Bedankt voor de tip Wendy. Wij hebben net ook tickets geboekt via Delta.com van Brussel naar Miami.
Vertrek 26 juli, retour 23 augustus. 444 euro per persoon.
Helemaal top.
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor de tip Wendy. Wij hebben net ook tickets geboekt via Delta.com van Brussel naar Miami.
Vertrek 26 juli, retour 23 augustus. 444 euro per persoon.
Helemaal top.
Gisteravond tickets geboekt bij tix.nl!
8 augustus t/m 22 augustus
amsterdam-Frankfurt -orlando
miami-Frankfurt-Amsterdam
totaal 4 volwassen 2 kinderen €4932.94
Wel op de heenreis een overstap van 1.15 minuten... Maar dat komt vast goed .
blij dat we weet geboekt hebben en dat we dit keer de tickets mochten houden na de vorige ervaring met vliegtickets.nl....
Mmm 549 nu voor New York met Air Berlin..voor 6 augustus. .misschien al toerende naar Florida?
Lijkt mij erg mooi maar ik vind zulke tickets niet voor die prijzen, maar dat is misschien omdat ik voor 2 aug kijk? Heen NY terug luchthaven in Florida (26 aug) zijn hele andere prijzen :(
Ja eindelijk kan ik me weer inloggen! Ik heb via Cheaptickets geboekt van de week voor half Juli AMS-NYC en dan 2 dagen later NYC-ORL en dan 11 dagen later van ORL-AMS met United airlines voor 817,- en kind 686,- met 2 directe vluchten en terugweg met 1 tussenstop met wachttijd van 1.28 . Ik vond het een prima deal! Gratis stoelen vastgelegd.
Ik kom voor een dergelijke constructie op 950 euro pp uit (e de kids telln mee als volwassen)dus blijf hopen dat met kerst of &N er nog een leuke actie voorbijkomt
Hopen dat we deze week een mooie deal tegenkomen, vorig jaar rond deze tijd waren er mooie aanbiedingen!
Pfff moeilijke keuze...nu toehappen en vanaf NY naar Florida met auto en weer terug...Of geduld hebben....
Ik ga in maart al drie weken naar Disney met de oudste ...
Zou graag met man en jongste ook nog naar hun favoriete stek gaan en voor maximaal 800 euro vliegen...
Op Cheaptickets nu heb je van donderdag 4 aug t/m zaterdag 6 aug AMS-NYC directe vlucht en dan 6 augustus NYC-ORl directe vlucht t/m 16 augustus bijvoorbeeld weer Orl-AMS voor 821,- je kan met Air Canada of een andere met United voor die prijs.
Ook voor 14 juli Ams-NY en 16 juli NY-Orl en 26 juli Orl-AMS staat nu voor 818,- volgens mij alleen in de avonden! Alle datums hebben andere prijzen dus je moet er veel mee spelen...:rolleyes:
We zouden eigenlijk niet gaan komend jaar maar toch gaan we!
Datum boeking: 21-12-2015
Datum heenreis: 14-08-2016
Datum terugreis: 02-09-2016
Heenvlucht: 14-08-2016
Vanaf luchthaven: Amsterdam
Via luchthaven: Oslo
Naar luchthaven: Ft.Lauderdale
Terugvlucht: 01-09-2016
Vanaf luchthaven: Ft.Lauderdale
Via luchthaven: Kopenhagen
Naar luchthaven: Amsterdam
Geboekt bij: WTC.nl
Maatschappij: Norwegian Airlines
Aantal volwassenen: 2
Aantal kinderen: 2
Aantal baby's (zonder eigen stoel) : 0
Betaalde totaalprijs: Euro 2330,32 !!!!
Per volwassene: Euro 610
Per kind: Euro 545
Ik vind het een fantastische prijs voor het hoogseizoen! 1 Nadeel is dat we op de heenreis een overnachting hebben in Noorwegen omdat we de dag erna pas verder vliegen maar dat is natuurlijk geen probleem. Verder zitten we van Amsterdam naar Oslo in de Business class en op de 2 transatlantische vluchten met de Dreamliner!
