Ik benieuwd of er nog meer mensen dan alleen Cara bij Alamo.com met de dragstercode een auto hebben gereserveerd en al hun auto hebben opgehaald of wie dat in de komende 2 weken gaan doen?
Afdrukvoorbeeld
Ik benieuwd of er nog meer mensen dan alleen Cara bij Alamo.com met de dragstercode een auto hebben gereserveerd en al hun auto hebben opgehaald of wie dat in de komende 2 weken gaan doen?
Yep. a.s. dinsdag in Miami
Knaapje
Dank je voor je reactie. Laat je op het forum weten hoe het gegaan is?
Wij aanstaande zaterdag in Orlando. En uiteraard laat ik weten hoe het verlopen is.
Cara,
Kan je wat meer info geven op welke website, welk tarief en periode?
Want op alamo.co.uk/brits kan ik niet zulke goedkope tarieven vinden.
mvg
Op Alamo.co.uk/brits hebben we gereserveerd.Zie onderstaandeCitaat:
CAR Intermediate SUV, Ford Escape or similar £286.70
Rate Inclusions: Collision Damage Waiver Full, Extended Protection, Customer Facility Charge 2.50 Per Day, Airport Access Fee 10%, Tire/battery Fee .02 Per Day, Florida Surcharge 2.00 Per Day, Vehicle License Fee .69 Per Day, Sales Tax, Unlimited Mileage, 3 Additional Drivers.
Payment Summary: Estimated charges are confirmed based on the information you have provided. Some taxes, fees, and surcharges are payable locally and are subject to change. Estimated Total Amount to pay on arrival: £286.70
Pick Up: Orlando Intl Arpt 26 Jul 2012 17:30
Drop Off: Orlando Intl Arpt 09 Aug 2012 15:30
Wij hebben de Dragster-code gebruikt, de auto inmiddels opgehaald.
Geen enkel probleem gehad, we rijden nu redelijk voordelig door Florida ;-)
Zie blog bij Alamo:
http://rick-mandy-2011.blogspot.com/...r-orlando.html
Rick,
Jullie hebben toch de boeking gemaakt op .co.uk en vooruitbetaald? Het gaat mij specifiek om de mensen die via .com hebben geboekt en nog niet betaald hebben.
Njit,
Jij hebt toch ook via .co.uk de boeking gemaakt?
Ohw sorry, ik had dit niet zo begrepen, ik heb inderdaad vooruitbetaald via de Co.uk site
Hoi,
Heb ook een boeking gemaakt via http://www.alamo.co.uk/brits via deze site is het inderdaad ongeveer 100 pond goedkoper (SUV grandcherokee voor 28-4-12 tm 12-5-12) dan bij usacarhire.co.uk.
Echter er zijn ook een aantal minpunten:
- Je kan geen Gold optie boeken
- Je kan niet vooruit betalen
- Je kan wel gebruik maken van de fast save service echter moet gewoon naar de balie aangezien je nog moet afrekenen
Gelukkig kun je kostenloos annuleren als je spijt krijgt...
Je moet bij Alamo inderdaad volle tank betalen bij afhalen en mag dan leeg inleveren. Weer vol inleveren mag dus best, alleen betaal je dan dubbel ... Staat in de voorwaarden ....
@1972marjolein
Duurt nog een paar dagen, dinsdag a.s. vertrek ik naar Miami.
Vanochtend wel een mailtje van Alamo, een "friendly email reminder", dat ik een auto gereserveerd heb en dat ik hem evt. kan cancellen.
Het ziet er in iedere geval goed uit, in de bijlage van het mailtje zit de reservering en daar staat alles goed op, ook het lage tarief.
Knaapje
Heb hetzelfde mailtje gehad, wel zonder bijlage maar goed alle prijzen staan goed in de boeking als ik erna kijk dus ga ervan uit dat het dus goed is.
Ik ga maandag Naar Atlanta om mijn auto op te halen. geboekt via alamo.uk met de Dragster code. wel voorruit betaald
Ik heb net ook voor de zomer '12 een Midsize SUV (19d.) vastgelegd via www.alamo.co.uk.
