to (though not the same as) the iPhone 4's Retina Display and will be "super high resolution" (unlike
reports to the contrary). The device will remain at 10 inches but will now feature both front and rear cameras (not a huge surprise), and... there's an SD slot. That's right -- our sources say with near certainty that the device will have a dedicated SD slot built in (with
no traditional USB slot). In fact, see that weird notch in the photo below? That's where the SD part will be located. What's most interesting, however, is what's happening under the hood.
The new iPad will feature a dual GSM / CDMA chipset produced by Qualcomm and will mark Apple's shift away from
Infineon as its chipset maker to
Qualcomm for all of its mobile devices. It's not clear if the chipset being used will be based on the company's EV-DO / HSPA
Gobi variety or an entirely new design. Presumably, the strength of the new dual-mode chipset is that it will allow both Verizon and AT&T to offer the iPad simultaneously.
en meer geruchten: http://www.crunchgear.com/2011/01/17...nd-evaluation/
-
Citaat:
Chicco68
Oh ja, ik weet niet wanneer je weer naar de USA gaat Ton, maar men verwacht dat Apple in april 2011 uit komt met de iPad 2 ;)
Ik heb mijn iPad in de tussentijd verkocht. Nu is hij nog wat waard, denk dat de tweedehands prijzen wel wat zullen dalen als de iPad 2 uit komt.....
Ben zelf eind april/begin mei 2011 weer in de USA, dus nu maar hopen dat de Apple-stores er genoeg op voorraad hebben :D
Dat zou dan hopelijk ook kunnen betekenen dat de prijzen rond die tijd voor de Ipad 1 (weet niet of hem zo kan noemen) in Amerika kunnen gaan dalen??
Ik hoef geen GSM in de Ipad.
Ben zelf ook rond die tijd daar en hou de wallmart prijs in de gaten.
-
De oorspronkelijke iPad gaat gewoon uit de handel en de nieuwe komt erin.
Apple doet niet aan oude producten afprijzen..
-
Het enige wat je aan korting wellicht kan tegenkomen zijn de laatste ipads 1 voor 100 dollar minder.. Maar er is nog helemaal niks bekend over de opvolger van de Ipad.. Er is nog niks aangekondigd en er zijn alleen nog maar geruchten helaas..
En de jaarlijkse cyclus heeft Apple eigenlijk alleen nog maar met de Iphone aangehouden.. Maar wanneer Apple een nieuw product aankondigt ligt het wel binnen een maand in de schappen.. Afwachten dus.. Maar ik blijf nog even bij mijn Ipad 1, de geruchten kunnen we de meerwaarde van de opvolger nog niet echt bevestigen..
Ik ben overigens wel in afwachting van Iphone (4s,5,?) :D
-
Citaat:
Njit
De oorspronkelijke iPad gaat gewoon uit de handel en de nieuwe komt erin.
Apple doet niet aan oude producten afprijzen..
Toch niet helemaal waar..... vandaag in de krant het volgende artikel:
Nu Apple de iPad 2 officieel heeft aangekondigd, moet het nog wel even af van al die 'achterhaalde' iPads die nog in de magazijnen liggen. Het bedrijf heeft daarom de verschillende versies van deze gadget in de aanbieding gedaan.
De originele iPad is door Apple in de aanbieding gedaan.
Zo is de goedkoopste versie van de originele iPad (ondersteunt alleen wifi en heeft 16GB aan opslagruimte) nu via Apple.nl voor €379 te koop. Dat is €120 minder dan wat hij voorheen kostte. Voor de 32GB- en 64GB-versies moeten respectievelijk €479 en €579 betaald worden, eveneens verlagingen van €120.
Ook de 3G-versies zijn goedkoper geworden. De prijzen voor de 16GB-, 32GB en 64GB-varianten zijn nu €499, €599 en €699. Allemaal €100 goedkoper dan voorheen.
