^^^^ lyne sorry van je zwangerschap moet toch een hele opdoffer geweest zijn .Hoeishet geweest met jullie vakantie
Afdrukvoorbeeld
^^^^ lyne sorry van je zwangerschap moet toch een hele opdoffer geweest zijn .Hoeishet geweest met jullie vakantie
Hoi iedereen,
Wou vandaag universal tickets bestellen, het 1 day/2 park ticket (89 dollar of zoiets), nu surf ik naar de officiele website om deze te bestellen, maar ze zijn nergens meer te vinden. Vind alleen nog tickets voor meerdere dagen (van 115 dollar). Bestaan de 1 day/ 2 park tickets niet meer???
Groetjes
De Universal site redirect je naar de UK site als je uit Europa komt. Op de USA site staan nog wel gewoon de 1-Day/2-Parks tickets.
Online: $83.99
At Gate: $89.99
Scheelt dus $6 per kaartje. Niet echt heel spectaculair..
Je kan de kaartjes hier bestellen: https://secure.universalstudios.com/...alID=UOTPTLive
Kies voor Print@Home. Dan krijg je een PDF opgestuurd die je kunt printen en waarmee je direct naar binnen kunt.
Bedankt, heb het gevonden. Scheelt inderdaad niet veel op de gate prijs. Zijn er misschien andere (betrouwbare sites) die tickets online verkopen tegen een beter prijs?
greetz
Voor 1 en 2 dagen tickets zit er nu eenmaal niet veel marge. Dus goedkoper zul je ze niet vinden tenzij je een Timeshare meeting wil bijwonen (niet aan te raden).
Geen timesharing! =; Dan bestel ik ze gewoon op de officiële site. Bedankt voor de info!
Greetz
Er is ook een ticket verkrijgbaar voor alle 2 de parken 7 dagen lang voor iets in de $90....
Toch een betere deal dan 1dag 2 parken, zeker als je misschien een bepaalde dag een uurtje ergens over hebt hop je er zo ff heen.
Heb je haar reisschema bekeken @ http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8515
Dan snap je denk ik wel waarom ze 2 parken in 1 dag wil bezoeken :)
Je komt aan de 192 een aantal kleine verkooptentjes tegen die tickets aanbieden. Hier kun je vaak wel wat ritselen. Zij kopen vaak kaarten terug van toeristen die een 3 dagen pas kopen en maar één dag gebruiken.
Voorbeeld: wij wilden naar Disney 1 dag. We kregen toen mee een 7 dagen hop pas. We hebben een kleine borg achtergelaten en toen we die kaarten terug brachten de volgende dag kregen we dat terug. Het voordeel was dat we s'avonds naar Epcot zijn geweest met die pas.
Mijn advies: Bezoek een aantal van die kleine winkels en ga onderhandelen.
succes
Even een vraagje, wanneer was dat?
Toegevoegd:
Om te voorkomen dat lezers dit een goed advies vinden, plaats ik een verwijzing naar het bestaande topic over deze praktijken die in strijd zijn met de voorwaarden van Disney en waarin de gevolgen worden beschreven. De tickets zijn immers non transferable. Met de komst van de registratie van de biometrische gevens die aan de tickets gekoppeld zijn, wordt het doorverkopen steeds lastiger. Mijn indruk is dat het aantal kioskjes waar dit plaatsvond behoorlijk is afgenomen.
Mijn advies: Koop legale kaarten.
Bij www.tickets4fun.com betaal je voor 2 dagen 2 parken slechts 62 pond. Dit is ongeveer 66 euro met de huidige koers. Je krijgt dan de derde dag ook nog gratis. 3 Parken kost daar 78 pond.
Groetjes Monique
Hoi iedereen,
Heb een paar dagen gelden een express plus pas besteld voor beide parken. Ik heb gekozen voor de optie print at home. Ook mijn ticket (1 dag 2 park) heb ik via print at home. Nu vraag ik me af of ik langs de kassa moet voor deze in te leveren tegen een echt ticket of dat ik gewoon binnen mag met het papieren ticket. Volgens dat ik begrepen heb op de website moet ik niet langs de kassa, maar moet ik dan de hele dag met een paieren ticket rondlopen??? Voor het ticket op zich is dat niet zo'n probleem, maar voor de express pas wel. Ik vermoed namelijk dat ik bij elke atractie dit ticket moet laten zien. Een blaadje papier overleeft bij mij geen dag in 2 parken #-o!!! Iemand ervaring??
