-
Re: Buffetrestaurants
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FloridaVerslaafde
Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk, maar wij moeten niets van buffets weten. :cool:
Daar kan ik me een heel eind in vinden, maar ik moet wel zeggen dat het verhaal van Guus, op de vorige bladzijde, van Texas de Brasil mij wel heel erg nieuwsgierig gemaakt heeft.
Nu is dat ook geen "ten dollar all you can eat" tent zo te horen, maar vlees wat zo van de spies op je tafel gehakt wordt, dat klinkt aanlokkelijk \\:D/
-
Nou Gerrit je hebt volkomen gelijk. Dat verhaal heeft mij zo nieuwsgierig gemaakt dat ik zeker in Oktober er ga eten. Ik vind dat eigenlijk ook geen buffet eten.
Nou kan ik mij herinneren dat ik, denk ik, een Texas de Brasil op de I-Drive heb gezien tegenover Festival Bay Mall. Weet jij, of iemand anders natuurlijk, of dat klopt ?
:cool:
-
Klopt! Heb het in oktober daar gezien.
5259 I-Drive http://www.texasdebrazil.com/
Knaapje
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Nu is dat ook geen "ten dollar all you can eat" tent zo te horen, maar vlees wat zo van de spies op je tafel gehakt wordt, dat klinkt aanlokkelijk \\:D/
Inderdaad geen $10, maar wel 'all you can eat'. Zoals ik al eerder aangaf kan ik deze keten zeer aanbevelen.
Citaat:
FloridaVerslaafde
Ik vind dat eigenlijk ook geen buffet eten.
Het is op zich gewoon een buffet want om aan eten te komen moet je met je bordje langs een rijk gedekte tafel lopen. Alleen het vlees wordt elke keer, om begrijpelijke redenen, vers geserveerd. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Het is geen veel en vet voor weinig concept.
-
Texas de Brazil is idd super , elke keer vraag ik me af waarom wij daar tijdens onze laatste vakantie voor het eerst gegeten hebben.
Zelfs m'n vriendin , die een soort van part-time vegetariër is , vond het erg lekker.
En zoals al een paar eerder zeiden , buffetrestaurants , vind ik echt te ranzig voor woorden http://www.ultrasarnhem.nl/images/smiles/bye-puke.gif.
Maar ja smaken verschillen , voor de culinaire liefhebbers , kijk ook ff bij de capital grill op de I-drive
-
Het is alleen niet zo dat smaken verschillen, maar budgetten ook.
Wat ik lekker vind staat niet gelijk aan waar ik ga eten, helaas.:cry: Bovendien, met zijn tweeën ergens gaan eten is ook weer anders dan met vijven ergens gaan eten (uit 1 inkomen). Helaas.:cry:
-
Citaat:
reneefrankrijk
Bovendien, met zijn tweeën ergens gaan eten is ook weer anders dan met vijven ergens gaan eten (uit 1 inkomen). Helaas.:cry:
Hoewel ik moet zeggen dat ik jouw situatie niet helemaal kan plaatsen neem ik toch aan dat dit deels een keuze is geweest waar je hopelijk nog steeds volledig achter staat?
-
Ik wil niet in details treden, maar door onze emigratie is er nogal wat veranderd. Het gaat ook niet om 3 kinderen hoor. En jazeker we staan volledig achter onze keuze.
Maar het feit blijft dat je met meer mensen (we zullen de enige niet zijn) geen $ 45 per persoon gaat uitgeven in een restaurant.
Je kunt heel veel doen met dat bedrag en dat heeft onze voorkeur.
-
Citaat:
reneefrankrijk
Maar het feit blijft dat je met meer mensen (we zullen de enige niet zijn) geen $ 45 per persoon gaat uitgeven in een restaurant. Je kunt heel veel doen met dat bedrag en dat heeft onze voorkeur.
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Ik wilde van mijn kant alleen aangeven dat er ook goede buffetrestaurants zijn. Ik heb er ook bewust de prijs bij vermeld zodat iedereen voor zich zelf een afweging kan maken of dit wel of niet acceptabel is. Overigens krijg je bij ‘Texas de Brazil’ een kaartje waarmee je bij het volgende bezoek 50% korting krijgt. Ik weet alleen niet of dit iets tijdelijk is of dat ze op deze manier meer klandizie willen binnenhalen. Het zijn tenslotte zware tijden voor de restaurants.