Als je dat vergelijkt met andere aanbieders, scheelt dat toch een flinke slok. Nu ben ik ca 490 euro kwijt. www.alamo.nl biedt deze klasse aan voor 654 euro.
Als je de huidige tekst op de site van speedgroup ziet (http://club.speedgroup.eu/newsletter...avel/Alamo.htm is wel duidelijk, dat de kortingscode destijds niet voor publicatie op hun site bedoeld was:
The applicable discount code and a direct weblink for easy reservation at the correct pricing will be sent out from Speedgroup next week to all FIA/UEM drivers & riders that is already or later register to run the championship. In addition to the sportsman drivers & riders in the NDRS or SDL Series who are or become members of the all-new Speedgroup Drivers & Riders Club.
Any questions regarding the Alamo/Speedgroup agreement please contact co-ordinator Åsa Kinnemar at
asa.kinnemar@speedgroup.eu</SPAN></SPAN></SPAN>
Knaapje
Auto gisteren opgehaald. Enkel de gebruikelijke vragen over RSP, Upgrades etc. Uiteindelijk met 0 balance weggereden met een zilveren Jeep Compass.
Ik heb net geboekt via http://www.alamo.co.uk/brits
540 pond voor 19 dagen een 7 zits fullsize SUV. dat is 140 pond goedkoper dan usacarhire.co.uk (met het zilveren pakket, dus ook zonder benzine).
Voor dat verschil ga ik wel in de rij staan. Al heb ik een berichtje eruit gedaan naar Alamo waarom ik in ftMyers geen gebruik maken van CheckIn, dan kan ik wel vooraf betalen. Wie weet...
Iemand trouwens ervaring met additional drivers die er niet op het moment van inchecken bij zijn? Mijn vroed komt vanuit Curacao een dag later aan in Miami maar die wil ik wel als additional driver erbij hebben.
alamo.co.uk/brits kende ik niet, en omdat we op het punt staan een auto te huren heb ik direct even gekeken..
in ons geval komt ik toch weer goedkoper uit bij uscarhire. .co.uk/brits is zelfs meer dan 2x zo duur!
in ponden 304 om 640?!
ik heb net bericht gekregen van Alamo. CheckIn gaat niet door. Additional driver moet echt bij de counter zijn. Enige wat we kunnen doen is een Alamo punt zoeken in de buurt en hem bij laten schrijven, dat zou geen probleem (moeten) zijn... We'll see
@Harold, voor wat voor auto/periode kijk je dan? Ik heb nogal wat gevogeld omdat wij twee auto's gaan huren, een in ftMyers en een in Miami en ik kwam er elke keer voordeliger mee uit.
ik heb t nog een x gecheckt, voor de zekerheid;
18-26dec
fullsize suv(alamo.co.uk) chevy tahoe or similar - 640 pond
7 seater suv (uscarhire/alamo)chevy tahoe or similar - 304 pond
echt heel raar, ik krijg in jouw periode hele andere prijzen, weet jezeker dat je op http://www.alamo.co.uk/brits hebt gekeken en niet op de gewone Alamo site?
Overigens zijn in jouw periode inderdaad de prijzen van uscarhire.co.uk nog steeds lager. Voor dezelfde fulltime SUV 7 seater betaal je via alamo/brits nog steeds 383 pond.
Dat is voor acht dagen, wij hebben hem 19 dagen voor "slechts" 150 pond meer. Klaarblijkelijk zorgt de duur van de verhuur een groot verschil tussen de verschillende aanbieders.
Mag ik stellen dat zodra de duur langer wordt je beter direct bij de maatschappijen kunt boeken?
Ik blijf het in de gaten houden. Je mag tot 30 dagen voor aanvang kosteloos annuleren, dus zodra er een goedkopere aanbieding komt ga ik alamo vragen hoe dat toch kan...
Gisteren auto bij Alamo Mia opgehaald, geen enkel probleem. Gebruikelijke vragen over extra verzekeringen en upgrade (mijn toetsenbord doet wat vreemd) en weggereden in een JEEP welke weet ik niet precies, staat in het donker voor het hotel. Het nieuwe "metro" vervoersysteem lijkt meer dan het is. Voor je bij de "mover" bent loopt je je werkelijk rot met je bagage. Ik maak me sterk dat je er met de bus sneller was als je de looptijd meerekent.
