nu maar hopen op de volgende superaanbieding, wij moeten ook helaas in het hoogseizoen en ik zie ze (nog) niet lager dan 780 euro of iets in die buurt.:(
Afdrukvoorbeeld
nu maar hopen op de volgende superaanbieding, wij moeten ook helaas in het hoogseizoen en ik zie ze (nog) niet lager dan 780 euro of iets in die buurt.:(
ahhh jammer wat een super prijs zeg
Begin januari heeft www.connections.be vaak hun voordeelmaand. Wel vertrekken uit België maar wij deden dat al vaker, veel voordeliger.
Omdat we op een specifieke datum moeten vliegen, hebben we toch maar geboekt. Twee maanden gewacht en tot op heden nog geen prijsverlaging gezien. We vliegen op 13 juli t/m 3 augustus van Amsterdam naar Orlando, voor 857 euro pp. Nog wel teveel voor mijn gevoel, maar we hebben eenmaal niet veel ruimte met onze vertrekdatum. Geboekt bij schipholtickets.nl. Wij kunnen in ieder geval! Nu wordt het aftellen....
Wij gaan deze zomer weer naar Florida. Voorgaande jaren teveel betaald voor de tickets. Heeft er iemand een overzicht van de sites die je in de gaten moet houden voor het vinden van goedkope tickets?
www.kayak.com
www.skyscanner.net
www.seatguru.com/cheap-flights <<nieuw>>
www.farecompare.com
www.momondo.nl
www.bookingbuddy.com
En zo zijn er nog meer!
Ik vind zelf www.chaser.nl een hele fijne site, hij zoekt namelijk de goedkoopste tickets vanaf zowel AMS/BRU/DUS
Gister tickets geboekt, vertrek 1 juli, terug 17 juli. Zonder tussenstop, rechtstreeks van dusseldorf naar fort myers 2452,- euro voor 2 volwassenen en 2 kindren 3 en 5 jaar. Vliegt met airberlin. Gewoon via skyscanner!
Dank je moderator! ga gelijk zoeken
En we wachten in spanning af, de prijzen zijn redelijk stabiel voor in het hoogseizoen. Miami is op dit moment het goedkoopst rond de 700 euro p.p. met KLM via Düsseldorf, het meeste geld ben je kwijt voor Tampa met een tarief van rond de 950 euro p.p.
Orlando, Fort Lauderdale en Ft Myers hangen hiertussen.
Wij ook hier! Zijn nog tickets nodig voor dochter en vriend vertrek 6-7 juli tm 22-23 juli ongeveer. Het liefst van A'dam naar Orlando en terug via Miami- A'dam. Nu nog te prijzig vinden wij.
Wij zelf hebben de tickets gelukkig afgelopen zomer al gescoord voor de prijs 658 euro. Nog steeds blij mee!
Vorig jaar hebben we op 31 december geboekt (de reis was van 11juli-1 aug en dit jaar zoeken we rond dezelfde data te reizen)... Wij hopen dat de prijzen dus een van de volgende dagen gaan zakken... *finggers crossed* Tot nu toe is inderdaad Dusseldorf-Miami het voordeligst , maar nog niet waar wij voor zeggen, we boeken!
Dus... laat maar komen die acties!
Alle afgelopen jaren geen plannen gehad om naar Amerika te gaan, maar iedere keer geboekt als er tarieven onder de 600 euro waren. Nu willen we eigenlijk "gewoon" naar Florida, maar de huidige tarieven houden mij toch echt tegen om te boeken. Ik hoop dat BA ons na de kerst weer blij gaat maken
hockey , hier wachten we op hetzelfde !
de BA werelddeals zijn begonnen. Helaas zijn de prijzen (nog) niet zo aantrekkelijk, zeker niet in het hoogseizoen. Orlando: 670 p.p. bijv
Hopen dat ze nog gaan zakken, al betwijfel ik dat. :(
Orlando 670 PP ?? WAAR?? Die wil ik wel in het hoogseizoen!
Ik kom met vertrek tussen 20-30 juli en terug 3 weken later nog niet lager uit dan €730 pp voor de route Dusseldorf - Miami met Delta.
ik vind die prijzen ook nergens terug :( het voordeligste wat wij vinden is van dusseldorf naar miami en daar hebben we nog niets van onder de 700€ gezien... dus voor nog minder geld meteen op Orlando vliegen... meer info graag!! :o
Ik heb deze prijzen gevonden op de website van BA, maar ze zijn alleen voor eind augustus. Op de website is te zien wat de minimumprijzen zijn per maand, juli is idd veruit het duurst.
@Axzel:
Jammer .....
Ik had dat overzicht per maand ook gezien en helaas staat er voor julie nog ruim €1000 op. Nog wat meer geduld hebben dus.
Ik denk dat we beter kunnen gaan duimen Michael :D
Ik denk dat de prijzen vanaf 4 juli 2014 t/m half augustus nagenoeg alle maatschappijen niet meer onder de 900,- euro p.p. komen. Zelf van 1 juli tot 29 juli 2014 geboekt bij ArkeFly voor 749,- euro excl. bagage. Wij hadden ons voorgenomen om te gaan boeken als de prijs rond 750 euro zou liggen. Kijk nog steeds elke dag uit nieuwsgierigheid of de prijzen zakken, maar ik zie het voor het ,,hoogseizoen juli/augustus somber in als je denkt dat het rond de 700 euro kan. Sterker nog, ik geloof er niet in!
@pzomerdijk: Ik denk daar anders over.
Als je bedoelt "van Amsterdam naar Orlando" dan geef ik je gelijk. Maar heel veel andere routes zijn zeker een stuk onder €900 beschikbaar, nu al.
