Wij hebben (ik dacht) circa 120 euro pp betaald voor onbeperkt toegang tot busch gardens, aquatica en sea world incl gratis parkeren. Even afwegen wat je doel is van vakantie. Ik vond dit met klein kindje wel handig (vaker een half dagje)
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben (ik dacht) circa 120 euro pp betaald voor onbeperkt toegang tot busch gardens, aquatica en sea world incl gratis parkeren. Even afwegen wat je doel is van vakantie. Ik vond dit met klein kindje wel handig (vaker een half dagje)
Ook een fijne prijs. Wij gaan gewoon 2 volle dagen, met 6 volwassenen, dan vind ik het verschil te groot!
Nu EUR 112,34 voor 14 dgn onbeperkt voor 3 parken incl. parkeren bijVind ik een mooie prijs, dus ik heb ze gekocht!
orlandoattractions.com.
Idd een erg mooie prijs. ( parkeren is daar altijd gratis, dat zetten ze erbij omdat dat leuk staat maar heeft geen meerwaarde )
Parkeren is niet gratis, dit staat op de website van Seaworld:
We offer general and preferred parking to our guests. General parking is $20 and preferred parking is $30. Our annual pass members receive complimentary general parking and may upgrade to preferred parking for $10 if they wish. Save money by purchasing your parking pass in advance online.
We zijn er altijd zo naar binnen gereden en geen passen hoeven te laten zien. Vreemd.
@ Enrico; Krijg je etickets of ontvang je de tickets per post?
Ik ben best vaak in SeaWorld geweest, maar nergens waar je zou kon doorrijden.Kan het zijn dat jullie tegen sluitingstijd kwamen?
Seaworld, Busch Gardens en Aquatica is altijd betaald parkeren geweest.
Iemand ervaring met deze site ?
https://www.touracti.com
99,5 € voor een 3 park ticket Seaworld geldig gedurende 14 dagen.
Wat mij betreft de meest voordelige formule die ik tot nu toe heb gezien.
Wij hebben via touracti tickets geboekt voor een boot tocht naar klein Curaçao, en dat is prima gegaan niets op aan te merken.
Tja, op de website www.touracti.com de aanbieding: € 124,- pp
Onbeperkt toegang + gratis parkeren - Ongelimiteerde toegang tot SeaWorld Orlando, Aquatica, Busch Gardens en/of Adventure Island - binnen 14 aaneengesloten dagen, vanaf je 1e bezoekdag dat je ticket wordt geactiveerd. Dit ticket is inclusief parkeren
Het zou bijna oplichting kunnen zijn?
Is niks oplichting aan. Busch Gardens heeft in het verleden ook zelf dit soort goedkope tickets aangeboden aan bezoekers buiten de US.
Okee dank je
Hallo allemaal,
Heeft iemand misschien onlangs tickets gekocht via touracti?
Wij zijn op zoek naar kaarten voor Discovery cove en de seaworld parken.
Bij Touracti is het toch al zo een 60 euro voordeliger dan bij atd. Maar Ja.... twijfels omdat we Touracti niet kennen en bij het googlen toch wel wat negatieve reviews tegenkwamen.
Dus we zijn erg benieuwd naar mede forummers die onlangs tickets hebben gekocht!
Waar ik mijn vraagtekens bij zet is dat je bv voor de Universal 3 park explorer tickets een voucher krijgt en dan bij Universal de voucher kan inwisselen voor de "echte" tickets terwijl Universal zelf deze 3 park explorer helemaal niet verkoopt. Maar wellicht heeft iemand ervaring dat dit gewoon goed gaat.
Edit: de Universal 3 park explorer tickets zijn bij ATD trouwens goedkoper dan bij Touracti.
Hoi, ik ben van plan om tickets voor seaworld te kopen via undercovertourist. Bij het afrekenen moet ik het 'billing' adress invullen. Ik kan hier alleen een Amerikaans adres invullen.. heeft iemand hier ervaring mee? Wat vul ik in?
Geen idee meer maar volgens mij heb ik gewoon mijn eigen adres ingevuld. Heb in ieder geval de kaartjes binnen (per email). Heb geen account aangemaakt maar ingelogd als gast.
Hallo, iemand onlangs nog ervaring met americanestates.nl gehad? Als ik daar 14 dagen onbeperkt toegang kaartjes bestel voor Sea World, scheelt ons dat behoorlijk voor 5 personen ipv bij Sea World zelf. Maar ik ben altijd beetje voorzichtig met dit soort site's.
Ja! Ik heb daar een week geleden ook die tickets besteld en snel binnen. Prima geregeld.
Heb twee jaar geleden daar ook de hotels en Autohuur geregeld. Fijn bureau.
Heb je deze gezien?:
https://www.attractionticketsdirect.de/orlando/seaworld-orlando/unlimited-seaworld-aquatica-busch-gardens-adventure-island-tickets
Er zijn diverse varianten en je hoeft maar 1 ticket met parkeren te hebben. Parkeren alleen is al ongeveer $25 per dag.
Bij American Estates zijn ze goedkoper nl. € 129,= p.p. en óók gratis parkeren:
https://www.americanestates.nl/attractietickets.asp
SUPER DEAL SeaWorld 14 dagen Ticket Onbeperkt toegang gedurende 14 dagen tot SeaWorld, Aquatica, Busch Gardens en Adventure Island in Tampa. Inclusief gratis parkeren bij alle parken. Geldig 14 dagen na eerste bezoek. (E-ticket op naam)
Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord! Ik wil deze super deal ook gaan nemen. Voor alle 4, de jongste is 2 dus die heeft (geloof ik) geen ticket nodig. Dan nog ben ik goedkoper uit dan als ik bij Sea World bestel. Hoe zit het dan met het parkeren gaat dat allemaal automatisch of krijg je daar ook een kaart voor?
Je komt aan en laat je tickets zien en kunt gewoon doorrijden.
ik heb de tickets er even bij gepakt en dit staat er op:
4 Parks Unlimited Visits + Parking
Bedankt voor het antwoord.
Gister heb ik gezocht naar kaarten, 14 dagen flexticket incl parkeren en het goedkoopste wat ik kon vinden was 159€ pp... nu ben ik niet de beste in het zoeken naar deze kaarten want wil ze uiteraard ook van een betrouwbaar adres. We gebruiken ze laatste week april en eerste week mei. Zou iemand met me mee willen kijken?
thanks Meisje
Bij https://www.attractiontickets.com/en...gardens-ticket zijn ze 130 euro.
Zie nu dat er 26 euro verzendkosten bij komen :-(
Moet er 5 hebben, dus het is zeker voordeliger! Dank je wel