-
Priceline gebruikt voor Amsterdam
Hoi
Wij gaan in Juni naar Toppers in Concert en wilde eigenlijk wel een nachtje overblijven in Amsterdam.Gekeken op div sites, maar de prijzen liegen er niet om.Toen ging er een lichtje branden......Priceline.In het verleden al eens meegewerkt en gelukt, dacht...ach waarom nu ook niet.Na veel BFT te hebben gelezen, een paar keer geboden.Na 3x raak.....$ 115,- ex tax voor het Amsterdam Marriott Hotel. Op de site gekeken en daar kost het hotel €159,- per nacht, en nu hebben we het voor €93,-
Zo zie je maar weer Priceline werkt dus ook hier in ons eigen Nederland.
Anthonie:wink:
-
Re: Priceline gebruikt voor Amsterdam
Dan heb je een keurige prijs te pakken hoor.
Het Marriott is een duur ***** sterren hotel.
Zet je auto niet in de hotelgarage, die is erg duur, maar gebruik OV.
Ik heb trouwens priceline ook al een keer in Amsterdam (Holiday Inn) gebruikt, zeer tot mijn tevredenheid.
Eric
-
Netjes ;) ! Werkt in heel Europa best goed, maar dan met name in de hoofdsteden (en soms in andere grote steden) ! Dit is een prima hotel, midden in het centrum !
-
Hele rare vraag, maar dit alles is altijd in het engels geschreven toch??#-o
er is geen nederlandse site van..........??
Ik zou het ook best willen proberen maar vind het altijd te ingewikkeld, het andere topic over priceline vaak mee zitten lezen maar...................toch wat te blond voor.....(dat is altijd een goed excus)
gr. Monique
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bono
Hele rare vraag, maar dit alles is altijd in het engels geschreven toch??#-o
er is geen nederlandse site van..........??
Ik zou het ook best willen proberen maar vind het altijd te ingewikkeld, het andere topic over priceline vaak mee zitten lezen maar...................toch wat te blond voor.....(dat is altijd een goed excus)
gr. Monique
Hoi
Nee er is geen nederlands site van, wel een europeese site daar staat wel aalles in het Nederlands, maar kun je niet bieden.Op zich is het heel simpel.....maar je moet goed lezen en rond neuzen op b.v BFT.
Volgend jaar gaan we weer een paar dagen naar Miami, en gaan we het weer proberen.
Anthonie
-
He bedankt, ik heb ze bij mijn favorieten gezet en ga van de week ze eens bestuderen, vandaag of wel ik verwacht zo visite dus dan is het niet handig!
gr. Monique
-
Via priceline boeken
Hoi, ik weet dat er al meer over geschreven is en heb de FAQ inmiddels doorgelezen.
Nu wil ik de gok gaan wagen om via priceline een hotel te boeken (wel eng), maar goed het kan veel geld schelen. Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).
Nu lukt het alleen niet om een postcode in te vullen en een telefoonnummer, omdat je als amerikaan geregistreerd moet staan. Kan het kwaad als je gewoon een willekeurig adres in florida neemt en op die gegevens dan boekt. In hoever is mijn boeking dan wel geldig en controleren ze het nog nav je telefoonnummer. (wil best me eigen gegevens geven, maar die accepteert priceline niet). Wie helpt mij hierbij een beetje
-
Re: Via priceline boeken
Citaat:
bemmel47
Hoi, ik weet dat er al meer over geschreven is en heb de FAQ inmiddels doorgelezen.
Nu wil ik de gok gaan wagen om via priceline een hotel te boeken (wel eng), maar goed het kan veel geld schelen. Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).
Nu lukt het alleen niet om een postcode in te vullen en een telefoonnummer, omdat je als amerikaan geregistreerd moet staan. Kan het kwaad als je gewoon een willekeurig adres in florida neemt en op die gegevens dan boekt. In hoever is mijn boeking dan wel geldig en controleren ze het nog nav je telefoonnummer. (wil best me eigen gegevens geven, maar die accepteert priceline niet). Wie helpt mij hierbij een beetje
verzin een postcode die lijkt op de amerikaanse codes.
anders accepteert hij hem niet.
Telefoonummer ook iets dat op een amerikaansnummer lijkt dan komt het allemaal goed.