Mensen die dus graag een iPad willen, maar niet per se het nieuwste van het nieuwste eisen, kunnen met deze aanbieding nu hun slag slaan.
-
Of bv. op Marktplaats zoeken.
Ook daar kelderen de prijzen. :smile:
Je moet er natuurlijk wel de goeie tussen uitpikken. :-k
(geen krassen op de display, geen dode pixels, etc.)
-
wij gaan in april naar Orlando.Onze dochter wil graag een Apple ipod touch kopen.Ken er niets van en vraag me af of je er dan nog iets moet bijkopen om het later thuis te gebruiken.
-
Een voeding, maar die zit er zowiezo niet bij, waar je hem ook koopt.
Wat wij er voor gebruiken is een universeellader. Werkt perfect.
We gebruiken hem voor bijna alle apparaten, o.a. telefoons. Kijk hier maar eens.
-
ok.Dan kan het geen kwaad als ze hem daar koopt.bedankt!
-
En anders kun je ook deze bestellen:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winke...le10042743.jpg
Daar kan de USB stekker van je iPod in.
-
dat hebben we hier nog wel liggen.Dank je wel
Net even in de winkel gaan kijken naar zo'n ipod touch.Blijkbaar staat er ook gps op.Kan ik die daar dan al gebruiken of moet je daar nog kaarten op downloaden? We nemen een laptop mee.
-
Een iPod Touch heeft geen GPS ontvanger ingebouwd. Deze kun je er wel bijkopen, bijvoorbeeld van TomTom: http://www.tomtom.com/nl_nl/products...or-iPod-touch/
Ik weet overigens niet of die ook al geschikt is voor de nieuwe iPod Touch 4G.
Hier zitten ook geen kaarten bij, die zul je apart erbij moeten kopen nog.
-
dan pas ik en vraag ik bij hertz een upgrade voor auto met gps.Bedankt!
-
Voordat je dat direct doet bij Hertz wil ik je toch even wijzen op de prijs die de meest simpele Tomtom bij de Walmart kost.
TomTom prijzen Walmart
De eerste kan je bestellen en dan ligt hij voor je klaar in de Walmart die jij hebt uitgekozen, makkelijker kan het bijna niet. Rest je alleen voor de eerste rit de route vooraf uit te zoeken en even te printen en deze mee te nemen. Zo ingewikkeld is het rijden ook niet in Florida als je voorbereid bent en weet welke route je moet hebben.
En ik denk dat dit goedkoper is dan het huren bij Hertz, tevens heb je dan de optie om hem weer te gebruiken als je nogmaals naar Amerika gaat en anders kan je hem via het forum wel weer verkopen aan een andere gegadigde. OF je koopt er in NL een NL kaart voor.
-
Wat is zo'n forum toch handig!Ik ga er eentje bestellen!
Misschien vinden we het daar zo leuk dat we nog eens terug willen met mijn man erbij!We zijn gewend om op vakantie te gaan naar een all-inn hotel en daar lekker te luieren.Dit is toch effe wat anders.Ben echt benieuwd.Dank je wel voor de tip!
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Een voeding, maar die zit er zowiezo niet bij, waar je hem ook koopt.
Je Ipod laad toch ook op als je hem aansluit op je laptop/pc/dockingstation?
Ansich heb je daar geen aparte oplader voor nodig, maar het is natuurlijk wel makkelijk!
ps: Pas op met Apple producten, ze zijn besmettelijk en een verslaving heb je zo te pakken :-\"
-
Citaat:
hzengerink
ps: Pas op met Apple producten, ze zijn besmettelijk en een verslaving heb je zo te pakken :-\"
Zeer waar! Ik ben inmiddels ernstig besmet (iPhone, iPad, iMac).
Als er een iWife op de markt komt koop ik die zeer waarschijnlijk ook.... :shock:
-
Citaat:
Vike32
Als er een iWife op de markt komt koop ik die zeer waarschijnlijk ook.... :shock:
Misschien is dit iets voor jou? ;)