-
Re: Hotel gezocht: Orlando
Hallo Jos,
Leuk je ook tegen te komen hier op het forum, welkom. Wij hebben twee jaar geleden Four Points by Sheraton gewonnen via Priceline. Dit hotel ligt op korte afstand van de Universal parken en bij de toegangsweg naar Kennedy Space Centre. Volgens mij is dit wel een goede locatie voor jullie. In de buurt liggen ook allerlei restaurants.
Succes
Anita
-
Via Priceline zou, met jullie wensen, dan regio 10 (Seaword, International Drive) het beste zijn. Je zit dan vlakbij Seaworld, Universal en zo op de 528 naar Kennedy Space Center.
Genoeg hotels en ook genoeg restaurants in de buurt.
Tussen het Convention Center en Sand Lake Road is Int. Dr. het mooist.
-
Laat dat (Floridays) nu net het resort zijn waar wij over twee weekjes onze rondreis starten.
Kijk er echt naar uit!
-
@trails;
Ik zit nu even naar Hotwire te kijken als optie. Zou ik dan een voorkeur moeten hebben voor I-drive north of voor I-drive south? Of zijn allebei OK?
-
Ten noorden van Sand Lake Road vind ik zelf vreselijk uitzien. Ten zuiden daarvan ziet het er een stuk beter uit. Dat is ook het nieuwere gedeelte.
Maar... dat is natuurlijk persoonlijk.
Wijzelf zullen echter nooit op I-drive een accommodatie huren. We zitten liever in Davenport en nemen dat kwartiertje rijden dan maar op de koop toe.
Maar nogmaals... dat is puur wat wij persoonlijk vinden.
-
@Jostravels;
Universal is bij North en Seaworld bij South, maar het maakt maar zo'n 10 a 15 minuten rijden uit hoor.
Knaapje
-
Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee
Hallo
Is er iemand die weet een hotel bij de premium outlets store in Orlando op de internationel drive
-
Re: Wie weet hotel i drive
Het dichtstebij wat ik zo even kan bedenken is... Hampton Inn South of Universal.
Maar ja die ligt eigenlijk aan Kirkman... zo'n beetje de laatste grote zijstraat van de I-drive...
-
Welke van de 2 bedoel je?
Ik weet dat er een premium outlet store zit tegenover die Dolly Parton western show. Naast die outlet store zit een Fairfield inn van Marriott. Deze: http://www.marriott.com/hotels/trave...riott-village/
En als ik even via google maps kijk zit er naast die andere ook een Fairfield Inn van Marriotts. Deze : http://www.marriott.com/hotels/trave...ational-drive/
-
@Daan
Maar er zit er maar 1 aan de I-Drive.
http://www.premiumoutlets.com/Orlando/
De andere zit aan de Vineland Ave
Knaapje
-
Ah okee :) Ik zat op google maps te kijken en ze leken beiden op een kleine afstand van de i-drive te zitten.
Zijn het trouwens soortgelijke outlet malls?
-
Klik eens op de gegeven link.
Zie je van alles over beide malls.
Die aan Vineland is nieuwer en de winkels ogen wat luxer vind ik zelf, maar het is haast meer van hetzelfde.
Tot voor ongeveer een jaar hadden ze verschillende eigenaars, vandaar.
Knaapje
-
ik had net inderdaad nog even op die link gekeken. Ik moet zeggen dat ik die op Vineland Ave wel ken, aangezien wij toen in die Fairfield Inn zaten. Die andere komt niet niet bekend voor. Maar goed, ik denk dat we ook daar te weinig voor rondgereden hebben. In ieder geval weer wat geleerd voor onze aankomende trip :)
-
Er was eens een PREMIUM Oulet Center aan Vineland (inderdaad die naast de snelweg I-4 ligt (tegenover de Dolly Parton Show).
