Klopt helemaal. Eerst je schema maken, dan kijken welke tickets bij het schema passen.
Afdrukvoorbeeld
Klopt helemaal. Eerst je schema maken, dan kijken welke tickets bij het schema passen.
Wie heeft ervaring met het bestellen van toegangskaarten via de reisorganisatie of vooraf elders? Ik ga in september 9 dagen naar Orlando. Ben er 12 jaar geleden ook eens geweest. Wat is zeker aan te raden in deze week met mijn vrouw 2 dochters van 20 en 22? Welke parken het beste te combineren? Grag jullie reacties/ervaringen! ALvast dank!
groet,
Remco
Zie oa hier: Disney Tickets: Een prijsvergelijking en hier: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Er zijn diverse aanbieders (oa in Nederland, Duitsland en Engeland/Ierland) die pretparktickets aanbieden. Universal, Seaworld en Busch Gardens kun je gewoon via de website van het park zelf aanschaffen. Vaak is dat ook de goedkoopste optie.
We hebben zelf de Disneytickets via een aanbieder in Nederland aangeschaft en de rest als e-tickets. Zie ook onze Weblog.
Wie/wat bedoel je met "de reisorganisatie"?
Er kan namelijk nogal wat verschil zitten qua prijs tussen de verschillende reisorganisaties. Zie ook de door Njit hierboven al genoemde onderwerpen hier op het forum.
Daarnaast is het ook nog handig om te weten naar welke parken je wilt gaan. Afhankelijk daarvan kan het namelijk ook nog verschillen welke tickets je het beste (goedkoopste) aan kan schaffen en waar.
Om je alvast één ding mee te geven: De Disney-parken zijn echt niet in één ticket/combo te combineren met niet-Disney-parken.
Ten slotte: wat is aan te raden? Wat is het leukst? Tja, da's de meest gestelde vraag waar gewoonweg geen antwoord op te geven is. Da's namelijk voor iedereen weer anders. Het enige dat je kunt doen om dat voor jezelf te bepalen is de info over de diverse parken goed door te lezen, wat reisverslagen over parkbezoeken door te nemen en dan zelf te beslissen welke parken waarschijnlijk het meest aansluiten bij jullie interesse, wensen, eisen en verwachtingen.
Veel plezier!
Dank voor jullie reacties. Ik zal eerst eens alle verhalen lezen over de diverse parken.
groet,
R.
Weet iemand hier of je een combiticket kan kopen voor 1 dag Disney en 1 dag Sea World. Zo ja, hoe duur is dit?
Ik kan deze informatie nergens vinden, dus vandaar! Alvast bedankt!
Dat je geen tickets voor de door jou genoemde combinatie kunt vinden kan heel goed kloppen; die zijn er namelijk niet. Het beste kun je 1-dag bezoeken aan één van de Disney parken kun je het beste een ticket aan de kassa van het betreffende park kopen. Voor een 1-dag bezoek aan SeaWorld kun je het best terecht op de eigen website van SeaWorld, daar staan af en toe ook aanbiedingen op.
Hallo,
Ik wil graag naar deze 3 pretparken. Nu heb ik er al een behoorlijke internet-speurtocht opzitten, maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik ben terecht gekomen op de site van MapleLeafTickets. Volgens die site kan ik de tickets voor Animal Kingdom het best aan de kassa kopen ($ 90,53 ipv $ 93,95). De tickets voor Seaworld ($ 78,95) en IOS ($ 89,50) zijn bij MapleLeaf wel goedkoper.
Nu heb ik 2 vragen:
1. Kloppen de ticket-prijzen een beetje?
2. Kan ik de tickets het best bestellen via het internet of gewoon langsgaan bij MapleLeaf (zitten in Kissimmee, dus niet al te ver vanuit Orlando)
Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt.
Groet,
Eddie
Kijk ook eens op http://www.attractionticketsdirect.de/orlando
Hier kun je de originele tickets bestellen en deze worden binnen een paar dagen naar je opgestuurd. Ze hebben vaak mooie aanbiedingen.
Disney tickets voor één dag koop je inderdaad het beste direct aan de kassa.
Succes.
Tans4USA bedankt voor de info.
Mooie site is dat trouwens! Alleen zijn de prijzen wel in euro's en ik had gehoopt te kunnen profiteren van de gunstige dollarkoers. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik een beetje huiverig ben voor het bestellen via internet, vandaar MapleLeaf (daar kan je gewoon even langs rijden).
Ga beide sites de komende tijd goed in de gaten houden.
Undercovertourist is anders ook een goede site om te bestellen hoor daar kan je dacht zowel in de dollar als de euro bestellen , weet dat niet zeker meer.
Maar ook netjes orginele tickets thuis gestuurd gekregen.
Ja zat er naderhand overna te denken en is inderdaad bestellen in dollars
@EddieG
Als je in Kissimmee zit kun je ook even naar Billy Boys gaan, schuin tegenover de Walmart op de 192... kaarten printen ze zo voor je uit, maken van meerdaagse tickets een kopie, zodat je een duplicaat kunt aanvragen indien je ze kwijt raakt. Prima service!! Hier de link:
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Veel plezier!
Remco
Remco bedankt!
Billy Boys gaat het dan worden.......kunnen we meteen de Walmart eens ervaren ;-)!
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met het Orlando freedom ticket? Te koop bij (oa) attractionticketsdirect.de en heb de indruk dat de prijs (459 euro) best ok is.
Wij willen graag naar de volgende parken:
animal kingdom
universal studios
universal Island of adventures
seaworld
aquatica
wet & wild
busch gardens
disney hollywood studios
- lijken busch gardens en animal kingdom niet erg op elkaar?
- is het voordeling om zo'n combi ticket te nemen voor de twee disney parken of kun je dan beter losse kaarten kopen bij de kassa?
alvast bedankt!!!
Busch Gardens en Animal Kingdom lijken niet op elkaar. Het eerste is een Thrill park, het tweede is meer een interactieve dierentuin. Animal Kingdom is ook veel meer aangekleed. De overeenkomst is dat ze beide beesten hebben.
Voor twee dagen Disney is er geen ticket. Pas na 3 dagen Disney is het voordeliger om ze vooraf te kopen. Gewoon ter plaatse bij de kassa dus.
Voor Busch Gardens, Seaworld en Aquatica kun je een combo-ticket kopen. Deze kun je online bij het park zelf kopen.
Voor de beide Universal parken is er ook een combo-ticket. Deze kun je online bij het park zelf kopen.
Ik raad je aan om een aantal reisverslagen te lezen. Dan krijg je een goed beeld van de verschillende parken.
Ik ga misschien een vraag stellen waar ik het antwoord al van weet, maar ik stel hem toch.
Een tijdje geleden heb ik een flex ticket plus bij Undercovertourist gekocht. Er stond toen op de site dat tickets geen geldigheidsdatum hebben. Oftewel ik kon in 2011 een ticket kopen en zo lang ik hem niet zou gebruiken zou hij nog geldig blijven. Nu hebben ze ineens tickets met een jaar er in. Flex ticket 2011 en Flex ticket 2012. Ik kan ook de tekst niet meer vinden dat een ticket oneindig geldig is.
Is er wat veranderd in de tickets? En zijn mijn tickets van vorig jaar nog wel geldig als ik in maart naar Orlando ga? Ik ga er vanuit van wel (ik heb ze zelfs toen ook gemaild en ze zeiden toen ook al dat de tickets oneindig geldig zijn), maar ik vraag het maar voor de zekerheid. Want ik wil niet in Orlando opeens voor een verrassing komen te staan.
Je weet het antwoord al.
Ja. Ja.
Ik wil kaartjes bestellen via Undercovertourist voor 2 dagen Unversal. Bij het afrekenen kom ik niet verder omdat je als land geen 'Nederland' kunt aanklikken. Deze staat niet in de lijst van landen. Bij express staat wel Nederland maar dan moet je 30 dollar betalen. Klopt dit? Want op dit forum heb ik gelezen dat undercoverourist gratis verzend..
De gratis verzending naar NL is eruit, helaas. Voordeel met express is wel dat je je kaartjes snel in huis hebt. Andere optie is om te kiezen voor ophalen.
Als er 30 dollar bij komt is het niet echt interessant meer.. Is ophalen makkelijk te doen? Iemand ervaring? Of is ergens anders bestellen een betere optie?
Na een paar uur op het forum zie ik door de flexkaarten het busch bijna niet meer dus vandaar dat ik het toch even vraag:
Weten jullie misschien of er een flexkaart is waarmee je Universal IOA kan bezoeken en ook Kennedy Space Center. Een waterpark zoals Wet n Wild lijkt ons ook leuk of is eind januari dan toch nog wat fris. Alvast bedankt voor het antwoord.
Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn.
Ik wil graag tickets kopen voor Universal de twee parken. Deze zijn bij undercovertourist het goedkoopste maar verzending per post is vrij prijzig. Je kunt de kaarten ook ophalen. Dit zou je naast het park af kunnen halen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb je ook al bij http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken?
Je betaald er in euro's en binnen een paar dagen heb je de originele kaartjes in de bus. Momenteel krijg je een voucher van 10 dollar voor Planet Hollywood bij.
Succes.
Ja daar heb ik een week geleden kaartjes voor Discovery Cove en Kennedy space center gekocht. Helaas nog niet binnen dus een binnen een paar dagen binnen is wat overdreven ;).
Ik heb op 29 december disney tickets besteld en nog niks binnen.
Vorige week gemaild en toen bleek dat ze nog niet alle kaartjes op voorraad hadden.
Donderdag kreeg ik van 2 verschillende medewerkers een mail dat ze verzonden zijn. De ene zegt dat ze er in 2 werkdagen zullen zijn en de andere heeft het over 5 werkdagen.
Wacht nog ff af. Vorig jaar ook daar besteld en toen kwamen ze netjes op tijd.
Jackie
Mickmak welke kaartjes had jij besteld? Ook van Universal?
Nee, alleen de 10 dagen Disney tickets.
Jackie
wij gaan in juli 2012 voor 19 dagen met onze twee kinderen naar Florida. Wij willen de disneyparken, universal studios, kennedy space center. Ook wij hebben op de site http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken naar de mogelijkheden. Echter, wij twijfelen over de betrouwbaarheid van deze site om de kaarten daar te kopen. Wie heeft ervaring? Ook willen wij met dolfijnen gaan zwemmen. Iemand goede ervaringen opgedaan??
ik heb vrijdag disneykaarten bij American estate gekocht
en ze lagen daarnet op de mat
Discovery cove hebben we in 2010 en 2011 gedaan
geboekt via de officiele website
deze week word ook de `Discovery dag` voor de vakantie dit jaar geboekt
want een een orlando vakantie zonder Discovery cove is geen vakantie.. ;)
Kijk hier voor een prijs vergelijk http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=14268
veel gelezen op dit forum (dank voor alle informatie) Omdat we as woensdag weggaan zijn we nu aan het plannen wanneer we wat gaan doen.
we gaan 10 dagen en willen de volgende parken bezoeken: bush garden = seaworld= Aquatica= universal = en misschien nog 1
Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan, ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen.
Maar kan ik daar ook die flex passen kopen en heb je ook een kaart waar je meedere keren naar het park kan zoals universal (ik weet dat seaworld dat ook heeft)
En heb je ook een parkeerkaart waar je overal kan pakeren bij die parken??
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ik heb mijn kaarten nog nooit aan de kassa gekocht . Ik heb altijd gedacht dat ze daar duurder waren . Parkeerkaarten hebben ze spijtig genoeg niet voor alle parken in 1.
Je kan daar ook zo een combipas kopen voor universal waar je beide parken kan bezoeken .
Een park to park ticket voor 2 dagen universal studios kost daar 146 $ zo een 110 euro per persoon hier kost dat je 106 euro dus ik denk niet dat dat daar goedkoper zal zijn .
Zover ik weet is online kopen altijd goedkoper. Zeker bij de Seaworld parken. Voor Disney is er een uitzondering als je maar 1 of 2 dagen gaat, dan is er geen voordeel te behalen, behalve de tijdswinst.
Voor Busch gardens + Seaworld + Aquatica kun je combi kaarten kopen, zie o.a, dit topic. Universal (beide parken) kan je dan los kopen voor het aantal dagen dat je er heen wilt gaan. Beide kaarten (de combi, en universal), kun je online kopen.
Daarnaast heb je nog de orlando flex ticket. Die bevat kaarten voor alle parken waar je heen wilt. je mag hier dan 14 dagen gebruik van maken. De precieze voorwaarden weet ik niet, zoals hoevaak je naar een park mag, etc. maar die staan wel in dat topic.
Vergelijk zelf even de prijzen, en nog veel belangrijker let goed op dat je ze op tijd binnen hebt, zeker als je woensdag al weg gaat, en ze dus dinsdag al op de mat moet hebben liggen.