-
de laatste keren hebben wij steeds bij de ponderosa ( int drive , bij wet 'n wild ) gegeten. vooral de jongens verheugen zich hier altijd weer op omdat ze dan zelf mogen pakken wat ze willen. Je koopt een menu voor een paar dollar en krijgt daar alle (fris) dranken bij. Toe nu toe steeds goed eten gehad.
Dit jaar gaan we denk ik ook eens de Texas de brasil proberen ,ons als vleesgenieters kennende..
-
We hebben regelmatig bij Ponderosa gegeten. Niets mis mee. Voor zo'n 40 dollar kom je met 3 personen een heel eind. Nou, prijs-kwaliteitsverhouding is prima.Ik moet zeggen dat Texas de Brasil zeker door ons bezocht gaat worden. Zo te horen allemaal fantastisch.
TIP! Ponderosa bij Old Town is prima!
-
heeft iemand hier ervaring met uit eten gaan met zn tweetjes + een baby?
We gaan naar Orlando als de kleine 5 maanden is, maar heb geen idee of je raar wordt aangekeken alsje met je kinderwagen aankomt ;-)
Kan me voorstellen dat het niet overal kan, dus als iemand suggesties heeft?! Hoeven we niet alleen in food-courts te eten haha
oh en is panera bread hier al genoemd? en chick fil a? Alletwee heerlijk voor de lunch/snelle snack
-
Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?
Onze laatste 2 reizen waren steeds met kleintjes,
en nergens problemen gehad.
Naar ons toe was men juist erg aardig, helping hands everywhere!
-
O ja,
Misschien is al genoemd, maar zag er een beetje tegenop om alle 17 pagina's terug te lezen:
er zit een paars gekleurde Thai op (ik meen I'drive) vlakbij Sea World, naast een TIME Share winkel.
In de coupon books staan ze ook altijd 10-15% korting,
behalve de korting is het eten er ook lekker!
Maar niet stoer doen en een Extra Chilly gerecht bestellen, want dat overleef je niet ;).... ik spreek uit ervaring
-
Is Koby's al genoemd? Het is een Japans restaurant vlakbij Orlando (de exacte ligging weet ik niet; 10 minuten rijden vanuit Longwood). Ze maken het eten dan ook 'voor je neus' klaar op een bakplaat, maar het personeel is geniaal grappig! Enorm enthousiast en ze halen de gekste trucjes uit met je eten. Ik heb me er enorm erg vermaakt met mijn vriendin!
-
Wolfgang Puck en de Puck Express, beide in Downtown Disney, zijn voor ons één van de favoriete restaurants.
-
Bonefish Grill, 2699 W.Osceola Parkway. The Loop, Kissimmee, een goed en sfeervol restaurant, gezellige bar, specialiteit vis maar ook vlees te verkrijgen.
Tavern on the lake, 6996 Piazza Grande Avenue, Orlando.
Luxe restaurant, passende kleding vereist, gezellige bar, s'avonds laat muziek.
Groetjes, Henke.
-
Een echte aanrader Houlihans, mooi restaurant, good food. Diverse locaties.
Al wel genoemd, maar nog niet de website; Longhorn Steakhouse. Super biefstukken.
-
@Ta2 Gerrit: Vergeet je niet bij Texas de Brazil langs te gaan! Ik ben er laatst nog geweest en het was weer uit de kunst. Kreeg deze keer een coupon mee waarmee ik bij het eerstvolgende bezoek 50% korting krijg. Ik weet even niet meer of dit iets lokaals of tijdelijk was, maar wellicht geldt dit ook voor de vestigingen in Florida.
-
@ Guus, we hebben nog tien dagen en hij staat op het verlanglijstje, dus het gaat gebeuren.
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
@ Guus, we hebben nog tien dagen en hij staat op het verlanglijstje, dus het gaat gebeuren.
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Vergeet niet om met een licht hongerig gevoel die kant op te gaan.
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Daar ga je geen spijt van krijgen :smile:
-
Nieuwsgierig naar Las Vegas Buffet ben ik eens wezen googelen, en wat ik las daar schrok ik wel van. Het schijnt vroeger een goede tent te zijn geweest, maar tegenwoordig niet meer volgens velen. Smerige vloer, koud vlees in de bakken, enz. Voor mij reden om die tent te mijden volgens mijn motto 'bij twijfel niet doen'.
Wat ik in deze topic las over Ponderosa en andere buffet plaatsen klinkt een heel stuk beter. Ik krijg altijd zo'n trek van zo'n onderwerp, en ik moet nog 3 weken wachten...