Dit Outlet Center bestaat overigens nog steeds, de Dolly Parton Show niet meer... :D
En er was een BELTZ Outlet Center helemaal op het einde van International Drive. (nog voorbij Universal)
Deze was zwaar verouderd en had écht een gote verbouwing nodig.
Deze werd op gegeven moment omgedoopt naar PRIME...
De verbouwingen werden gestart en de omzetten liepen weer op.
Echter dit was maar van korte duur...
Nu is het overgenomen door PREMIUM Outlets...
De verbouwingen zijn inmiddels helemaal klaar en het is er nu vrijwel iedere dag van de week goed druk.
Dus je kunt dus nu praten over 2 Premium Outlets, ééntje aan Vineland en ééntje aan de andere kant van Orlando nagenoeg aan het einde van International Drive..
-
Re: Hotel gezocht: Orlando - International Drive
Toch vond ik Belz outlet meer hebben dan beide outlets nu, dat was nog leuk met verschillende overdekte gebouwen. Ach ja, vroeger :lol:
Maar als je een huurauto erbij neemt als je naar Orlando gaat dan kan je alle Malls af die er zijn en ben je veel vrijer in je gaan en staan. Ook kan je dan een hotel kiezen om het hotel zelf en niet zozeer om de plek waar het hotel staat.
Of je neemt een mooie condo of Villa, mogelijkheden zat.
-
Orlando hotel tip?
Ik heb net voor de eerste keer een hotel geboekt via Priceline a 42$ per nacht. Het is het Radisson International Drive geworden. Iemand hier ervaring mee overigens?
Ik blijf hier de eerste 3 nachten, ga dan 4 nachten op Cruise en dan dan nog 3 nachten hotel.
Voor de laatste 3 nachten zoek ik nu nog een leuk hotel van ongeveer dezelfde prijs. Heeft iemand nog tips? ik vind Priceline toch iets te spannend :-)
We zijn niet echt van plan om de disney-parken mee te pakken en willen de laatste dagen waarschijnlijk gebruiken voor shoppen en een dagje Universal...
Alvast bedankt,
-
Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee
:???: Als je er al zit, waarom dan de vraag naar ervaringen van anderen??????
NB: Als je voor een specifiek hotel naar ervaringen wilt vragen, dan kun je dat doen in het sub-forum Hotelervaringen. En zet er dan meteen een linkje bij naar de website van dat hotel, dan is precies duidelijk welk hotel je bedoelt. Zie Lees dit bericht voor je je ervaringen of vragen plaatst!
-
Heb al heel wat avonden gespendeerd aan het zoeken van een goedkoop (max. € 60), schoon (!!), en veilig gelegen hotel in Kissimmee. Nabij interstate 4, liefst ten oosten aangezien we naast een Disney downtown bezoek ook nog naar de Florida Mall willen. Zie door de bomen het bos niet meer en roep jullie hulp weer eens in. Hou me aanbevolen voor iemands goede ervaring met een specifiek hotel..
-
Voor zo'n EUR 60 per dag moet in begin oktober wel wat te vinden zijn.
Al eens op Tripadvisor gezocht naar reviews en rankings?
Kijk ook eens op bijv. Expedia om een indruk van prijzen te krijgen.
Voor tussen de EUR 50 en EUR 60 per dag staan er een hele reeks.
Bijv.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...e_Florida.html
Via Expedia begin oktober EUR 361 per week.
Ligt wel iets ten westen van de I 4
De ligging is natuurlijk jouw keuze, maar je met een kwartiertje extra rijden zit je vrijwel overal goed.
Knaapje
-
Wij hebben in augustus 15dgn. in het Grand Beach hotel gezeten.
Ruim appartement met 2 slaapkamers ,zitkamer 2 badkamers en bubbelbad in ouderslaapkamer.Wasmachine,droger,afwasmachine,ove n,etc.
2 zwembaden en op korte afstand van bijna alle parken.
wij hadden het geboekt bij expedia en waren erg tevreden.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
knaapje
Hoi Knaapje, bedankt weer voor je reactie en meedenken.
Ik ga dat Radisson eens ff bekijken.
En ja, Tripadvisor, Venere, Booking, Expedia etc etc - alles al tig keer gecheckt maar er is zoooo veel aanbod. En wanneer ik dan denk dat ik iets heb gevonden en check bij Tripadvisor schrik je nog al eens van de reviews....
Vandaar de vraag hier: vertrouw jullie judgement net wat meer :-)
-
Tripadvisor moet je meestal wel met een korrel zout nemen.
Ik kijk meestal waar de reviews vandaan komen en wat ze inhoudelijk betreffen.
Amerikanen verwachten dikwijls voor een dollar op de eerste rang te zitten en verwachten met witte sokken dagen door de kamer te kunnen lopen zonder dat ze vuil worden.
Europeanen zijn meestal milder in hun reviews.
Ook als de kop met al allerlei kreten begint vind ik dat een indicatie, zegt dikwijls meer over de schrijver dan over de echte problemen.
Een perfect hotel voor iedereen is er nu eenmaal niet, maar als een hotel in het eerste derde van het aantal hotels ter plaatse eindigt is er meestal niets aan de hand.
Succes met zoeken
Knaapje
-
:-), die indruk dat Amerikanen 'iets' strenger waren dan Europeanen, kreeg ik ook al na het inzien van vele reviews op Tripadvisor. En idd dat van die witte sokken, hahaha, dat was ik ook tegengekomen. In geen ENKEL hotel loop ik blootsvoets/op sokken. YUKK. En je hebt gelijk - als een hotel vrij hoog overall scoort dan zal het wel loslopen. Ga er gewoon maar 1 boeken. Groetjes Marjolein
-
Ben benieuwd wat het wordt.
Knaapje
-
Ik ga in dit soort situaties altijd uit van een keten die ook in het hogere segment actief. Marriott is wat dat betreft het een goed voorbeeld. Deze keten heeft in alle prijsklasses wel een passend hotel zitten. Je moet dan denken aan Springhill Suites, Fairfield Inn, Courtyard Inn/Suites, etc. Kijk maar eens op Marriott.com.
Bij Hilton.com kan dit ook. Hampten Inn of Hilton Garden Inn zijn de wat goedkopre takken van de groep.
Zo'n keten heeft een bepaald niveau hoog te houden wat betreft hun imago en zijn zijn gediend van slechte reacties. Is het slecht dan kan je altijd klagen.
-
Gekozen voor een hotel aan de 4, in Davenport. Het wordt de Holiday Inn aldaar. Weliswaar buiten Disney downtown en de malls die we nog 'even' willen meepakken op de laatste dag maar we hebben besloten dat we liever een stukje rijden dan de helft zoveel neer te moeten leggen voor een hotel een kwartier verder op. Rijden vinden wij geen straf:-), gelukkig maar.
-
Wij zitten erover te denken om volgend jaar te boeken voor Extended Stay Deluxe Buena Vista.
Afgelopen jaar hadden we een grote villa maar daar zaten we met 5 personen. Nu willen we met z'n tweetjes gaan. Een eigen kitchenette vind ik fijn, en Lake Buena Vista vinden we een leuk gebied.
Iemand ervaring met dit hotel/studio?
-
Citaat:
Noa
Iemand ervaring met dit hotel/studio?
Prima plekje hoor, zijn er dikwijls met plezier te gast geweest. Ik zou wel de prijs vergelijken met een verblijf in de appartementen op Cane Island. Voor hetzelfde geld, of ietsje meer afhankelijk van het seizoen, heb je de ruimte en comfort van een complete keuken! Nadeel is wel dat je je eigen bed moet opmaken, maar we komen niet controleren......:razz:.
-
Teleton hartelijk bedankt.
Cae Island ken ik.Prachtige ligging. Normaal gesproken regel ik alles zelf. Nu gekeken bij American Estates en ben ik voor 14 dagen 950 Euro kwijt, incl. vliegreis, hotel en auto. Prima prijs toch??
Heel veel beterschap. Ik hoop dat je vakantie doorgaat, al is het alleen al voor onze dagelijkse lachbuien.....
-
Citaat:
Noa
, al is het alleen al voor onze dagelijkse lachbuien.....
Dank je wel, ik doe mijn best maar beloven kan ik niets......;).
-
Citaat:
Noa
en ben ik voor 14 dagen 950 Euro kwijt, incl. vliegreis, hotel en auto.
Hangt ook wel beetje van de datums af...
-
Citaat:
corrus
Hangt ook wel beetje van de datums af...
Dat zal half tot eind juni worden. Ik kan geen andere datum
-
Toch grappig dat ik echt ver boven die 950,- uitkom... ( bijna 1000,- )
Dus als je reclame maakt moet je het wél met de juiste gegevens doen. :lol:
-
Niu ik maak echt geen reclame voor het reisbureau hoor. ik heb het nog eens nagerekend en ik kom uit op 1929 euro incl 25 euro administratiekosten dus waar jij die 1000 euro vandaag haalt is mij niet geheel duidelijk...
En echt belangrijk is het ook niet, toch? ik wilde alleen weten of iemand ervaring had met dit hotel en Teleton gaf daar keurig antwoord op.
-
Wellicht een 1 vergeten in je eerdere post?
Citaat:
Noa
Nu gekeken bij American Estates en ben ik voor 14 dagen 950 Euro kwijt, incl. vliegreis, hotel en auto. Prima prijs toch??
-
Citaat:
Njit
Wellicht een 1 vergeten in je eerdere post?
Nee hoor het bedrag is pp. Het is maar precies zoals je het wil lezen. Natuurlijk is dit bedrag niet voor 2 personen. Was het maar waar :p
Ik heb ook niet geschreven dat het voor 2 personen was, toch??
-
Nee, het is voor 2 personen, maar ook de prijs die Noa nu opgeeft is niet goed...
Tenzij hij een kale economy heeft gekozen (dus geen Gold en geen gratis benzine)
Mijn zegen heeft ie... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dus 950 is excl boekingskosten?? Toch denk jij wel logisch logisch hoor...
Jij betaalt geen reserveringskosten...
Wel???
Dus horen ze gewoon bij de reissom...
Maar goed... ik vind het allemaal prima... :mrgreen:
-
Fijn dat jij het allemaal prima vindt. Daarbij ben ik een zij en geen hij. Maar goed dat kan jij niet weten.
Ik begrijp eenvoudig niet waar je je zo druk om maakt. ik heb contact gehad met AE en deze prijs geven ze door. Ik heb geen extra driver nodig dus die kosten spaar ik uit. Die 25 euro zijn reserveringskosten en voor het hotel betaal ik 518 met twee personen.
Nou ik heb het keurig voorgerekend en als wij akkoord gaan met deze prijs is het toch goed ?:wink:
-
Hotel in Orlando
Hallo,
Wij gaan in februari op huwelijksreis naar Florida en we beginnen in Orlando.
Daar zijn we op zoek naar een degelijk hotel(letje) niet te ver van de Universal Studios en Daytona International Speedway, zodat beide gemakkelijk bereikbaar zijn.
Als het enigszins kan, zouden we graag een bus er naartoe nemen, zodat we pas na Orlando een auto moeten huren.
Wie weet raad?
Thanks.
-
Universal Studios en Daytona Int. Speedway liggen 100 KM uit elkaar, dus een hotel in Sandford zou mooi centraal liggen, maar dat is niet de bedoeling, vermoedt ik.
Met de bus naar beiden reizen is een illusie, dus direct een auto huren is de beste optie.
En dan een hotel op International Drive nemen (er zijn er vele tientallen), lekker dicht bij Universal, en direct naast Interstate 4, die je naar Daytona voert.