Geef wel je eigen adres op.
Land en plaats.
voorbeeldje zoals dit bij de faqs staat:
First Name: Jan
Last name: Klaasen
Billing address: Schoolstraat 1
Zip: 12345
State: Delaware
City: Amsterdam THE NETHERLANDS
Phone: 020-123-4567
Hier nog even de link -->faqs, mocht je hem nog niet hebben gezien.
De pricelinekenner bij uitstek is Mattrob.
Hij heeft mij al dieverse malen goed geholpen.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=223
Gewoon proberen.
Moet lukken.
Pascal
-
Ik heb laatst nog een hotel geboekt via Priceline, maar ik weet niet meer van registreren:oops:
Maar als ik al ergens registreer, gebruik ik NH (ik woon tenslotte in Noord Holland) als staat, en m'n postcode: plak ik gewoon een nul achter.
-
Citaat:
bemmel47
Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).
Mocht je naar Key West willen, via AV reizen hebben wij daar een hotel geboekt.
129 euro per nacht exclusief ontbijt.
http://www.theinnatkeywest.com/
Wellicht is dit iets voor jullie.
Binnenkort gaan wij daar 2 nachten slapen.
Av = american vacations
Pascal
-
Citaat:
bemmel47
Hier:
http://p070.ezboard.com/NonUS-Reside...opicID=6.topic
kan je precies lezen hoe je je als non-US resident kunt aanmelden.
Als je nu iets voor december wilt gaan doen via Priceline, moet je wel begrijpen dat de echte voordelen van Priceline pas ontstaan als je er lastminute boekt.
Als een hotel n.l. nog kamers over heeft waarvan ze denken dat ze ze voor de gewone tarieven niet meer kwijtraken gaan ze met zoiets als Priceline werken.
Nu zal je voor december nog geen echt voordeel behalen.
Knaapje
-
Nou heb het gewoon gedaan. vond het erg spannend. Het resultaat is alsvolgt
http://www.keylargogrande.com/
Heb denk ik wel iets bespaard maar niet zoveel. Heb 100 dollar per nacht betaald. De website van het hotel rekent 129 dollar, dus 30 dollar per nacht in the pocket zal ik maar zeggen. Dus als beginner.... )
het hotel ziet er best goed uit. als iemand er ervaring mee heeft.... hoor ik het graag.
-
Bidding for Travel (DE site voor info/hulp bij bieden op Priceline) heeft een duidelijke FAQ voor non-US residents opgesteld. Daar staat alle benodigde info duidelijk op een rijtje. Succes.
-
Dit is het voormalige Sheraton. cant go wrong there=D>
-
Wij willen ook op een hotel op de Keys gaan bieden. Ben benieuwd of het lukt!!
Nicole
-
Laag beginnen! ik heb via Priceline de beste deals gekregen voor onze vakantie in februari (=hoogseizoen). $50 voor Hampton Inn op International Drive in Orlando. Zit je midden in het 'pretpark' Orlando.
Voordat je biedt kijken of er biedingen zijn geweest via www.biddingfortravel.com.
-
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Vorige week hebben wij onze vliegtickets geregeld (5 juli heen 31 juli terug) Dus het bieden kan weer beginnen!!!! Vorig jaar ging het super via priceline, dus dit gaan we nu weer doen.
Mijn vraag aan jullie: Wie heeft er al eens een winnend bod gehad op de keys? (4* of resort) wat waren jullie ervaringen?
Welke hotels hebben jullie in de omgeving van Miami, Hollywood of Fort Lauderdale via priceline kunnen boeken? (4* of resort)
Wat zijn aanraders? Wat zijn jullie ervaringen?
Nicole
-
Hoi, ik heb vorige week via priceline een resort geboekt. Waarschijnlijk heb ik nog wel teveel betaald 100 dollar per nacht op Key Largo in het Grand Key largo resort (zie er overigens prima uit), maar het scheelde toch zo´n 40 dollar per nacht..... dus gewoon doen via priceline
-
Hey, super Bemmel!! Wij zijn flink aan het bieden maar nog zonder resultaat. Voor wanneer heb jij geboden? Was het in het weekend of door de week? Wij willen in het weekend gaan, maar volgens mij is dat een stuk moeilijker te krijgen. De best rates liggen in het weekend een stuk hoger. Goed dat het jou al gelukt is. Echt veel lager als 100 dollar had je het denk ik niet kunnen krijgen. Goede deal lijkt mij.
