-
Re: "Oplichting" Alamo Miami Airport
Goede relativering, Teleton. Ik heb ook al eens troubles bij Alamo Miami gehad maar daarna nog meerdere keren bij Alamo/National gehuurd zonder enkel probleem. Prima auto's, omruilen geen probleem, keurige behandeling aan de balie...dus gewoon doen en goed opletten. Met de informatie van dit forum kan het bijna 8-[ niet meer fout gaan....
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Inderdaad, het is even goed opletten. Volgens mij staat er op Alamo.com zelfs een voorbeeld van de overeenkomst die je moet tekenen, zodat je goed voorbereid aan de balie komt.
Ja, klopt op alamo.com staat onder het tabje Travel Tools, het kopje Rental Contract. Daar worden de verschillende onderdelen toegelicht. Er staat ook een afbeelding van het contract (denk ik) maar die deed het bij mij net weer niet ...
-
Citaat:
Carlo
Goede relativering, Teleton. Ik heb ook al eens troubles bij Alamo Miami gehad maar daarna nog meerdere keren bij Alamo/National gehuurd zonder enkel probleem.
Alamo Miami is daar ook een beetje berucht om. Heeft ook te maken met de (grotendeels) spaanstalige bevolking daar. Men werkt daar op provisiebasis dus als ze jou iets extra's kunnen aansmeren dan zullen ze het niet laten.
-
Re: Auto huren
Er rijden zoveel busjes van Alamo dat je binnen een minuut er een hebt op het vliegveld. Gewoon even je hand opsteken en ze stoppen.
Wij hadden ook zoiets van snel naar Alamo want gezien de berichten hier op het forum zou het wel eens lang kunnen gaan duren met wachtrijen daar. Nou dat viel dus erg mee. Er stonden ongeveer 10 medewerkers achter de balie warvan er werkelijk geen 1 wat had te doen. Binnen 5 minuten was alles geregeld ( ze drong nog wel aan op het road assistens parket maar na 2 x no thank you was het zo geregeld). Op de auto moesten we wat langer wachten want ze hadden er geen 1 op voorraad in de equanox klasse. Na 10 minuten werd er een rav4 v6 voorgereden met 15000 mijl op de teller.
-
Ik kreeg bij Alamo buiten mijn afgesproken contract het volgende aangeboden:
- een soort van wegenwacht service (no thanks)
- een navigatiesysteem (no thanks)
Verder wilde de vriendelijke man mij een driedeurs auto zonder stuurbekrachtiging meegeven :-k Toch maar even mijn contract laten zien...
Hij stelde mij daarna maar voor een grotere auto te nemen voor 30 dollar per dag meer :???: Toen ik net deed of ik geïnteresseerd was maar zei dat ik de verhoging teveel vond, liep hij even naar achteren om met zijn "meerdere" te overleggen. Hij kon daarna het verschil terugbrengen tot 11 dollar \\:D/
Hij keek niet blij toen ik zei dat ik dat toch ook nog teveel vond ...
Oh ja, de auto die ik meekreeg was een spiksplinternieuwe Chevrolet met alles erop en eraan :p
Edit: dit was overigens Alamo op Orlando Int. Airport
-
Alamo Miami Airport, posititief
Op 2 september geland en met de Shuttlebus naar Alamo gebracht. Het is een drukste van jewelste op Miami Airport, dus even goed kijken of de bus aankomt en waar die stopt. Anders je hand opsteken en je koffers worden netjes ingeladen.
Weinig wachtenden voor ons, dus binnen 5 minuten aan de beurt. We stonden wat ongeïnteresseerd te praten en ons te verwonderen over de Hummers die op een rijtje stonden. Voor de baliemedewerker natuurlijk een mooie reden om over een upgrade te beginnen. We hadden via Usareisen een Equinox-klasse gereserveerd en vriendelijk gezegd dat we niets anders hoefden. Er werd ons verder helemaal niets aangeboden. De papieren goed doorgekeken (neem daar ajb de tijd voor) of alles klopte wat we hadden geboekt en of er geen gekke bedragen stonden. Alles was correct en we mochten een wagen uit gaan kiezen.