Groetjes
Volgens mij moet je naar 1 vd machines lopen die net buiten het park staan.
Hier zou je dan de code moeten ingeven, en vervolgens krijg je normale passen.
Zo hebben wij het altijd gedaan.
Ik heb wel nog nooit een express plus pas gehad.
Ik zou even een mailtje sturen naar Custumer service, die helpen je zeker verder.
Pascal
Waar jij het over hebt is Electronic Pick-up. Bij Print@Home print je direct je eigen tickets uit. Staat ook een barcode op die ze kunnen scannen bij de gate.
Citaat:
Print@Home
- Skip the ticket booth lines!
- Print your tickets at home, and then go straight to the turnstiles when you arrive at the park.
- It's simple! You will receive your Print@Home tickets via email. Your tickets will be attached to your purchase-confirmation email.
- You will be asked to show your photo ID and the credit card used to purchase your Print@Home tickets for verification before entering the park.
- It's fast and convenient!
Citaat:
Electronic Pickup
Electronic Pickup provides a fast and secure way to collect your online ticket purchase.
* Look for Electronic Ticketing Machines conveniently located near the front gate of each theme park.
* Swipe the credit card used during your online purchase (for verification only).
* Enter the confirmation number provided on your email receipt.
* Print out your tickets.
Dus als ik het goed begrijp dan mag ik direct binnen, zonder aan te schuiven aan de kassa. En moet ik dus de volledige dag met een papieren express pass rondlopen? Dan maar de atracties met water als laatste uitproberen, anders ga ik niet veel ticket meer over hebben!
Greetz
Wij hadden ook Print@Home passen maar dan voor 7 dagen. We hadden ze in een plastic insteek-hoesje gedaan. Maar een aantal extra kopietjes maken is inderdaad verstandig denk ik.. (wel ergens anders bewaren :) )
Wij hadden ook de tickets via thuis geprint. Eenmaal daar netjes in de rij wachten, maar bij de kassa gaven ze aan dat we gewoon de tickets bij binnenkomst konden scannen en doorlopen. En dat klopte ook. Dus je kan inderdaad gewoon doorlopen.
Grz
Ton
Iemand al eens tickets besteld via viator.com ? Daar staat volgens mij wel een leuke aanbieding voor 7 dagen 2 parken Universal voor 77 euro ? Is dat een goede deal ?
Volgens mij krijg je daar vouchers. Moet je die dan wel omruilen ?? Veel vragen maar hopelijk heeft iemand de antwoorden. Alvast bedankt !!
Ik kende ze nog niet, maar kan zo 1,2,3 geen addertjes onder het gras vinden. Ziet er goed uit, mooie prijs.
Klopt, in een van de reviews lees je dat het één keer wat problemen gaf bij het omwisselen. In de andere gevallen liep het kennelijk perfect.
Nog een vraagje. Via Undercovertourist.com : 2 parken Universal onbeperkt voor 7 dagen. In het kopje staat USA only. Heeft iemand hier al eens geprobeerd om die te bestellen. Het zijn volgens mij dezelfde kaarten als bij viator, maar daar staat niets bij over USA only. Moet ik me legitimeren als ik die kaarten zou bestellen bij de ingang dat ik Amerikaan ben ? De kaarten hebben dezelfde prijs ($100 is nu ook ongeveer 77 euro) maar aangezien UCT hier bij veel mensen bekend is en besteld wordt zou ik ze dan liever via UCT bestellen. Bedankt weer voor jullie hulp !!
Ik ben me wat aan het orienteren in de pretparken materie.
We willen graag naar Universal Studios, maar elke keer als ik op de site van www.universalstudios.com kijk wordt ik direkt doorgelinkt naar www.universalorlando.co.uk/tickets.html.
En zelfs als ik op de site www.universalorlando.co.uk rond wil kijken op de 'interactieve' map van het pretpark wordt ik doorverwezen naar de ticketsite. Wordt er flauw van](*,)
Is er ook een linkje ergens naar de normale website met werkend overzicht?
Oh ja, gebruik zelf normaal firefox, dus heb voor de zekerheid ook maar even IE geprobeerd maar die doet het zelfde.
He handigste is om via een Web proxy de site te bekijken. Bijvoorbeeld http://www.anonr.com/
Vul daar dan de site in van Universal Orlando: www.universalorlando.com
Dat was snel!!
Bedankt, 't werkt. Erg handige tip.
=D>=D>
Gebruik nu www.proxrio.com
Gaat hier beter om met flash en popups.
Er zijn er tig verschillende - pick one :)
Hoi Floridafans,
In april van dit jaar zullen mijn familie en mezelf Orlando bezoeken, en daar mag uiteraard een bezoek aan de Universal theme parks (Studios & Islands of Adventure) niet ontbreken.
Gisteren heb ik tickets besteld voor WDW en SeaWorld, allebei via de officiele website van de parken zonder problemen.
Ik probeerde ook tickets voor Universal te bestellen, nl. het 2-Park Unlimited Admission ticket aan 94,99 dollar (+ taxes), via de officiele website universalorlando.com.
Echter, ik ben hierin niet geslaagd.
Ik kreeg telkens de foutmelding:
Sorry, your transaction could not be processed. If you would like to submit your transaction again, please review your billing information and resubmit your order.
Mijn betalings- en adresgegevens zijn zeker correct. Ik heb mijn adres in België opgegeven. Het enige waar ik niet zeker over ben, is de State die ik verplicht moet invullen. Ik heb Antwerp ingegeven, als provincienaam dan maar.
Met onze Visa kaart heeft het niet te maken, want we hebben met twee verschillende kaarten geprobeerd, telkens met dezelfde foutmelding.
Ik heb ondertussen ook al een mail gestuurd naar de klantendienst, dus ben benieuwd.
Maar ik wou toch even vragen of iemand al dezelfde foutmelding heeft gekregen en hoe het eventueel op te lossen is?
Alvast bedankt!
Groetjes
Tim
Het heeft geen in om andermans ervarngen daarmee te vragen Helas. Dit heeft gewoon te maken met jouw internetverbinding i.c.m. die van Universal en alles wat daar tussenin zit.
Kan altijd voorkomen. Gewoon even afwachten en/of gaan bellen of e.e.a. juist is afgehandeld.
Ik vind eigenlijk dat je nog even moet wachten met een 3-jarig kind om naar Universal te gaan omdat er best nog wat "enge" attracties zijn. Disney is dan veel leuker, en beter te doen. We hebben het zelf meegemaakt met ons zoontje die was toen 4 en hij heeft het er nu nog over. We gaan ieder jaar weer, maar hij wil nog steeds niet naar bepaalde attracties terwijl er geen achtbaan te hoog of te eng is.
In Islands of Adventures heb ik enorm veel plezier gehad in de achtbaan met de twee draken: de vuurdraak en de ijsdraak. Het feit dat je kunt kiezen welke kant je opgaat in de rij maakt het erg leuk en dat je dan in de rit zelf ook nog eens het idee krijgt tegen de andere karretjes te botsen, is geniaal! Gelukkig was het niet zo druk die dag en konden ik en mijn vriendin zo'n 6 keer achter elkaar in de achtbaan, hehe.
Is het gaafste als ze synchroon lopen ja. Helaas gebeurt dat niet altijd..
Oh, in de zes keer dat ik erin heb gezeten, heb ik denk ik dan geluk gehad ;]. Bij mij liepen ze gelukkig wel synchroon. Het is zo'n beetje de drijfveer van de attractie, dus het lijkt me maf dat dat niet altidj zo is....
Als ze iemand moeten helpen bij het instappen dan vertrekt soms het ene treintje eerder.
Maar ben het wel eens dat het hele effect weg is als ze niet gelijk vertrekken..