Nicole
-
Hoi, wij logeren daar 22 en 23 december, dus ik denk wel de duurste periode van het jaar.
-
Dan heb je al vroeg prijs!!! Heel goed. :p :D En dan ook nog in het weekend.
Super.
Nicole
-
Heeft er iemand ervaring met Hotwire? Wat zijn de verschillen met Priceline? Hoe zijn de ervaringen?
Nicole
-
Nee (nog) geen ervaring met hotwire, maar hier is een forum mbt hotwire
betterbidding
-
Ja dat forum ken ik al. Ik zou graag nederlandse ervaringen willen weten. Hoe gaat het hier met inschrijven? Is het echt duurder als priceline? Ik zou graag de verschillen (of overeenkomsten) willen horen. Is het moeilijker of makkelijker om een winnend bod te krijgen?
Nicole
-
Ik gebruik Hotwire heel vaak om te kijken of een hotel aangeboden wordt en tegen welke prijs. Als een hotel er tussen staat, is de kans erg groot dat Priceline hem ook aanbiedt. En de prijs bij Hotwire is in principe altijd hoger, ik heb het nog nooit lager gezien. Dus daar kan je in de biedingstrategie bij Priceline gebruik van maken. Soms hebben ze wel enkele hotels die Priceline NIET aanbiedt, dus dat kan handig zijn.
Ik heb een enkele keer Hotwire gebruikt, omdat ik 'zeker' wilde zijn van een hotel, terwijl je bij Priceline natuurlijk in een 3-ster klasse in principe niet weet welke je krijgt, terwijl je bij Hotwire wel al ziet wat voor hotel het wordt (en via betterbidding weet je normaal gesproken ook al welk hotel het precies is).
-
Citaat:
mattrob
Ik gebruik Hotwire heel vaak om te kijken of een hotel aangeboden wordt en tegen welke prijs. Als een hotel er tussen staat, is de kans erg groot dat Priceline hem ook aanbiedt. En de prijs bij Hotwire is in principe altijd hoger, ik heb het nog nooit lager gezien. Dus daar kan je in de biedingstrategie bij Priceline gebruik van maken. Soms hebben ze wel enkele hotels die Priceline NIET aanbiedt, dus dat kan handig zijn.
Ik heb een enkele keer Hotwire gebruikt, omdat ik 'zeker' wilde zijn van een hotel, terwijl je bij Priceline natuurlijk in een 3-ster klasse in principe niet weet welke je krijgt, terwijl je bij Hotwire wel al ziet wat voor hotel het wordt (en via betterbidding weet je normaal gesproken ook al welk hotel het precies is).
Misschien doe ik iets verkeerd, maar als ik bij Hotwire kijk zie ik ook alleen maar districten en sterrenclassificatie, geen hotelnamen.
Pas na reservering zie je een naam, net als bij Priceline.
RaRa
Knaapje.
-
Citaat:
knaapje
Misschien doe ik iets verkeerd, maar als ik bij Hotwire kijk zie ik ook alleen maar districten en sterrenclassificatie, geen hotelnamen.
Pas na reservering zie je een naam, net als bij Priceline.
RaRa
Knaapje.
Dat klopt wel, het is een soort priceline, waarbij je vantevoren niet weet welk hotel je krijgt. Alleen door de sterrenklasse, het district en de 'amenities' kan je op betterbidding.com kijken en daar kan je dan met redelijke zekerheid achterhalen om welk hotel het gaat. Werkt best goed.
Ik ben met hotels in Zuidwest USA bezig (jaja, geen Florida dit jaar ... [-X ) en daar heb je 1 hotel in een bepaald gebied, waarbij Hotwire aangeeft dat de prijs voor dat hotel (degene die ik dus wil hebben) op $ 119 ligt. Terwijl de reguliere prijs op de site 139 euro is. Ik weet dan dat ik voor Priceline niet onder de $ 100 hoef te boeken. Maar omdat het verschil zo klein is, doe ik nog niets en wacht ik totdat ik op Hotwire zie dat de prijs flink gezakt is :-P !