Echter hadden wij lekker de tijd genomen om van vliegveld naar Alamo te gaan dus onze klasse was OP. Nog even bij zo'n mannetje wat rondliep gevraagd: "Wat nu?". Pak maar zo'n grote minivan was het antwoord.
Wij een mooie uitgezocht, goed gekeken of er deuken en krassen op zaten. Bij de uitgang duidelijk gezegd dat onze klasse op was en deze mochten meenemen "No problem Sir, I know" Ook de beschadigingen doorgegeven en hier wederom ook de tijd voor genomen.
Heerlijk 2 weken lang gereden in een Dodge Minivan, maar met al onze aankopen was het maar goed dat we zo'n grote wagen hadden! Haha.
Bij het inleveren waren we binnen 3 minuten klaar. Auto parkeren, koffers eruit, mannetje kwam kijken en vroeg of we het fijn gehad hadden. Ik nog gezegd dat ik de oneffenheden door had gegeven en dat bevestigde hij want het stond in zijn computertje. Ik kreeg een mooie uitdraai dat het allemaal prima was en we konden met de shuttlebus weer naar vliegveld.
De zware koffers werden netjes in en uitgeladen en hier hebben we ook een fooi voor gegeven. Waren maar al te blij dat we dat zelf niet hoefden te doen.
Kortom: alleen maar een hele positieve ervaring met de betreffende Alamo vestiging van Miami Airport.
Ik denk dat het belangrijk is dat je de tijd neemt, kijkt wat je tekent en doorgeeft als er problemen zijn. Dus zelf het voortouw nemen, dat kan een hoop verrassingen schelen denk ik.
-
Re: Alamo Miami Airport, posititief
Goed nieuws is zeker ook welkom over Alamo Miami.
Met de nuance dat je als "nietswetende" toerist toch wel heel attent bent geweest om alles te dubbelchecken.
Prima dat alles goed liep; het bewijs dat het ook anders kan dan wat wij hebben meegemaakt!
-
Hoi allemaal wij zijn sinds een paar dagen terug uit florida wij hebben de auto ook gehuurd bij alamo via exit reizen. Moet zeggen dat het ons erg goed bevallen is. we hadden namelijk een full size SUV gehuurd maar eenmaal bij alamo in miami airport bleken deze niet voorradig te wezen dus zonder problemen konden we een Dodge Minivan meenemen. het ging allemaal erg soepel even wat gegevens checken de auto controleren en gaan met die banaan. de shuttle service is ook goed verlopen zowel bij aankomst als bij vertrek buschafeur toch wat fooi gegeven omdat hij met al die zware koffers moest slepen. kortom voor de eerste keer voor ons in florida en miami prima bevallen met alamo !
-
Ik denk dat je de situatie van Utah met geen van bovenstaande kunt vergelijken, op halen en terug brengen zal bij de meeste bedrijven wel goed geregeld zijn, het gaat er om wat een bedrijf doet als je ergens in alligator land staat met een probleem.
Utah's band is nog een kleinigheidje, bedenk dat je ergens in het donker met een groter probleem staat en je kunt maar niemand aan de telefoon krijgen, het begint met toets 1, oh nee moest 2 zijn 1 was voor spaans, uiteindelijk krijg je iemand, die gaat je door verbinden etc etc.
Hoe zit het nu met de veiligheid van de klant in een vreemd land?
Naar mijn mening is het daarom zo belangrijk dit soort problemen op te nemen in je keus van de auto huur, er is enorme concurentie en besparen op je service als de auto's het terrein verlaten hebben kan naar mijn mening ten koste gaan van de veiligheid van de klant.
Sommige zullen dit onzin vinden, het is mijn persoonlijke mening.
-
Ik heb op dit moment een midsize suv gehuurd. Ik ben aan het denken om mogelijk terplaatse een fullsize suv te huren en dus een "upgrade" te doen.
Op de site van Alamo zie ik dat het verschil "voor mijn periode" ongeveer $ 90 is. Weet iemand of dit terplaatse ook het geval zal zijn of zit er geen verschil tussen het vooraf boeken qua prijs en de prijs wat men terplaatse vraagt?
-
Zie hier de prijzen bij USAReisen:
http://img380.imageshack.us/img380/7911/suvtq8.jpg
Tussen een Mid-size en een Standard SUV zit 64 euro.
Tussen een Mid-size en een Full-Size SUV zit 92 euro.
Persoonlijk zou ik afwachten waar ze zelf mee komen. Houd er wel rekening mee dat het bedrag dat ze noemen zonder tax is.
-
Hoi Chicco68,
Ik zou , zoals Njit al zegt, gewoon even afwachten wat ze je ter plekke aanbieden. Laat de Alamo medewerker gewoon ff zn upgrade verhaaltje afdraaien en dan kun je alsnog beslissen.
( Bij mij hadden ze 3 weken geleden een aanbieding voor HUMMER H3 )
Ik heb nu 3 weken met een fullsize-SUV ( Chevvy Tahoe ) rondgereden in Orlando, maar hou er wel rekening mee dat je om de 2/3 dagen voor $ 75 moet gaan tanken ( dat ging er in als de tank nog voor 1/4 vol was... )
Groetjes,
Pieter
-
Citaat:
Njit
Houd er wel rekening mee dat het bedrag dat ze noemen zonder tax is.
Kijk, da's een goeie tip, thx Njit!
Dan wacht ik inderdaad gewoon even af wat de Alamo-medewerker me wilt "aansmeren" ;) Misschien past zijn verhaaltje wel helemaal in mijn straatje.....
En dat tanken maak ik me niet zo druk om Pepe, wij blijven effectief maar 5 dagen en de benzineprijs staat in de USA in verhouding met die van ons "zeer gunstig". En die dagen dat we er zijn wil ik gewoon genieten van Florida en het liefst een grotere auto dan dat ik hier thuis heb staan :smile:
-
Wij hebben onze auto gehuurd bij Alamo. In Nederland een upgrade gedaan voor een SUV en hebben hiervoor 290 euro moeten betalen. Nou we rijden nu in een Saturn Outlook en je kunt beter zeggen Look Out! Wat een grote, luxe, benzineslurpende auto zeg. Maar wij maken nu een rondreis Florida en moet zeggen hij rijdt geweldig. We zitten nu in Fort Myers en zijn vanochtend vertrokken om 05.30 uur vanuit the most Southern Point Key West. Ruim 300 mijl maar wat een relaxte bak om te rijden.
http://usnews.rankingsandreviews.com...otos-exterior/
-
Sjoof9111.
Ik begrijp je posting niet.
Een auto gehuurd bij Alamo (waar?) en dan in Nederland upgraden (??) en hier EUR 290 voor bij betalen??(Zegt niets als je er niet bij zet voor welke periode)
Knaapje
-
Standard SUV Alamo (Chevrolet Trailblazer) & MP3
Hoi,
weet niet zeker of dit de juiste plaats is om de vraag te stellen.
Weten jullie of de Standard SUV klasse bij Alamo (Trailblazer) is uitgerust met een cd speler welke MP3 afspeelt ? Ik vertrek woensdag voor een tourtje van de West Coast en wil graag weten of ik tijdens de ritten vrij eenvoudig een MP3-CD aan kan zetten met wat thema muziek passend bij de reis.
Volgens mij zitten er in de Standard SUV klasse bij Alamo de Chevrolet Trailblazer en de Toyota Highlander. Weten jullie welke er nog meer deel van uitmaken ? Weet ik gelijk of ik eventueel een verkeerde wagen krijg aangeboden in Los Angeles
Alvast bedankt !
Gr,
Thijs
Ps sorry na vier keer Florida deze keer eens een andere kant van de US....wellicht volgend jaar weer naar Florida :cool:
-
Re: Standard SUV Alamo (Chevrolet Trailblazer) & MP3
Hoi,
Alamo heeft inderdaad o.a. Trailblazers en Highlanders staan in die klasse. Ik had 2 jaar geleden een Trailblazer en die stereo kon geen MP3 afspelen.
In april had ik een Dodge Caravan ( minivan ) die had een stereo die het wel kon. De afgelopen 3 weken heb ik rondgereden in een Chevvy Tahoe ( fullsize-SUV ) en die had een stereo die wel MP3 en ook DVD afspeelde.
Groetjes,
Pieter
-
Auto huren in Tampa
Misschien vliegen wij de volgende keer naar Tampa, mijn vraag is of je daar ook via Alamo een auto kunt huren, en of je daar zelf ook je auto mag uitzoeken?
groetjes sylvia
-
Re: auto huren in Tampa
-
Wij gaan 15 december, wellicht ook via Alamo auto huren op Tampa.... Wanneer ga jij?
-
Wij zijn daar 1x geland en vanaf de Alamolocatie draai je zo de snelweg op en ben je binnen het uur in Kissimmee.
Uitzoeken is volgens mij bij de meeste, wat grotere, locaties van Alamo/National wel mogelijk, althans dat is onze ervaring.
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
.........
Uitzoeken is volgens mij bij de meeste, wat grotere, locaties van Alamo/National wel mogelijk, althans dat is onze ervaring.
Wat ging het er 3 weken geleden in Pensacola dan toch heerlijk ouderwets toe.
Aankomst vrijdag 's avonds 9 uur. Bij de Alamo balie 1 dame met 2 setjes sleutels op de balie. Papieren geregeld. Sleutels overhandigd. "Meneer Uw auto staat in vak F9 van de parkeergarage aan de overkant, het is een zwarte."
Geen enkele vraag over upgraden. Mij werd gezegd dat ik alles verzekerd en betaald had, alleen Roadside ass. niet en dat ik dat evt. nog kon afsluiten. Op een eenvoudig "Dank U "van mij verder geen enkele poging meer.
Het kan dus bij Alamo ook zo gaan.
Knaapje
-
Re: Extra Tax bij ophalen auto op Orlando Airport (MCO) per 1 oktober 2008
Ben net twee dagen terug uit orlando.En had hetzelfde. Moest bij verhuurbedrijf alamo customer facility charce 12.50 +sales tax 0.81+ een tank benziene 46.59 betalen. We hadden geen keus met de tank leegrijden. Wij hadden dit keer de auto voor twintig dagen gehuurd. IK huur al voor vele jaren daar bij alamo maar vond dat het deze keer wel erg vreemd gaan,en erg dwingend. Ze stonden er op dat ik een verzekering aan ging,maar door ervaring wezen we dat af omdat ik een clompleet paket had genomen. Toen gaven ze ons te verstaan dat als er wat gebeurde ik goed moest gaan betalen. En dat snachts om twaalf uur aankomst. Na twee dagen moesten we weer tanken en lieten hem weer vol gooien en waren niet meer dan twintig dollar kwijt voor een volle tank. En dat gelde voor de hele vacantie er kon niet meer dan 20 dollar Nee ik vind het gewoon oplichting zoals ze nu bezig zijn. Maar je staat daar om twaalf uur s nachts.
Dus voorlopig geen alamo meer voor mijn ,misschien handelen andere verhuurbedrijven ook zo maar dat zal ik dan moeten ondervinden.
-
En jullie hadden een Gold (o.i.d.) pakket inclusief een prepaid tank benzine ?
Dan had ik die nooit betaald, al was het de volgende dag 12 uur geworden.
-
Citaat:
truja
Nee ik vind het gewoon oplichting zoals ze nu bezig zijn.