** OFF TOPIC **
Gaafste wat ik gedaan heb qua Duelling achtbanen is de houten achtbaan Racer in Kings Island. En dan achteruit :)
** / OFFTOPIC **
Hallo,
Ik kom net terug van de dokter en kreeg te horen dat ik ivm een oude zware hersenschudding even op moet passen met achtbanen die over de kop/in het donker gaan enz. Is het zonder de achtbanen te doen om beide parken in 1 dag te doen? Normaal gesproken zou ik 1 park per dag willen doen, maar we kunnen zo best een aantal (drukke?) attracties links laten liggen.
Groetjes, Chantal
Als ik op de website kijk dan kun je een aantal attracties schrappen per park:
Islands of Adventure
- The Amazing Adventures of Spider-Man®
- Incredible Hulk Coaster®
- Doctor Doom's Fearfall®
- Storm Force Accelatron®
- Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges®
- Dudley Do-Right's Ripsaw Falls®
- Jurassic Park River Adventure®
- Pteranodon Flyers®
- Dueling Dragons®
- The Eighth Voyage of Sindbad®
- Poseidon's Fury®
- The Cat In The Hat™
- The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride™
Studios
- The Simpsons RideTM
- Hollywood Rip Ride RockitSM
- Shrek 4-DTM
- Revenge of the MummySM
- MEN IN BLACKTM Alien AttackTM
- Terminator 2®:3-D
- E.T. Adventure®
- Jimmy Neutron's Nicktoon BlastTM
- JAWS®
- DisasterSM
- Animal Actors On Location!SM
- FEAR FACTOR LIVE
- TWISTER...Ride It Out®
- Live Shows
- Woody Woodpecker's Kidzone®
Ik heb de achtbanen met inversies doorgestreept. Ik heb ook enkele attracties gemarkeerd die me ook niet echt lekker lijken met een hersenschudding.
Je houd nog steeds wel een aantal attracties over waar de wachtijd op kan lopen. Maar in het algemeen zijn de achtbanen erg populair.
Leuk lijstje alleen zou ik toch echt de Jurassic Park River Adventure® eruit nemen best een heftige attractie als je een hersenschudding hebt. Is indoor, erg donker en de drop is best een aardige klap die je kijgt!
Wat fijn dat jullie meedenken! 8-)
Voor de duidelijkheid, de hersenschudding zelf is al een tijd weg, maar ik heb af en toe nog steeds last van duizelingen en hoofdpijn. In april 2008 ben ik met mijn hoofd op een stenen drempel terecht gekomen en 20 min buiten westen geweest. Na 6 weken kon ik weer normale dingen doen, maar om weer helemaal de oude te zijn rekenen de artsen toch wel op een jaar. Deze zomer ging ik (eigenwijs) in de Efteling in Vogelrok en kwam er heel duizelig uit, wat een tijd geduurd heeft. Vandaag was ik bij de huisarts en toen hebben we het er meteen over gehad.
Zelf had ik dit lijstje opgesteld van de attracties waar ik graag in wil (interesse) en hoop in te kunnen (hersenschudding):
Islands of Adventure
Studios
- The Amazing Adventures of Spider-Man®
- Doctor Doom's Fearfall® (hier twijfel ik nog mee)
- Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges®
- Dudley Do-Right's Ripsaw Falls®
- The Cat In The Hat™
- The High in the Sky Seuss Trolley Train Ride™
- The Simpsons RideTM
- Shrek 4-DTM
- MEN IN BLACKTM Alien AttackTM
- E.T. Adventure®
- Jimmy Neutron's Nicktoon BlastTM *
- Animal Actors On Location!SM
* Is Jimmy Neutron een heftige attractie? Ik dacht dat het een soort Simpson / Spiderman / Star Tours simulatie was?
Goed om te weten! :sun:
Ik heb vorig jaar ook beide parken in één dag gedaan en het was heel goed te doen. We hebben alle achtbanen in ieder geval gehad...de kleine kinderen attracties hebben we (logischerwijs voor mijn leeftijd en die van mijn vriendin) overgeslagen. In Universal hebben we overigens wel alles gehad, maar dat park is dan ook erg klein en vrij leeg.
Ik zou zeker voor die aanbieding gaan: hij is er niet voor niks natuurlijk. Het is wel degelijk goed te doen!