-
Een aanrader is zeker Boma in Animal Kingdom Lodge. Heeft niet voor niets diverse culinaire prijzen gewonnen!
-
Citaat:
FrankS
Een aanrader is zeker Boma in Animal Kingdom Lodge. Heeft niet voor niets diverse culinaire prijzen gewonnen!
Helemaal mee eens, hebben er een keertje met kerst gegeten was echt heerlijk.
Overigens is bij ons ook Ohana favoriet en voor de kids Character dining bij 1900 Park Fare.
-
Re: Tips voor restaurants in Orlando?
Hoy,
Ik zoek een restaurent liefst in disney bevoorbeeld waar we zo eens een lekkere blooming onion kunnen eten :).
Iemand een idee?
groetjes!
-
Citaat:
FloridaVerslaafde
Wolfgang Puck en de Puck Express, beide in Downtown Disney, zijn voor ons één van de favoriete restaurants.
Bij toeval kwamen we in de Puck Express terecht en we hebben inderdaad heerlijk gegeten en onze kids ook! Echt een aanrader en de prijzen vielen mee!
-
Citaat:
breaker9240
Ik zoek een restaurent liefst in disney bevoorbeeld waar we zo eens een lekkere blooming onion kunnen eten :).
Iemand een idee?
In Disney heb ik ze nog niet gezien. Wel bij Outback Steakhouse vlakbij de Premium Outlets (niet zo heel ver bij Disneyworld vandaan).
-
ER is ook een Outback iets ten westen van Disney. Milemarker 5 op de 192, Formosa Gardens.
-
Re: Tips voor restaurants in Orlando
-
Citaat:
ILCILA
The Cracked Barrel :D
Daar wordt geen alcohol geschonken. Doe mij maar Applebee's.
-
-
Longhorns is erg goed en gezellig en Hops ( maar ik weet niet zeker meer of deze bestaat)
-
voor de lekkerste pizza's ga je naar Bernini's in Ybor City
-
TuTu Tango is weer eens iets anders
-
Citaat:
vondutchga
TuTu Tango is weer eens iets anders
hier de link:
http://www.cafetututango.com/orlando/
Lijkt mij een leuk restaurant.
Meteen bij mijn favorieten gezet.
Waar ligt het precies op international drive...
Pascal
-
8625 International Dr, Orlando, FL 32819 vlakbij wonder works
Dit is absoluut 1 van mijn favoriete restaurants.
Wat je wel moet weten is dat dit geen "gewoon" restaurant is.
Je hebt hier alleen appetizers en het is aanbevolen dat je dit met elkaar deelt.
Dus als je met zijn vieren gaat bestel je eerst 3 of 4 dingen die je samen deelt, daarna komt de bediening langs of je meer wilt en je bestelt weer iets.
Flesje sangria erbij en het feest is compleet :)
-
Klinkt als een 'echt' spaans tapas-restaurant, hoewel natuurlijk met een meer mexicaanse invloed en een aantal 'verplichte' items op het menu.
Ik heb het menu bekeken en ook in mijn TOMTOM staat TuTuTango geprogrammeerd.
Voor de wijnliefhebbers een paar persoonlijke tips: naast de duurdere wijnen is er een prachtige rose Rene Barbier voor maar $19,-. Wil je rose maar je weet niet welke, neem dan gewoon deze. Het goedkoopst en absoluut een aanrader.
Ook een mooie Gruner Veldliner gezien $28,- dus ook zeer goed te doen en zeker bij de hoge temperaturen in Florida een succes.
Tot slot voor de 'bubbel'-liefhebbers de Piper Heidsieck. Gewoon een echt goede champagne voor 'maar' $48,-. Daar heb je in Nederland vaak nog net een flesje spumante of cava voor in een restaurant.
......... of je neemt gewoon een pitcher sangria per persoon; welterusten!
Voor nu alvast PROOST!!!, Oh ja ... en smakelijk eten natuurlijk.:-\"
-
Re: Restaurant: Beste Spareribs in Orlando
Krijg er honger van als ik het al lees... nog 120 dagen te gaan!! ;-)
-
Re: Restaurant: Beste Spareribs in Orlando
De eerste maandag van onze vakantie ALTIJD Toni Romas Unlimited Slab. Onbeperkt de lekkerste spare ribs ter wereld eten.....I'm in heaven ;-)
:cool: