Bedankt, het is me helemaal duidelijk nu. Ongeveer 20 dollar voor de huurperiode plus de Tol die je onderweg betaald. Das goed te doen vind ik.
Afdrukvoorbeeld
Bedankt, het is me helemaal duidelijk nu. Ongeveer 20 dollar voor de huurperiode plus de Tol die je onderweg betaald. Das goed te doen vind ik.
Hier is inmiddels de toll van de cc afgeschreven
dag 1 hebben we gebruik gemaakt van toll by plate
de andere dagen de transponder
alamo heeft €7,45 afgeboekt , dus toll op de route sanford/i’drive
en het dagtarief administratie kosten
Ben benieuwd wat bij mij de schade zal zijn. 10 dagen gebruik gemaakt van Toll by Plate, zal nog wel een aardig bedragje zijn. Eens kijken volgend jaar met de transponder.
Voor degenen die mij een PB hebben gestuurd: ik heb voor jullie allemaal een transponder mee. Ben vanmorgen terug gekomen uit Florida, vandaag druk met koffer uitpakken, wassen, alles opbergen wat gekocht is.
Morgen vrije dag, maar ook druk. Donderdag weer aan de bak.
Ergens volgende week zal ik jullie even een mail sturen, heb jullie mailadressen inmiddels, over het verzenden en betalen. Het kan in ieder geval niet met brievenbuspost, daar is ie te dik voor.
http://spacecoastdaily.com/wp-conten...ers-580-34.jpg
Bij mij kon ie met gemak door de brievenbus hoor Cindy, is ie groter geworden?
Enne welkom thuis... nu weer wennen aan de kou, al is de temperatuur vandaag al veeeeel beter dan afgelopen dagen..
Welkom terug in een koud Nederland.
Een brief mag maximaal 32 mm dik zijn. Het is dus een kwestie van meten en weten.
En als je geen zin hebt om met een meetlat aan de gang te gaan: kijk of hij door je brievenbus past dan weet je het meteen :)
(of je moet echt een afwijkende maat hebben natuurlijk)
Nou, met een meetlat aan de gang gaan is niet mijn eerste actie als ik thuis kom uit Florida :p
Nu alsnog even gedaan, 30 mm meet ik. Incl. zuignapjes. Gaat dat in een bubbelenveloppe?
Wellicht kunnen die zuignapjes los in de enveloppe?
Weet iemand dat?
Incl verpakking gaat het in ieder geval niet door de brievenbus, net geprobeerd.
Vraagje aan de transponder eigenaren....
hebben jullie je CC gekoppeld zodat je automatisch opwaardeerd
of schrijven jullie zelf een bedrag over van CC naar account
en zo ja, hoeveel
Ik heb automatisch opwaarderen bij $ 10,- komt er weer $ 10,- bij.
Werkt perfect en eigenlijk geen omkijken naar.
Ik sta al jaren op "Auto Replenish" (Easy Pay)
Current Easy Pay Settings:
Low Balance Amount: $10,00
Pre-Set Amount: $40,00
Het voordeel is ook dat ik dan ook veel gemakkelijker op de luchthaven kan parkeren.
@Cindy1969;
Welkom thuis is het koude kikkerlandje, blog was hartstikke leuk (elke ochtend bij de koffie):cool:
Ik heb mijn CC wel gekoppeld, maar doe zelf overschrijven als ik dat wil. Heb dat niet automatisch ingesteld. Maar als je CC gekoppeld is, kan je in de app heel makkelijk opwaarderen !
Op dit moment hebt ik dat ook zo gedaan , Mattrob
maar ik twijfel of ik easypay ga activeren
ik begrijp dat andere dat wel gebruiken
de app werkt heel fijn vind ik...
Ik ben in al die jaren dat we in Florida zijn geweest in staat om de tolwegen prima te mijden zonder groot tijdverlies.
Rijden via highways/byways heeft voor ons meer charme, en omdat we op vakantie zijn hebben we geen haast. Afgezien van de toll bridges bij St Pete/Tampa zou ik me niet kunnen voorstellen dat het niet mogelijk is om zonder tol te betalen op een relaxte manier door Florida te rijden. Ook de turnpikes zijn wel te vermijden omdat er altijd wel een alternatieve route is.
Als je er woont zoals @Mattrob kan ik me voorstellen dat je wel een Tollpass hebt, maar ik heb de Toll pass nog nooit gemist, ook in Frankrijk rijden we op vakantie bijna nooit via de Péage.
In je navigatie kun je aangeven of je wel/niet via Toll wilt rijden.
Overigens mag je als je minimaal met z'n tweeën in auto zit wel op HOV lanes rijden, dus op drukke routes schiet dat ook wel meer op dan via reguliere rijbanen.
Als je veel in en rond de I4 moet rijden ter hoogte van WDW, dan is een tolweg toch wel erg relaxed ;-) ! Als ik kan mijden, doe ik dat ook (ben Hollander hè), maar het is soms wel erg relaxed. En overigens, we wonen er niet (helaas), maar hebben er wel een mooie villa !
@Mattrob: oke...regelmatig wonen dan :D prachtige villa hebben jullie!!!
