Al die HP dingen is eigenlijk alleen de Hogwart express. Deze trein mag je in als je park- to-park ticket hebt. Dus het antwoord op je vraag is ja .
Afdrukvoorbeeld
Al die HP dingen is eigenlijk alleen de Hogwart express. Deze trein mag je in als je park- to-park ticket hebt. Dus het antwoord op je vraag is ja .
Nou, er is nog wel wat meer HP dingen dan Hogwarts Express hoor! In IoA is er Hogwarts en in de Studio's Diagon Alley. Allebei supermooie attracties waar je rustig een uurtje of 2 / 3 kunt rondlopen. En natuurlijk de rides doen. Tussen deze attracties rijdt de Express en die kun je alleen in als je park to park admission hebt.
Dat zeker , Hogwarts en Daigon Alley zitten standaard bij de entreeprijs inbegrepen. Maar ik begreep de vraag anders. Dat je, als je onbeperkt toegang had, je ook de extra Hogwarts Express kon nemen.
Ik wil graag tickets bestellen voor universal en kennedy space center bij attractionsdirect.de, ik zie dat al meerdere mensen daar bestellen, maar is het gewoon een veilige site? En kun je gewoon Nederland invullen met bestellen? Ik hoor het graag!
Zonder probleem! Prima site, bestel er al jaren.
Prima site, Hier hebben de de tickets ook dit jaar weer netjes binnen gekregen.
Zonder problemen kaarten besteld en ontvangen. Ook een keer telefonisch contact met ze gehad (zij belde mij), datum voor dining met Shamu was niet meer beschikbaar. Ze hadden speciaal een Nederlands sprekende collega ingeschakeld. Telefonisch een nieuwe datum afgesproken en daarna snel de tickets ontvangen. Met de Ierse site ook goede ervaring.
Gisteren tickets geboekt voor universal park to park en kennedy space center, bij attractionsdirect .de. Zag er inderdaad allemaal goed uit, ben benieuwd wanneer ze bezorgd worden!
Binnen een week heb je ze thuis in een sealbag, wordt bezorgd door de pakketbezorger van PostNL. Gaat door de brievenbus, je hoeft dus niet thuis te zijn.
Hoef je niet te tekenen voor de kaartjes?
Bij .de ook niet! Supersnel in huis, nog geen problemen mee gehad.
Volgens mij nooit getekend. Maar ook nooit gekozen voor speciale verzendwijze (je kan de zending dacht ik wel laten verzekeren oid).
Niet hoeven tekenen inderdaad bij de Duitse variant. Voordeel vind ik dat je echte kaartjes krijgt en geen vouchers die je eerst weer ergens om moet gaan wisselen. Nog 5 dagen en dan is het zover.
Vandaag een mailtje gekregen dat wij ze binnen zeven werkdagen ontvangen via dhl! Nog 11 weken......
En heb je de tickets al binnen?
Ja, maandag. Netjes in een mapje, keurig hoor!
Ik had niet anders verwacht, maar toch leuk om te lezen.
Even een vraag wie kan mij vertellen wat het verschil is.Op de site van attractiontickets.de is de prijs voor Universal 2 park bonus tickets euro 177, en bij attractiontickets.ie is de prijs voor hetzelfde park Euro 204,00. Ik kan geen verschil ontdekken
Graag jullie reactie
Marijke8
Hallo allemaal,
Wat is het verschil tussen boven genoemde aanbieder en de Nederlandse site home estates of zoiets. Zijn die ook betrouwbaar? en waarom kies je voor een buitenlandse site i.p.v. Nederlands? Ik moet ook me kaarten gaan bestellen vandaar mij vraag.
Alyda, ik denk dat je American Estates bedoeld. Daar is ook niets mis mee. Het is een kwestie van vergelijken, welke tickets bieden ze aan en hoe is de prijs. Op de UK en IE sites van attractiontickets worden veel andere tickets aangeboden dan op die van bijvoorbeeld American Estates. Voor Disney hebben zij ultimate tickets, alles inbegrepen en betaal 7 dagen en ontvang er 14. Die heeft American Estates niet.
Bedankt voor de info, ben er nog niet uit welke parken ik wil gaan doen. Is de eerste keer Florida!
Alyda, American Estates is ook prima. Zij zijn alleen wel duurder met entreetickets.
Je moet even vergelijken. Vorig jaar hebben wij de meeste entreekaart bij Attraction Tickets Direct.ie besteld en alleen de kaarten voor Disney bij American Estastes.
Dit jaar hebben wij alleen besteld bij Atrraction Direct omdat ze daar het voordeligst waren.
Waarschijnlijk ben je bij Attraction Direct het voordeligst uit.
Oke Dank je! Ik zal even kijken wat het wordt.
In ons geval waren de tickets voor Universal bij attration tickets direct.de het goedkoopst. Goede service overigens. Inderdaad gewoon prijzen vergelijken. Succes en vooral veel plezier in Florida.
Wij hebben ook bij Attractionticketsdirect.ie besteld en een aantal dagen later een mapje in de bus met de kaarten. Prima service ook want er was met de betaling wat mis gegaan op de site, dus een mail er achter aan gestuurd en binnen een paar minuten een reply. Heel veel plezier in ieder geval ;)
ik vertrek op 6 juli als ik nu bestel heb ik ze dan nog op tijd in huis?
Ik heb 2 weken geleden tickets besteld bij Attraction-tickets-direct.co/uk, maar omdat ze nog niet binnen waren heb ik gisteren een mailtje gestuurd wanneer ik ze kon verwachten. Kreeg ik een mailtje terug dat ze niet verstuurd waren omdat ik niet aangevinkt had dat ze naar het buitenland gestuurd moesten worden met FedEx voor 25 BP.
Ik dacht eigenlijk dat ze gratis verzonden werden, zo staat het op hun site tenminste. en ik lees ook in de oudere berichten dat Post.nl ze gewoon in de brievenbus stopt.
Ben ik nou zo abuis?
Op de site staat het volgende:
"Free Delivery (within the UK)[/h]You will receive your tickets within 7 days of full payment being received and confirmed, though speedier delivery options (even next day) are also available. If for any reason your delivery takes longer than expected, we will keep you informed and updated as to when you will receive your tickets. Please note, additional fees will apply for overseas delivery."
Ik kwam er ook achter idd. maar omdat ik hier op het forum had gelezen over bezorgen met Post.nl heb ik verder niet nagedacht.
Heb inmiddels betaald en het wordt per FedEx bezorgd nu.
Maar kan het ook gebeuren dat er eerst douanekosten/invoerrechten betaald moeten worden? Of is dat niet vanuit Engeland?
Zolang ze nog niet vertrokken zijn uit de EU niet nee :)
Als ik goed de tickets vergelijk zie ik inderdaad wel veel verschil.
Bij americanestates zijn de Disney tickets voor de 10 dagen park hopper ticket met 10 waterpark fun and more opties €440,--. Dus binnen 14 dagen kun je 10 dagen naar de 4 parken en 10 dagen naar de twee waterparken en bv disney quest, golf of wide world of sports complex.
Bij attraction tickets direct is er een 21 dagen pas voor alle zes de Disney parken met unlimited access voor €435,-- per volwassene. Alleen disney quest indoor park zie ik daar niet bijstaan.
Nu vraag ik mij alleen af of dit ook met hopper optie is. Ik kan dat er niet echt uit opmaken.
Bij "unlimited" klinkt dit wel zo.
Iemand die dit weet?
@Scooby;
Er staat in de FAQ:
Can I use my Disney 21-Day Ultimate Ticket to visit more than one park in a day?
Yes, you could visit all six Disney parks in the same day should you want to do so! With the Disney 21 Day Ultimate Ticket you have complete freedom to come and go as you please.
Ja het zijn echt Ultimate tickets! Als het goed is zit Disney Quest daar ook bij en je kan ook elke dag een rondje minigolf doen als je dat wil. Disney Quest is van het lijstje gehaald omdat het zou gaan sluiten. Maar dat is tot op heden niet gebeurd (zou een of andere NBA experience worden). Hoogstwaarschijnlijk kan je gewoon naar binnen met je Ultimate tickets. Op dit moment krijg je ook de Memory Maker er gratis bij. Dan kan je gebruik maken van alle fotografen die in de Disney parken (en soms daar buiten) staan en je krijgt alle attractie foto's.
Ok, bedankt voor jullie antwoord.
Dan is deze 21 dagen pas dus veel voordeliger.
Gaan we daar voor. :-)
Er staat wel uitdrukkelijk dat deze tickets speciaal zijn voor mensen uit engeland en ierland. Wordt daar nooit naar gevraagd en moeilijk over gedaan als je uit een ander land komt?
Nee, geeft geen problemen. Vele forumleden zijn je voorgegaan.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Orlando freedon ticket (plus)?
Maak ik uit het onderstaande nu op dat je, in het uiterste geval, eerst onbeperkt 14 dagen naar disney kan, dan onbeperkt 14 dagen naar universal, vervolgens 14 dagen naar seaworld, busch gardens enz. En dan ook nog 14 dagen naar legoland?
Niet dat we onze vakantie willen verlengen tot 8 weken, maar het zou sneu wezen als je 14 dagen disney hebt gehad en dan verwacht dat je de andere tickets nog kunt gebruiken terwijl dit niet zo is.
Er volgende wordt namelijk vermeld:
- The Orlando Freedom Ticket™ PLUS is a combined package of the Disney 14 Day Ultimate Ticket, the Universal 3-Park Bonus Ticket, the 3-Park SeaWorld, Aquatica & Busch Gardens Ticket and a LEGOLAND Florida 14 Day e-ticket. You will be sent four separate tickets and each ticket expires 14 days from the first time it is used.
Je kan deze tickets gewoon tegelijkertijd gebruiken. Je krijgt aparte tickets voor Disney, Universal enz. Dus je kan de ene dag Magic Kingdom bezoeken en de volgende dag Universal bijvoorbeeld. Ieder kaart is 14 dagen geldig nadat je die de eerste keer gebruikt hebt.