Ik zoek zelf met vertrek van Amsterdam, Brussel en Dusseldorf en aankomst in Miami (MIA), Ft. Lauderdale (FLL), Ft. Myers (RSW), Tampa (TPA), Orlando (MCO) en Jacksonville (JAX).
Vertrek vanaf Dusseldorf: nu €730 op Miami, €750 op JAX en RSW, €875 op MCO.
Vertrek vanaf BRU en AMS: €860 op JAX en MIA.
Dusseldorf lijkt dit jaar de prijs-winnaar te worden.
Michael66 , wij zoeken met je mee, wel voor een periode wat vroeger , maar als de prijzen voor onze periode dalen zal dat ook voor de jouwe zo zijn.
Hopen dat we samen een mooie prijs kunnen vinden!
Dan ga ik je helpen geloven! Augustus met KLM naar Miami kost je 710 euro op dit moment, vliegen vanaf Dusseldorf maar wel inclusief je baggage. Ook nog eens met gunstige tijden! 1,5 week geleden was NYC in de aanbieding, 600 euro in juli/aug.
Of we de fantastische prijzen van vorig jaar (<600 euro) gaan halen betwijfel ik, maar wie weet!
Ha Michael,
Ik hou me ook aanbevolen voor deze info, want het zijn wel zeer interessante prijzen voor mij.
Bedankt alvast.
Groet,
Robin
Aug met klm naar miami is pas goedkoop in de allerlaatste twee dagen van aug….. dat is eigenlijk toch geen hoogseizoen meer te noemen? verder niet onder de 1000 euro.
Wij hebben via momondo nog prijzen rond de 700 euro van half juli te vertrekken tot begin augustus. Vertrekken van dusseldorf naar Miami. Gaan nog heel even wachten tot begin volgend jaar ( is niet lang meer eh :D ) en dan toch boeken.
Vraagje terzijde : als ik een annuleringsverzekering zou nemen, kan ik dan deze vlucht kostenloos annuleren en een goedkopere nemen indien deze zich zouden voordoen? ( heb nog nooit een annuleringsverzekering genomen dus ben een leek hierin :o)
via momondo vanaf 15 juli tot 2 augustus van dusseldorf naar miami. Kom je op de site van travelgenio 703€ of travel2be 704€.
tip: http://www.travelgenio.de/HtmlRedire.../?cmp=Z9ziuRDE
Prijs voor 4 personen :-)
Gesamtpreis 2775.04 €.-
Hin: Dienstag, 15. Juli 2014 Air France AF1307
Dusseldorf 09:10
Miami International Airport 20:57 Tourist 2 Aufenthalt(e)
11hr 7min
Zurück: Samstag, 2. August 2014 Delta DL1865
Miami International Airport 12:45
Dusseldorf 07:45 Tourist 1 Aufenthalt(e)
8hr 20min
ja maar deze vlucht is in de opvlucht twee keer overstappen!!! je kan beter een paar euro meer betalen om maar 1 keer over te stappen (wachttijd is trouwens dan ook niet zo lang bij de overstap)
http://www.kayak.de/flights/AMS,DUS,...08-20-flexible
Dat is de link naar de duitse Kayak-website waar ik de beste tarieven vind. Raar maar waar: betere tarieven dan via de Nederlandse en Amerikaanse Kayak website.
Ik heb zojuist via deze geboekt, rechtstreeks bij KLM voor een vlucht van Dusseldorf naar Miami, op 29 juli heen en op 19 aug terug (aankomst 20 aug 7.45u), codesharing met en uitgevoerd door Delta. Geen tussenpersoon of reisburo ertussen, dus minste kans op miscommunicaties of wat dan ook. €730 pp.
Ik heb ook - zoals hiervoor al gezegd - via de duitse site van skyscanner nog goedkopere tickets gezien. Te boeken via Travelgenio (spaans), Travel2be (?) os Seat24 (Fins). Prijzen van 682 tot 712 euro pp. Na wat zoekwerk blijken dit alledrie boekingsburo's te zijn. Met alledrie behoorlijk wat "matige" reviews voor met name de klantenservice. Niet of slecht bereikbaar, niet echt behulpzaam, betalen voor service, etc. Ondanks dat Duits voor mij een 2e moedertaal is heeft mij dit toch doen besluiten om voor het gemak van de betere KLM-service te gaan.
NB: Ik zie net dat het €730-tarief niet meer bij Kayak verschijnt. Kijk dan op de website van KLM, daar staan op een aantal vertekdata eind juli nog mogelijkheden voor dat bedrag: https://www.klm.com/travel/nl_nl/app...MultiMonthView
Ook bij Delta: https://www.delta.com/booking/findFl...nYear=2014#top
proficiat Michael , en nu kan het plannen beginnen , veel plezier!
Geboekt bij: KLM
Boekingsdatum: 31-12-2013
Periode: 29 juli 2014 t/m 19 augustus 2014
Route: Düsseldorf-Atlanta-Miami vv
Maatschappij: Delta (codeshare met KLM en AF)
Aantal Personen: 3 personen >11jr
Totaalprijs: €2190 (730,- pp)
Geboekt bij: lastminute.de (gevonden via momondo.com)
Boekingsdatum: 02-01-2014
Periode: 11 juli 2014 t/m 2 augustus 2014
Route: Düsseldorf-Atlanta-Miami
Maatschappij: Air France & Delta
Aantal Personen: 2 personen
Totaalprijs: 1460€ (730€ pp)
EINDELIJK!!!!!!
Echt hele mooie prijzen!
Alleen zo jammer dat wij vanaf Amsterdam gaan :(
Wij wonen ongeveer 15 min van Schiphol af.
Wat natuurlijk ook wel fijn is want dan ben je zo thuis alleen jammer dat je dat dubbel en dwars terugbetaald. :mad: