-
Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)
Ik dacht eerst dat je bedoelde: Wij zijn rollercoaster fans dus geen Disney. Dat zou logisch zijn geweest aangezien er weinig (spannende) rollercoasters in Disney zijn te vinden. Als je dus NIET van rollercoasters houdt dan is er juist in WDW genoeg te zien en doen.
Wij verbleven afgelopen september in Lindfields, vooral omdat het dicht bij WDW ligt. Je zit ook zo op de I4 naar Seaworld etc en dichtbij de 195 voor de restaurants. Maar waarschijnlijk zijn er community's die dichterbij Seaworld etc liggen. Highgate park ligt dacht ik wat verder weg.
-
Villa gezocht
Hallo, volgend jaar gaan wij voor de 2e keer naar Orlando, met onze dochters die dan bijna 3 jaar en 11 maanden zullen zijn. De villa van vorig jaar is erg goed bevallen, maar helaas al volgeboekt voor onze periode (28 april tot 9mei)
we zijn opzoek naar een villa die er modern uitziet, ook van binnen, met airco wifi zwembad en natuurlijk faciliteiten voor kleine kinderen.
Wie heeft een goede tip voor ons?
bedankt alvast
-
Re: Villa gezocht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
stijnec
Wie heeft een goede tip voor ons?
bedankt alvast
Mijn tip; lees bovenstaande berichten maar eens door (zo veel je wilt :)), dan vindt je al heel wat ervaringen.
Vandaar dat ik jouw nieuw aangemaakte topic hier maar ondergebracht heb, dan blijft het wat overzichtelijker.
-
@stijnec;
Hoi,
Deze http://romancingthemouse.com/id36.html kan ik aanbevelen!
-
Citaat:
mblokland
Pfff... pittig prijsje!
-
Citaat:
trails
Pfff... pittig prijsje!
Valt toch wel mee, $1233,-- (zaterdag tot zaterdag) inclusief schoonmaakkosten en inclusief tax.
Ofwel 950 euro voor een huis in 1 van de beste gated communities met zwembad/hottub en geen bijkomende kosten.
-
Ja, maar dat is als je gaatjes opvult van zaterdag tot zaterdag. Als dat niet het geval is en je bent een first time visitor dan ben je toch al $ 3291 kwijt voor 14 dagen voor 6 personen.
De community zal best goed zijn maar spreekt mij totaal niet aan (en wij willen aan de pool vrij zitten).
Wij betalen voor de volgende vakantie $ 2200 voor 4 weken. Scheelt een hele grote slok op een borrel.
-
Even een vraagje, heb een huis gevonden voor 2 weken. Numis de borg 300 dollar en de vraag is om eencheque te sturen of mijn creditcard gegevens door te geven. Dat laatste klinkt eng, iemand ervaring hiermee? Wat is gebruikelijk voor het betalen van de borg??
-
Cc gegevens doorgeven is normaal voor een borg. Je kan ook vragen of ze een paypal account hebben of dat ze een overboeking accepteren. Je kan je bank ook een cheque laten opstellen en deze versturen.
-
Dat ligt er aan, soms $200,- tot $300,- is gebruikelijk voor een borg, dat hangt van de verhuurder af. CC gegevens afgeven ontkom je niet aan, een managementbureau wil sowieso een aanbetaling en een borg. Op zich heel gebruikelijk hoor! Dus niet eng.... Maar garantie tot aan de deur...
Succes!
Grtz, Remco
-
De borg op zich is geen probleem, ze vragen alleen de CC gegevens + CVC code . Dat maakt het m.i. net even wat spannender, deze combinatie is vaak voldoende om de CC te "misbruiken" ..
-
Klopt, maar dat vragen ze allemaal, tenzij je met een particulier zaken doet, dan kun je meestal wel via een overschrijving betalen...
Ik stuur je wel even een PB'tje...
-
Re: FAQ: Villa huren in Florida
Wij zijn van plan om een villa te boeken in Davenport in West Haven Park, dit in subpark The Shire.
Voor ons is dit qua locatie perfect omdat we zowel de oost/westkust willen bezoeken.
Wij zijn met name op zoek naar een wat luxere villa en hebben een villa met pool en jacuzzi op het oog.
Daarnaast is de villa die we op het oog hebben voorzien van HD TV's en een gameroom.
Het park is afgesloten en kom je alleen binnen door intoetsen van een code bij een hek.
De afwerking schijnt ook goed te zijn, dit heeft te maken met een 5* kwalificactie als ik het goed heb begrepen.
We twijfelen nog een klein beetje...
Zijn er wellicht al mensen geweest en zo ja, wat zijn jullie bevindingen?
-
Re: FAQ: Villa huren in Florida
Geef een link van de villa. Dat maakt het voor alle mensen makkelijk om te weten waar het over gaat.
-
Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen
Wij zijn voornemens een villa te huren in Davenport aan de Majesty Dr 635; zijn er mensen die ervaring hebben met het huren van een villa in deze buurt?
Alvast bedankt,
Grtn
Patrick
-
@ Dave-Nicole: Wij zaten afgelopen februari in The Abbey @ Westhaven, dezelfde wijk zo'n beetje. Andere subdivisie.
Wij vonden de ligging én ook Westhaven prima. Maar wij kenden de ligging al.
@ Paulussanktus: die villa ligt net ten zuiden van de I-4. Je ligt niet ver van Posner Park shopping Centre. Zelf zouden wij niet aan de zuidkant van de I-4 gaan zitten maar dat is persoonlijk. De wijk zelf ken ik niet.
-
@trails: dank voor je reactie, vandaag gelijk de villa vastgelegd:)
-
Citaat:
dave-nicole
@trails: dank voor je reactie, vandaag gelijk de villa vastgelegd:)
:rolleyes: Ben toch wel benieuwd welke villa je hebt gehuurd...
-
-
Ik heb even jullie advies nodig.
Via Marktplaats ben ik bij Royal Sandy villa uit gekomen.
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p459303
Heeft iemand hier ervaring mee.
De villa ligt in Davenport.
Niet de meest gunstige lokatie maar ik huur het liefst bij een Nederlandse verhuurder.
En voor de Meivakantie is er al veel bezet, of erg duur.
We willen deze villa huren voor 13 nachten in de Meivakantie 2013.
De prijs die we nu hebben is 1000 euro. Maar ik wil wel nog verder onderhandelen.
Graag wil ik weten of dit een goede prijs is voor deze villa.
-
Dit is wel een hele scherpe prijs ( 76 euro p/nacht ) waarover weinig valt te onderhandelen denk ik, je kunt hooguit misschien nog een deal proberen voor de (eventuele) poolheat.
Sandy Ridge is een goede keuze overigens, wel moet je nog even navragen hoe de pool op de zon ligt....
-
Op het kaartje te zien ligt de pool op het noorden.
Sandy Ridge heeft een goede ligging hoor. Publix supermarkt dichtbij en je bent zo op de I-4 en via de Old Lake Wilson Road ben je ook zo op de 192.
Als het kaartje op Homeaway klopt dan is dit het adres:
2263 Royal Ridge Dr, Davenport, FL 33896, Verenigde Staten
Prima prijs hoor.
-
Hé wij waren een paar jaar geleden op nummer 2179, dus een stuk of 6 huizen verder. Prima straat, zeer rustig en Publix in de buurt. Wallmart wat verder weg.
Iets verderop is het winkelcentrum met een Target, BestBuy, boekenwinkel, Penny´s etc.
Is ons prima bevallen, achter het huis is een range voor paarden nooit ook maar iets last van gehad. Was een prima uitzicht voor ons.
Zwembad komt na 9 of 10 uur vol in de zon dus dat is ook prima.
Prima keus hoor.
-
Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen
Wij gaan in maart naar Florida, de eerste 2 weken hebben wij een huis gehuurd nabij Kissimmee .
Nu was het onze bedoeling om in onze laatste week "af te zakken" naar the Keys en daar een huis te huren met 5 slaapkamers (onze groep bestaat uit 7 volw en 2 kleine kinderen)
Helaas, zittren we in het hoogseizoen, wat betekend dat het ten eerste erg druk is en ten tweede de huren extra hoog....
Daarbij zijn werkelijk alle 5 kamer huizen in de catagorie rond de 2500 euro p week, verhuurd lijkt het!
Geen probleem dachten wij, we gaan naar Cape Coral, daar zijn wij eerder geweest en hadden goede ervaringen aldaar.
Maar wat blijkt, werkelijk alle 5 kamer villas BEZET!
Wij hebben heel veel verhuursites bekeken, VRBO, Homeaway, Topvillas, vacationrentals, ook gezocht op de duitse sites......Geen enkel resultaat....;-((
Ook hebben wij ons gericht op andere steden zoals Naples, Bonita, Fort Myers en tevens aan de "andere" kant, Fort Lauderdale, Miami, Pompano....
Het is werkelijk een topdrukte!! (min of meer foutje in onze planning, maar met een grotere groep heb je ook te maken met het afstemmen van werk en school)
Maar goed,
Nu onze vraag....zijn er nog mensen met tips?
Of een verwijzing naar een minder bekende verhuursite, evt. vanuit Europa of i.d.
Of wellicht is er iemand die zelf een ruime villa heeft in het zuidelijke gedeelte van Florida ;-))
Ergens aan het strand...ook leuk
Nou lieve mensen, enig idee
Wij horen het graag!
-
Je kan eens kijken seabim.com en vragen aan Lars of dat ie nog wat vrij heeft met 5 slaapkamers.
-
Dank voor je reaktie Hans, maar Seabim had ik ook al benaderd.....helaas geen 5 kamer villas vrij....
-
Das jammer zeg, wij gaan volgende zomer voor de 2e maal een villa huren bij hun, omdat het ons de eerste maal zo goed bevallen was.
-
-
-
Hoi,
In onze speurtocht naar accommodatie zijn we uitgekomen bij Vista Cay resort, de reden hiervoor is als volgt:
- Relatief dicht bij Cape Canaveral en Cocoa Beach
- dicht bij Seaworld en Aquatica welke parken we gaan bezoeken
Iemand ervaring met deze condo's?
-
Dit zijn écht fantastisch mooie en ruime condo's, ik heb ze 1 x bezocht.
Doordat ze eigenlijk aan Universal Blvd. liggen zijn Seaworld en Aquatica inderdaad redelijk dichtbij.
Maar hoe je eraan komt dat Cape Canaveral en Cocoa Beach dichtbij liggen weet ik niet.
De weg er naar toe misschien... da's de SR528 (Beachline) maar dat maakt niet dat deze 2 steden daardoor dichtbij liggen.
(IK zou het niet willen lopen, zonder brood mee te nemen :p )
-
Citaat:
corrus
Maar hoe je eraan komt dat Cape Canaveral en Cocoa Beach dichtbij liggen weet ik niet.
De weg er naar toe misschien... da's de SR528 (Beachline) maar dat maakt niet dat deze 2 steden daardoor dichtbij liggen.
(IK zou het niet willen lopen, zonder brood mee te nemen :p )
Dank je voor de terugkoppeling, dichtbij is relatief natuurlijk:o Aangezien we ook graag een dagje naar het strand willen en ook naar Cape Canaveral space center ligt deze locatie gunstiger dan de meeste andere locaties.
-
Zo valt er voor elke plek wel een reden verzinnen :o Je zit in de auto - vanuit een andere plek in Orlando zal het misschien iets langer zijn maar da's eenmalig.
- Van Vista Cay naar Cape Canaveral is 53 minuten.
- Van Cane Island is het 1h4min
- Van Terrace Ridge is het 1h3min
Ik zou mijn keuze ook baseren op wat er in de buurt zit - restaurants, winkels etc.
-
Hoi,
Is iemand van jullie bekend met de community Indian Creek? Ik ben in onderhandeling met iemand van de site gone2florida voor een villa. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen daar en of jullie gone2florida toevallig kennen.
Groet,
Amber
-
Wij hebben zelf geen ervaring(en) met Indian Creek maar hebben er wel van forumleden positieve verhalen over gehoord. Voor wat betreft de villa, ik zag op de slideshow dat deze villa achterburen heeft, misschien wel iets om rekening mee te houden bij je keuze ?
Van Gone2florida heb ik nog nooit ( en ik ken heel wat van die verhuurbedrijven ) gehoord...
-
Wij hebben diverse adressen in Indian Creek bewoond. Fijn rustige community (niet gated-geen clubhouse/comm.pool) restaurants en winkels kort bij (Formosa Gardens/Orange Lake) en dichterbij WDW kun je haast niet zitten.
De villa ziet er niet verkeerd uit. Wel buren vrij kort achter je, maar dat is in veel communitys het geval.
Gone2florida kende ik ook nog niet, maar er zijn honderden van deze verhuurders, dus zo vreemd is dat niet.
-
Goedenavond . Dit is mijn eerste keer dat ik een berichtje plaats, maar ben al een aantal jaar lid. Nu willen we voor het eerst een villa huren via desirablesvillas.com uit Davenport Florida . Vorig jaar het kaartje gehad van een medewerker ter plekke toen we een villa huurden via usafunvacations .
kent iemand dit bedrijf en hoe kom ik erachter of het betrouwbaar is. Wil niet zomaar geld overmaken en het dan kwijt zijn. Hebben een mooie villa aangeboden gekregen op de locatie glenbrooks.
hoor graag jullie tips en of reacties .
alvast bedankt,
martin en Miranda
-
Net zo als mijn bericht hierboven; ik heb in al die 10+jaren forum nog nooit van deze mensen gehoord, maar dat zegt niks, want er zijn tientallen van deze bemiddelaars. Beste antwoord is, bij twijfel niet doen.
Is er niks over vinden op tripadvisor of google over deze organisatie ? Zo niet, dan zou ik zeker gaan twijfelen :o
-
Citaat:
vrolijkm
Nu willen we voor het eerst een villa huren via desirablesvillas.com uit Davenport Florida
tikvoutje denk ik.. website is http://desirablevillas.com/ . Ze hebben ook een Facebook-pagina maar die is nog heeel vers: https://www.facebook.com/pages/Desir...ida-Vacations/
-
Villa in de buurt van Disney World
Dit jaar gaan we weer naar Orlando (yay) maar voor het eerst niet in een Disney hotel. We gaan waarschijnlijk een villa of een townhouse huren.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. We willen graag een beetje betaalbaar, maar wel min 2 slaapkamers. Belangrijk voor ons is dicht bij Disney.
Welke communities zijn hier het beste voor?
De Windsor townhouses zien er goed uit, maar ik wacht nog om te horen hoe duur ze zijn. Heeft iemand ervaring met 'dicht bij Disney'?
Thanks!