Ook leuk dat we voor het eerst in Noorwegen en Denemarken komen en aangezien we op Ft.Lauderdale landen gaan we daar eerst een paar dagen vertoeven voordat we naar Orlando gaan!
Nu wil ik je niet uit een droom helpen, maar van de business class van Amsterdam naar Oslo bij Norwegian zal ik me niet teveel voorstellen ;-)
Heb je je eigenlijk wel verdiept in deze maatschappij voordat je boekte?
Evengoed een mooie prijs voor het hoogseizoen!
Nou wij hopen dat BA nog met een mooie aanbieding komt want de prijzen die we nu overal zien worden we niet echt happy van.
Wij hopen ook op BA/Virgin, ik heb de posts op dit forum van de afgelopen jaren nog eens bekeken en in het verleden kwamen de aanbiedingen nu ongeveer op gang. Wij wachten het geduldig af, het voordeel is dat wij zo goed als zeker kunnen gaan maar natuurlijk het liefst met een (zo) goedkoop (mogelijk) ticket.
Ik hoop mee op die combi, was vorig jaar ook prima
Zal mee duimen voor jullie dat er mooie prijzen langs gaan komen. Wij hebben al geboekt 29 Juli heen en 25 Aug terug met Air Berlin.
Wij hebben deze ochtend ook weer geboekt...
Gisteravond zagen we mooie prijzen voorbijkomen bij Air Berlin en omdat we al meerdere keren met deze maatschappij hebben gevlogen - meteen geboekt!
Vertrek op 9 Augustus vanuit Düsseldorf naar Fort Myers (rechtstreekse vlucht)
Terug op 1 September vanuit Fort Myers naar Düsseldorf (rechtstreekse vlucht)
Prijs per persoon € 740
Daarnaast ook gelijk de XL stoelen geboekt - kleine meerprijs met een Topbonus kaart.
We zijn er tevreden mee en kunnen nu op zoek gaan naar een gunstig tarief voor een huurauto.
Daarnaast kunnen we ook gaan starten met het maken van een reisplanning.
Dit jaar dus geen vele miles rijden zoals afgelopen zomer van New York richting Florida, maar gewoon lekker relaxen in omgeving Orlando en Golf van Mexico :cool:
Oh heerlijk jullie kunnen ook weer gaan genieten van de voorpret. We dachten dat wij al laat gingen maar jullie gaan nog later, hihihi
Lekker hoor en voor ons ook weer lekker want kunnen wij ons vast verheugen op het blog van jullie :)
Yes, wij gaan ook weer!!! gisteren mooie prijs gespot en na een nachtje twijfelen kon ik toch niet wachten dus zojuist geboekt via Cheaptickets vliegen met United:
heenvlucht 2/8 AMS-New York (newark) rechtstreekse vlucht
retour 26/8 Orlando - Houston (overstap 2 uur 10 min) -AMS (reistijd 14 uur 30)
prijs ticket 842 pp 4x
Wij gaan na een aantal dagen New York met een auto naar Florida (enthousiast geworden over deze mogelijkheid door blogs van andere) LEKKER!
Super leuk. Have Fun met de voorpret !!
Wij zijn 2 dagen eerder en hebben dezelfde route, hihihii !!
haha, ja, Ik had me gisteren al aangemeld voor je blog want toen zag ik het ook al :)
HIHIHI Leuk hoor. Wie weet komen we elkaar nog wel tegen. Onze route is gepland dus wie weet.
Werden net wakker en zagen tickets voor 550 per persoon Amsterdam - Orlando 8 juli tot en met 28 juli. Wij als een gek alle paspoorten erbij pakken en alles heel snel ingevuld maar na minder dan een minuut waren alle stoelen al bezet. Neem aan dat het van die vervelende lokkertjes zijn om dan maar te boeken voor een hoger bedrag, grrrrrr.
Op welke site had je dit gezien en met welke maatschappij?
Dit ging via Momondo door naar een site genaamd Supersaver.nl, vlucht zou worden uitgevoerd door KLM/Delta. Vluchten werden gewoon gevonden maar vlak voor het laatste scherm waren ze ineens vol. Helaas!
Ik zag het ook net staan voor 15 juli tot 5 aug voor 550,-...maar als je erheen gaat is het weg via skyscanner. Misschien was het vanmorgen maar net een uurtje aanbiedingen?
Ik zag vannacht na 12 uur ook deze prijzen. Als je doorklikte kreeg je de werkelijke prijs te zien. Foutje in skyscanner denk ik
Wel onwijs jammer, we dachten eindelijk dat we ze hadden maar helaas. Nu weer goed zoeken. Lastig om te bepalen wanneer we definitief een ticket kopen, de prijzen kunnen alle kanten op :(.
Op Cheaptickets staan nog steeds tickets voor bijvoorbeeld ; 14 juli AMS-NYC 16 juli NYC-ORL 26 juli ORL-AMS voor 816 euro met 2 directe vluchten en 1 met stop. Mooie prijs toch voor een multi city.Update; nu andere prijzen en meer stops 846,-.. Happy New Year allemaal!;)
Voor wie interesse heeft: via Air Berlin: van Dus - Fort Myers en terug - van 09 Aug - 23 Aug voor 766 euro's p.p.!
Voor het eerst sinds jaren ben ik het nieuwe jaar ingegaan ZONDER tickets voor de komende zomervakantie naar Florida. Ik heb nog helemaal geen tickets kunnen vinden onder de €700 met acceptabele reistijd,wat de afgelopen 5 jaar wel is gelukt.
Kortom: HELP!
Ik zoek:
Vertrek: tussen 15 en 26 juli.
Reisduur: 21/22 dagen.
Reistijd: heenweg tot 16/17u, terugweg tot 15u.
Overstap: max. 1x.
Vertrek vanuit AMS, DUS of BRU
Aankomst in ...... (als het maar Florida is)
Niet met airline: Turkish Airlines, Aeroflot.
Wij zitten in exact hetzelfde schuitje, vorig jaar hebben wij op 6 januari geboekt met Virgin voor €488 dus wij hopen deze week nog op diezelfde aanbieding maarja in het verleden behaalde resultaten.... Zoeken beiden meerdere keren per dag op verschillende sites naar tickets dus uiteindelijk zullen wij vast wel iets vinden. (en dan natuurlijk hier posten)
Momenteel is het via Tix.nl nog het 'goedkoopste' voor ons á €792 maar dat is helaas meer dan ik wil betalen..
Hoi Michael,
Ook ik heb hier last van en dus ook nog niks gevonden en hard opzoek.
Ik kijk voor 21/7 - 11/8 vanaf Amsterdam naar Tampa/Orlando of Miami.
Als ik wat vind post ik het zo snel mogelijk.
Gr,
Angela
Waarschijnlijk net even te kort ...
23 Juli - 10 aug
562 bij skyscanner
AMS-MIA MIA-AMS ( klm en delta)
Mooi tarief Angelique. €562 ...... als ik die kies krijg ik de melding dat de prijs verhoogd is naar ..... € 1.079,08. Hahaha, da's niet de eerste keer dat ik dat tegenkom.
Ooh zonde, heb zelf al maanden geleden geboekt maar mocht ik iets leuks zien ( zal dan even eerst verder klikken) zal ik het hier plaatsen.
Yep.. Die spooktickets kom je helaas vaker tegen, de eerste keer dachten we echt eindelijk tickets te hebben... :(
Maar het lijkt wel of ze al bezig zijn want bij mij loopt skyscanner en cheaptickets vast en dat betekend meestal dat ze bezig zijn met wijzigingen!! Ik denk morgen of aankomende week....?