Wij kiezen er ook wel eens voor om tollwegen te mijden
wij vinden de routes binnendoor ook leuker/mooier
toch hebben we op elke vakantie wel 1 of 2 dagen waarin we wel toll moeten betalen
als we bv naar busch gardens rijden hoef ik niet zo nodig binnen door, naar een statepark dan weer wel
van en naar het vliegveld graag de snelste weg dus toll
Dank je wel Sunnyrojo!
Ik haat de I4 dus kan niet zonder de tolwegen als je toch ook ergens redelijk snel wil zijn.
Hier idem, Easy Pay (<$10,- +$25,-) Hoef je niet meer na te denken, of te schrikken bij "Low Balance" ;) "Go Sunpass"
Dat is zeker op dit moment niet de weg waar je wil zijn. Hopelijk is de reconstructie snel klaar, wat een drukte. Wij zijn ook echt tolwegfans :cool:
Bizar druk ja, en wat veel werkzaamheden! Dubbel blij met goede navigatie :D
Celebration slaan we tegenwoordig over, Cor. We kachelen door naar de I4 en dan (als er geen file staat, anders World Drive) naar de 429 (wederom toll) ;)
Wij hebben de transponder inmiddels gekregen, bedankt Cindy nogmaals hiervoor en waren toch nieuwsgierig al gaan we pas in augustus en probeerden alvast een account aan te maken.
misschien doen wij iets helemaal verkeerd , we hebben hier alles doorgelezen maar toch doen we iets niet goed want we kunnen niet door om ons aan te melden.
zelf bedachte username
pin met aantal gewenste aantal cijfers
onze gmail account doorgegeven
telefoonnummer 01 aangevuld met 000 0000
adress het eerste appartement waar we verblijven in Miami
city Miami country united states state Florida
zipcode 33140 County Miami Dade
dan drukken we op next en keer op keer wordt gevraagd om please select county?? :confused::confused:
Ik heb t bij mij nagekeken, kan alleen aangeven wat ik heb
email account lijkt me geen issue
vervolgens
address;
201 raquette club road
N422
Weston
State: Florida
Zip code: 33326
Country: United States
County: Broward
Phone: niet ingevuld.
mss dit eens proberen?
Ik heb geen telefoonnummer ingevuld
en het adres van het hotel
bij county heb ik out of state
ik gebruik de app (iphone)
geprobeerd via app en Monique we hebben jouw adres gegevens gebruikt, helaas. vanavond weer kijken, wij hebben toch 01 als landcode vh telefoonnummer moeten gebruiken:confused:
Ik heb geen telefoon nummer ingevuld
en zelfs gewoon mijn emailadres van kpn gebruikt
heb je bij county ook al out of state ingevuld ?
ons adress staat op het hotel waar we zaten afgelopen keer aan de international drive
Ik heb dit staan:
Phone Contact (000) 000-000
Address: 8601 Worldquest BLVD
Suite: 000000
City: Orlando
Country: United States
State: Florida
Zip: 32821
County: Orange
ik denk dat het toch te maken heeft met Nederlands IP adres, wij nemen hem gewoon mee en proberen het daar
Heb je het ook al via de app geprobeerd?
Ook geprobeerd, we nemen hem gewoon maar mee, zal daar wel lukken toch?
Of even via een VPN op een USA ip adres gaan zitten?
Heb een extensie in Google Chrome waarmee dat gaat. Verder geen flauw benul van hoe dat allemaal technisch in elkaar zit, maar zo kan ik bijvoorbeeld op de site van Ulta kijken, anders
kan dat niet.
En in Florida kon ik zo op de NL Netflix komen.
Wij gaan binnenkort met een grote groep en hebben twee huurauto's. Kan ik, als ik twee transponders koop bij Publix of CVS, deze via 1 account met twee verschillende huurkentekens activeren via de app en betalen met 1 creditcard?
Laat ik beginnen met een excuus als dit topic al ergens besproken is.
Maar mijn vragen hebben specifiek betrekking op de tolpoorten van Orlando Int. Airport naar Davenport.
Mijn vragen zijn als volgt:
- hoeveel tolpoorten kom ik tegen op deze route?
- heb je de keuze om te betalen met munten en/of creditcard en moet ik dan nog specifiek ergens op letten?
- wat betaal je ongeveer in $ per tolpoort?
- is er een handige site of App (met goede ervaringen van onze forummers) die inzicht geeft in mogelijke/aantallen tolpoorten met prijzen
in de directe omgeving van davenport?
A.s. donderdag vertrekken wij die kant op en ik probeer in te schatten hoeveel muntgeld ik eventueel bij mij moet hebben.
nb. onze vakantie is a.d.h.v. een blog te volgen via http://florida2018.jouwweb.nl
Alvast bedankt voor jullie reacties
Op www.sunpass.com kun je alle informatie vinden die je zoekt. Het aantal tolpoorten van OIA naar Davenport is natuurlijk afhankelijk van hoe je rijdt, maar gesteld dat je via de SR417 en de Interstate 4 gaat kom je 3 tollplaza's tegen waar je zowel Exact Coins als Cash kunt betalen. Hoeveel zou ik niet zo weten, wij hebben al jaren een transponder (ik dacht $1,25 per plaza), maar dat staat op de website.
Als je je route plant via Google maps kun je exact zien wat het kost als je tolwegen rijdt.