-
Mattrob, dank je wel voor de informatie!! Jullie gaan weer naar de west kust dit jaar? Lijkt me ook helemaal super.8-)
groetjes,
Nicole
-
Citaat:
kol
Mattrob, dank je wel voor de informatie!! Jullie gaan weer naar de west kust dit jaar? Lijkt me ook helemaal super.8-)
groetjes,
Nicole
Inderdaad, wordt volgens mij ook geweldig. En 'weer' is niet het goede woord. We zijn al eens naar Los Angeles en San Diego geweest. Maar nu wordt het de 'standaard' tour langs alle 'National Parks', dus volgens mij wordt dit een unieke vakantie. En voor ons allemaal de eerste keer dus :lol: !
We stonden overigens een paar dagen geleden op het punt een vakantie te boeken naar Florida in de mei vakantie met de kinderen ... Maar na veel wikken en wegen (om vele verschillende redenen) toch 'maar' een weekje Center Parcs geboekt .... We hadden er al weer helemaal zin in ....
-
Wat een verschil!! Een weekje center Parks of naar Florida!!!! Ik had het wel geweten. Wij zijn ook aan het denken om volgend jaar eventueel naar de west kust te gaan. Lukt het daar ook goed om de hotels te boeken via priceline of gaat het in Florida makkelijker.
We proberen op het moment weer in Florida hotels te boeken via priceline voor juli. Lukt tot nu toe nog niet. Het is volgens mij nog een beetje te vroeg. Vorig jaar hebben we ook pas een maand voor vertrek de meeste hotels winnend weten te bieden. Wel hadden we zojuist een voorstel om €22,- meer te bieden (resort op key Largo). Hebben we maar niet gedaan. We hebben nog de tijd.
Nicole
-
Citaat:
kol
Wat een verschil!! Een weekje center Parks of naar Florida!!!! Ik had het wel geweten. Wij zijn ook aan het denken om volgend jaar eventueel naar de west kust te gaan. Lukt het daar ook goed om de hotels te boeken via priceline of gaat het in Florida makkelijker.
We proberen op het moment weer in Florida hotels te boeken via priceline voor juli. Lukt tot nu toe nog niet. Het is volgens mij nog een beetje te vroeg. Vorig jaar hebben we ook pas een maand voor vertrek de meeste hotels winnend weten te bieden. Wel hadden we zojuist een voorstel om €22,- meer te bieden (resort op key Largo). Hebben we maar niet gedaan. We hebben nog de tijd.
Nicole
Inderdaad, groot verschil. Maar mijn kinderen gaan O:) net zo lief naar Center Parcs .... Reden was dat ik echt in de buurt van mijn werk moest zijn, helaas .... En dus maar Center Parcs.
Boeken in Florida via priceline is echt veel makkelijker. En inderdaad, je bent waarschijnlijk nog wat te vroeg. En je weet de truc met het voorstel tot verhogen ? Als je er tussenin gaat zitten, dus 11 dollar meer boeken dan je vorige voorstel, dan heb je bijna gegarandeerd prijs. Als je die prijs mooi vindt natuurlijk.
In Zuidwest USA kan je weinig via Priceline boeken. Wel alle grote steden en zo natuurlijk (zoals LA, SF, LV, etc) maar alle kleinere steden, vlakbij de National Parks, daar lukt het niet. Ik update vandaag mijn weblog, met welke hotels ik afgelopen week allemaal vastgezet heb. Niets via priceline dus, maar wel alles zodanig dat ik nog kosteloos kan cancellen.
SUCCES =D> !
-
De truc werkte dit keer niet!! Het was of 22 dollar of het ging niet. Hadden wij ook nog niet eerder meegemaakt. We hebben wel een tweede scherm geopend en 2 dollar meer geboden om te kijken wat er dan zou gebeuren. We kregen toen weer de mededeling of we 22 dollar meer wilden bieden. Vreemd!! We gaan straks eens proberen om minder te bieden. Misschien geeft hij dan weer die 22 dollar aan???? We zullen zien.
Ik ga straks je weblog lezen!! Leuk!!
Nicole
-
............. Maar nu wordt het de 'standaard' tour langs alle 'National Parks', dus volgens mij wordt dit een unieke vakantie. ................
Heb deze tour 2 keer gemaakt, 2 keer 1 maand, ook fantastisch, maar vooral voor de kinderen zal het kompleet anders zijn.
Knaapje
-
Hieperdepiep!! Zojuist ons eerste winnende bod gehad voor dit jaar. We zitten 15 en 16 juli in de Peabody voor $83,-. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en dit was ons super bevallen.:grin: Ik ben er erg blij mee.
Nicole
-
Gisteravond ben ik ook even bezig geweest voor Clearwater, na aanpassing van mijn 4 sterren hotel naar een 3 sterren werd 85$ geaccepteerd voor Belleview.
NB het is pas in december.
Gelijk gekeken wat voor hotel, dateert uit 1898, het is en wat blijkt in 1985 hebben ze er gefilmd voor Cocoon in het binnenzwembad.
Leuk he, ook maar even gemaild naar reserveren want we gaan met ze 4en.
Met een kleine aanbetaling,upgrade, krijgen we een kamer met 2 queenbeds.
Spa:
http://www.belleviewbiltmore.com/spa.html
Arie
-
Citaat:
kol
Hieperdepiep!! Zojuist ons eerste winnende bod gehad voor dit jaar. We zitten 15 en 16 juli in de Peabody voor $83,-. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en dit was ons super bevallen.:grin: Ik ben er erg blij mee.
Nicole
Hoi Nicole, ik had ook al zitten kijken naar het Peabody, wil nl graag op Int. Drive zitten, maar hoe is het zwembad, vinden wij nogal belangrijk, tenminste de kinderen. Het zwembad zit er op de foto's niet zo groot uit of lijkt dat alleen maar. Het is volgens mij een recht toe recht aan zwembad?
gr
Carin
-
Mooie prijs weer, met de huidige dollarkoers echt een KOOPJE :-({|= !
Het zwembad is wel rechtoe-rechtaan, maar is zeker niet klein. Hierbij een plaatje vanuit onze hotelkamer en een vanaf een kant van het zwembad.
http://img385.imageshack.us/img385/6...1826vl2.th.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/9...1829bn8.th.jpg
-
Citaat:
Arie
Gisteravond ben ik ook even bezig geweest voor Clearwater, na aanpassing van mijn 4 sterren hotel naar een 3 sterren werd 85$ geaccepteerd voor Belleview.
NB het is pas in december.
Gelijk gekeken wat voor hotel, dateert uit 1898, het is en wat blijkt in 1985 hebben ze er gefilmd voor Cocoon in het binnenzwembad.
Leuk he, ook maar even gemaild naar reserveren want we gaan met ze 4en.
Met een kleine aanbetaling,upgrade, krijgen we een kamer met 2 queenbeds.
Spa:
http://www.belleviewbiltmore.com/spa.html
Arie
Geweldig zeg, mooie prijs en hotel ziet er prachtig uit. En die ene scene uit die film kan ik nog wel herinneren =D> !
-
8-) THX Mattrob, ik kan nu voor hetzelfde bedrag een nacht bijboeken, maar ja als we de volgende dag ook de Peabody kunnen pakken, dan doen we dat.
Het leuke van de Belleview in Clearwater is dat we er op zaterdag zijn en dan houden ze er een ghosttour.
Het schijnt er een beetje te spoken, verhalen, verhalen, verhalen.
-
Hey Carin,
Ik ben het helemaal met mattrob eens!! Het is een flink zwembad. Ik vind het ook een voordeel dat het water lekker warm is. Er is ook een grote jaccuzi waar je met velen in kunt. Wij hebben er vorig jaar ingezeten met een stuk of 10 amerikaanse leraren met allemaal prachtige verhalen die een congres hadden in Orlando. Het regende toen echt keihard en iedereen had de grootste lol. Als je kids hebt is het zeker aan te raden on naar de Peabody mars te gaan kijken. De eenden die overdag in de fontein in de lobby zitten worden dan opgehaald uit hun "penthouse" en over de rode loper naar de fontein gebracht. Erg grappig om te zien.:-D Verder is het een heel mooi hotel. Erg schoon en als je het via priceline doet kun je dit vaak voor een mooie prijs krijgen.
groetjes,
Nicole8-)