Nou zeg, wat een toestand. Logisch dat je boos bent! Het gaat er steeds harder aan toe aan de balie, dat geloof ik onmiddelijk. Maar wat nu? Ik zou er in ieder geval een klacht aan wagen. Regel 1 is per slot van rekening nog altijd dat je de leverancier in staat moet stellen om de gemaakte fout te corrigeren. Laat, zo mogelijk via jouw reisbureau, de klantenservice van Alamo weten dat je niet tevreden bent. Ga na, waar het precies fout is gegaan, staat de tank benzine ook al op de overeenkomst die je hebt gekregen en getekend toen je de auto ophaalde? Waarschijnlijk wel. Je kunt dan altijd naar je voucher verwijzen, waar dan wel op moet staan dat je een Goldpakket had o.i.d. Heb je dat niet, tsja dan is het logisch dat je de benzine moet betalen, natuurlijk.
Over de tax hoor je zoveel verschillende berichten, daar zou ik me niet al te druk over maken. Niemand begrijpt waarom de een wel en de ander niet hoeft bij te betalen, maar feit is dat de tax in het leven is geroepen. Geef duidelijk aan waarom je klaagt en spreek niet van oplichting, hou het zakelijk. Je krijgt dan in ieder geval een reactie van de klantenservice. Het zou fijn zijn als je het forum hier over informeert.
Veel succes en laat het je vakantieherinneringen niet bederven door zo iets llllgs, want het kan haast niet anders dan dat je 20 dagen genoten hebt, of niet soms\\:D/\\:D/?
-
Nee ik heb geen Gold genomen maar een Fully Inclusive. omdat de verzekeringen het zelfde zijn, we geen meerderen bestuurders hebben. Dat er een tank benziene betaald moest worden wist ik dan ook.Maar dat ze daar meer als het dubbele voor rekenden.
vond ik eigenlijk ook te gek ,in die perioden was de preis van een callon ongeveer 2.80 dollar en kwam niet verder 18 tot 20 dollar om hem te vullen. Nu wij hem inleverde lag de preis van een callon in kissemmee nog lager ongeveer op 2 dollar per gallon. Plus dat ik een auto mee kreeg die al 160000 mijl had gelopen,en we het idee kregen dat de man geeeriteerd was omdat we geen verzekering namen.
ps: Nee het heeft de vacantie in florida niet bedorfen hoor. dat is eigenlijk niet mogelijk ,en kijk met veel plezier terug. en hoop het begin volgend jaar weer te gaan.
-
$20 voor een volle tank? OK, even narekenen, da's dan bij een gemiddelde auto met een tank van 50-60 liter = 13-16 gallon (met een g) en een gemiddelde prijs van $2.20 zo'n $28-35. Zeker geen $20, maar dat kan wel als je je tank niet helemaal leeg rijdt. Echter, Alamo rekent de prijs van de benzine op het moment dat je de auto meeneemt, en dat was dus ruim drie weken geleden. Toen was de benzineprijs nog rond de drie dollar per gallon. Zo vreemd zijn die ruim $40 die je hebt betaald dan ook niet in mijn ogen. En ja, ze rekenen echt een hele tank benzine = de volledige inhoud van de tank. Geen druppeltje minder. Call me stupid, maar had je dan iets anders verwacht?
-
Citaat:
truja
Nee ik heb geen Gold genomen maar een Fully Inclusive..
Oeps, op het verkeerde been gezet! En ik geloofde je nog wel.... Maar fijn dat je in je toelichting aangeeft hoe het werkelijk zit. Gelukkig ben je wel eerlijk. Nou, dan hoef je niet te klagen bij Alamo, van oplichting is dus geen sprake. Ook je klacht "wij hadden geen keuze" is onterecht. Jouw keuze was Fully Inclusive en dat houdt gewoon in dat je een tank benzine moet afrekenen. Nog even over die auto met die 160.000 miles; mocht je dan niet zelf een auto uitkiezen?
Voor de Forumleden die dit topic als naslagwerk lezen:
Op dit Forum zijn we het (gelukkig) lang niet altijd met elkaar eens, maar over één ding dacht ik wel, namelijk: Neem bij Alamo het Gold-pakket als je niet van verrassingen houdt. Houd je niet van de harde verkoopmethodes aan de balie, dan kan je beter geen auto meer huren want het komt, in meer of mindere mate bij alle verhuurders voor.
Dan nog even over de 'onvriendelijke' benadering van de baliemedewerker. Hiervoor is maar een remedie: Doen of je gek bent, overal vriendelijk op weigeren en zo snel mogelijk proberen weg te komen. Ik vind overigens dat het in dit geval nog wel meevalt met de opdringerigheid nu blijkt dat ze in feite niets misdaan hebben. Ze proberen iets te verkopen, de klant zegt nee en daarmee was toch de kous af? Misschien was de medewerker niet vriendelijk, maar vergeet niet dat 'wij' reizigers rond die tijd ook niet in ons beste humeur met ons beste relativeringsvermogen zijn omdat de reis en het tijdsverschil nu eenmaal tot vermoeidheidsverschijnselen leidt. Geloof mij maar, voor ik me bij de balie meld, tel ik meestal even tot 10, haal een paar keer diep adem en concentreer me maar op een ding: de afleverprocedure. Je gaat immers een overeenkomst aan waar je voor tekent, dus is het echt zaak om goed te weten wat je doet.
Citaat:
truja
en hoop het begin volgend jaar weer te gaan.
Goed plan! Met weer een ervaring meer in de koffer! Deze ergernis snel vergeten , en volgend jaar in één keer de juiste keuze maken, ga voor Gold.....:-&
-
@Truja: als je geen tank benzine erbij neemt, dan moet je altijd veel meer betalen dat de eigenlijke benzine prijs. Dit is bij ieder huurbedrijf het geval. Ze rekenen altijd veel meer dan de prijs die je normaal per gallon betaald..
Heb je in het verleden dit niet vaker gedaan dan? Je zegt namelijk wel dat je vaak met Alamo een auto hebt gehuurd...
-
Citaat:
Jaimie
@Truja: als je geen tank benzine erbij neemt, dan moet je altijd veel meer betalen dat de eigenlijke benzine prijs. Dit is bij ieder huurbedrijf het geval. Ze rekenen altijd veel meer dan de prijs die je normaal per gallon betaald.
Da's niet helemaal waar. Bij Alamo gelden twee prijzen: voor vooraf en achteraf betalen. Europeanen zijn verplicht om vooraf te betalen, en Alamo pretendeert dat de prijs dan vergelijkbaar is met die aan de benzinepomp. De prijs die je betaalt staat ook aangegeven op het hokje waar je de auto uitcheckt en de parkeergarage verlaat.
Truja betaalde $46.59. Bij hun aankomst in Orlando (m.i. 22 okt.) was de prijs aan de pomp zo rond de $2.83 excl. salestax. Bij een tankinhoud van 16 gallon (voorbeeld van een Equinox FWD) dus 16*2.83*1.06= $48. Komt aardig in de buurt, toch?
Daarna is de prijs van benzine sterk gaan dalen, nu in Orlando op veel plaatsen al onder de twee dollar per gallon, en als je dan zo'n 10 gallon tankt zit je inderdaad zo rond de $20 voor een tankbeurt.
-
Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)
Maar als je nu bij Alamo een bepaalde auto moet gaan uitzoeken in een rij, en je hebt een economy gehuurd maar neemt toch een duurdere (je kent dat wel : "just pick a car..."), kunnen ze je dan achteraf nog doen bijbetalen omdat je een duurdere genomen hebt ?
-
Wat denk je zelf???
Dan zouden ze alleen maar Hummers hoeven te verhuren:D
Knaapje
-
Maar hoe zit dat dan als je een mid size huurt en op de parkeerplaats zegt die vent pak maar een fullsize ik heb geen midsizes meer, hoe weten ze aan het loket dan dat je die wel mag pakken.. heb er wel eens over gedacht om idd echt gewoon bovenstaande uit te proberen.
-
Citaat:
Bambino
Maar hoe zit dat dan als je een mid size huurt en op de parkeerplaats zegt die vent pak maar een fullsize ik heb geen midsizes meer, hoe weten ze aan het loket dan dat je die wel mag pakken.. heb er wel eens over gedacht om idd echt gewoon bovenstaande uit te proberen.
Wij hadden in Las Vegas een Equinoxe gehuurd en hij stond er warempel ook nog... We vonden 'm toch wat klein voor een trip van 6000 km door Californie dus ik zeg tegen de man van Alamo "mag ik de koffers hier even laten staan dan loop ik even terug naar de balie voor een groter model". Hij zegt "hoeft niet, kies er maar 1 uit de volgende rij...!" Probleem (gratis) opgelost en wij reden weg met een full-size SUV!
-
Dat is ook onze ervaring; het garagepersoneel doet niet zo moeilijk, en bij de uitgang letten ze al helemaal niet op met wat je wegrijdt, althans wat SUV's aangaat.
Een Compact huren en met een Hummer wegrijden zal zelfs hun wel opvallen, denk ik :-)
-
Eens, hier dezelfde ervaring. Heb al meer dan 10x een Equinox gehuurd, en nog geen 1 keer die daadwerkelijk gekregen en altijd met een Fullsize weggereden.
-
Die ervaring heb ik ook, al werd mij wel aan de uitgang gevraagd waarom ik ene groter had toen ik zie dat er niks anders meer was en mij gezegd werd dat ik deze kon pakken kon ik gewoon doorrijden. In de garage zelf doen ze helemaal niet moeilijk.
-
Wat ik nog steeds niet begrijp is, wat er dan bij jullie op het huurcontract rechtsboven staat bij "vehicle information."
Op mijn contract van Alamo Pensacola staan daar alle gegevens van de auto:
Reserved,driven,charged,make,model,color,odometer, plate,reg.area,vehicle#.
Lijkt mij niet meer dan noodzakelijk ook, als je anders een probleem hebt kan je toch nooit laten zien, dat je deze auto rechtmatig bestuurd.
Knaapje
-
Op ons contract van afgelopen november stond de volgende informatie.
Reserved: Standard 2/4 door Car Auto A/C
Driven: Standard 2/4 door Car Auto A/C
Charged: Standard 2/4 door Car Auto A/C
Make: -
Model: -
Color: -
Odomoter: 0
Plate: -
Reg Area: -
Vehicle #:
Bay:
Stall:
We hadden overigens een full size gehuurd, de baliemedewerker had op de plek waar we de auto konden vinden Midsize geschreven. Gewoon een auto uit de Full Size rij gepakt zoals door ons betaald. Geen enkel probleem achteraf.
Ben er inmiddels wel achter dat discussie met de baliemedewerker zinloos is, de upgrades die ze aanbieden zijn 9 van de 10 gevallen duurder dan wanneer je ze direct reserveerd. Ik laat de man / vrouw lekker zijn / haar verhaal doen en doe daar verder niks mee.
Auto's zijn altijd prima en de hulp bij problemen ook nooit klachten over, daar neem ik die 5 a 10 minuten met een baliemedewerker die een extraatje probeert te verdienen graag voor op de koop toe.
-
Ik ben met open mond dit topic aan het lezen, want ik heb zulke dingen nog nooit mee gemaakt bij Alamo. Is dit typisch iets van Alamo Florida? Namelijk in Los Angeles, San Francisco en Cincinatti waren ze altijd erg vriendelijk, en hebben we altijd de auto gekregen die we hadden geboekt.
Ben zeer benieuwd dan, want wij gaan in zomer voor het eerst naar Florida en hebben een fullsize suv geboekt bij Alamo. pfffff!!!