Ook ik heb de auto hier in Atlanta zonder enig probleem gekregen, en rij nu rond in een Dodge Journey, wat een leuk autootje is. Ben er happy mee, En hij heeft ook nog eens een Florida license ;-)
@Knaapje en Calypso,
Jullie hebben beide de boeking gemaakt via alamo.com met de bekende code en betaling vind achteraf plaats.
Alvast bedankt voor de feedback.
Gisteren de auto opgehaald bij Alamo, in Miami. Geen enkele vraag m.b.t. de kortingsactie, kreeg de Jeep Patriot, zoals afgesproken tegen het voordelige tarief mee.
Groetjes uit een zeer warm Naples !
ik heb via alamo.nl geboekt net als anders
2 weken terug de auto (jeep) opgehaald in Atlanta
de mevrouw achter de bali was nou niet bepaald `je van het`
een hoop geze*k over het roadsite service plus gebeuren
ik was dat verplicht ,ik moest tekenen,ik had dat zo geboekt blablabla
wij nemen die verzekering nooit...en verplicht is die zeker niet !
maar goed met mevrouw viel niet te communiceren ...
wat een b*tch was me dat ...
uiteindelijk toch maar voor die 7 dagen getekend a $4.99 per dag
stom natuurlijk,maar ja het kwam op een eindeloos iets uit met madame
bij alle informatie wat je verder vroeg was het `weet ik niet`
dus was deze keer `not so amused` over alamo
southern hospitality noemen ze dat ....
achteraf had ik er gewoon iemand anders bij moeten laten halen
Juistem, nooit voor iets tekenen wat je niet wilt. Er staat altijd wel een manager paraat.
Beetje stennis schoppen helpt ook wel (iets luider praten dan je normaal doet).
even snel vraag tussendoor ;)
is de tweede chauffeur in florida nu wel of niet gratis er bij te boeken.
helaas kon alleen de persoon met crediet card boeken, maar dat is niet de beste rijder !!!, ze maakt nogal eens brokken in huurauto ;)
maar ja als ik bij moet betalen moeten ze het zelf maar uitvinden. goed verzekerd zijn we wel, ze hebben liever een deuk dan dat ze iemand zonder card als eerste bestuurder zetten :(
Misschien even zelf snel tussendoor in de voorwaarden kijken van Sunny Cars? De kosten van een tweede chauffeur hangen af van de voorwaarden waaronder is gehuurd, dat kunnen we dus niet zo maar uit de losse pols zeggen.
Een ding is zeker, gratis is het alleen voor Insiders die direct bij Alamo huren....In alle andere gevallen kost een tweede chauffeur, meestal in combinatie met een pakket met o.m. een tank benzine, gewoon meer geld.
Heb de afgelopen weken een aantal forumleden ontmoet in Orlando en natuurlijk ook hun autos bekeken. Het viel mij inderdaad al op dat al de (best wel nieuwe) wagens een hoge miles-stand hadden, de meeste tussen 16-2000 miles.
De 'mijne' was net 3 maanden oud en had er 13.000 op staan dus dat viel nog wel mee voor een wagen met California kenteken...
Op zich geen wonder, in 2 weken reed ik er ook ruim 1400 miles bij.
Knaapje
Oh, dat heb ik deze keer in 3 weken gereden, moet er wel bij zeggen dat wij deze trip in verhouding minder gereden hebben. Evengoed wel paar keer p/week aan de pomp om voor $90 te tanken want onze Fullsize-SUV lustte wel een slokje :smile:
Nu maar weer on-topic
in 3 weken tijd nu dik 1600miles gereden al ;-) en nog een week te gaan.
Bij ons ook gelukt om via de kiosk onze auto op te halen. Geen problemen met de code gehad. Rijden nu in een spiksplinter nieuwe Tahoe.
Mooi nieuws, wij mogen over 2 dagen op Las Vegas, gaat hopelijk ook weer prima met de kiosk !
Gisteren een midsize suv opgehaald met de code op Sanford.
Geen problemen of vragen.