Het lukt me niet om zowel de Trainer for a Day te boeken en Day Resort Package in een boeking. Zijn er meer bij die dit probleem hebben gehad. Moet je dan exact 2 boekingen maken.
Grz
Ton
Afdrukvoorbeeld
Het lukt me niet om zowel de Trainer for a Day te boeken en Day Resort Package in een boeking. Zijn er meer bij die dit probleem hebben gehad. Moet je dan exact 2 boekingen maken.
Grz
Ton
om even antwoord te geven op mijn eigen vraag ....:lol::lol:
zodat mocht er iemand met de zelfde vraag zijn(ooit) ....hier het antwoord is
---------
Dear Guest,
Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate the opportunity to assist you with planning your adventure.
Your Discovery Cove all-inclusive admission includes the choice of a 14 day park pass to either, Sea World Orlando, Busch Gardens Tampa, or Aquatica. Your Discovery Cove all-inclusive Ultimate admission includes a 14 day park pass to Sea World Orlando, Busch Gardens Tampa, and Aquatica. These passes must be used consecutively with your visit to Discovery Cove, either before, after, or a combination of both.
For example: if your reservation is booked for the 14th, you may use your e-tickets as early as the 1st until the 14th, or you may starting using them on the 10th until 24th, or you may use them on the 15th until 29th.
When you come to Discovery Cove, we will issue you a come-and-go-as-you-please personalized ID card that will serve as your ticket when you visit our sister park(s). However, if you have SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa with your reservation and plan on visiting prior to your Discovery Cove adventure, simply present your e-tickets at the turnstiles for entry or you may present your confirmation letter and photo ID for each party member 18 years or older at that park’s Guest Relations window located at their front gate. At Aquatica, the process is the same should you visit there prior to Discovery Cove, but the entry is located at the Big Kahuna Entrance just to the left of the turnstiles.
*If you would like to upgrade your package to ‘Ultimate’ which would include all three sister parks for an additional $50 (plus tax) per person, you may do so by contacting the Reservations Center at 1-877-4DISCOVERY.
Thank you for your interest in Discovery Cove and we look forward to having you visit us in the near future. Please do not hesitate to contact us if you have any additional questions.
Best Regards,
Darlene Vega
Guest Relations
Discovery Cove
Vertaling van Google:Citaat:
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw Discovery Cove. Wij waarderen de kans om u te helpen met het plannen van uw avontuur.
Uw Discovery Cove all-inclusive toelating omvat de keuze van een 14-daagse park door te geven aan ofwel, Sea World in Orlando, Busch Gardens Tampa, of Aquatica. Uw Discovery Cove all-inclusive Ultimate toelating omvat een 14-daagse Park Pass naar Sea World in Orlando, Busch Gardens Tampa en Aquatica. Deze passen worden doorlopend gebruikt in combinatie met uw bezoek aan Discovery Cove, hetzij vóór, na, of een combinatie van beide.
Bijvoorbeeld: Als uw reservering is geboekt voor de 14e, kunt u gebruik maken van uw e-tickets zo vroeg de 1e tot de 14e, of je kan beginnen met ze op de 10e t / m 24, of u kunt ze gebruiken op de 15e tot en met 29 .
Wanneer kom je naar Discovery Cove, zullen wij u een come-and-go-as-you-gepersonaliseerde ID-kaart, dat zal dienen als uw ticket wanneer u onze zuster park (s) kunt u terecht op. Echter, als u SeaWorld Orlando of Busch Gardens Tampa met uw reservering en van plan een bezoek voorafgaand aan uw Discovery Cove avontuur, gewoon je e-tickets aanwezig bij de tourniquets voor binnenkomst of u kunt uw bevestigingsbrief en een identiteitsbewijs met foto aanwezig voor elke partij lid 18 jaar of ouder in het Guest dat park Betrekkingen venster zich op hun hek. Op Aquatica, het proces is hetzelfde moet u vóór er bezoek aan Discovery Cove, maar de toegang is gelegen aan de Big Kahuna Entree alleen aan de linkerkant van de tourniquets.
* Als u wilt uw pakket te upgraden naar 'Ultimate' die alle drie zusterschepen parken voor een extra $ 50 (plus btw) per persoon, kunt u dit doen door contact met de Reservations Center op 1-877-4DISCOVERY.
Dank u voor uw interesse in Discovery Cove en we kijken ernaar uit om u ons bezoeken in de nabije toekomst. Aarzel niet ons te contacteren indien u nog bijkomende vragen.
Na vorige jaar DC bezocht te hebben, twijfelen we om dit jaar weer te gaan. Het was zo onwijs gaaf, en dat smaakt naar: nog een keer, nog een keer ;). Nu wordt er in juni een nieuw Grand Reef geopend en dit is alweer een reden om terug te gaan. Met een nieuwe attractie: Underwater walking tour dubbed "SeaVenture". Lijkt me zeer gaaf, wel jammer dat je daar extra voor moet betalen.....en helaas nog niet te boeken is.
http://www.orlandosentinel.com/trave...,1221064.story
Dus ik hoop dat die nieuwe 'Underwater Tour SeaVenture' later bij te boeken is, als ik nu al tickets bestel!!
Theo
Dat ziet er wel vet uit! Maar ind wel jammer dat je daar extra voor moet betalen. Discovery cove is al niet goedkoop!
Groetjes
Dat ziet er heel leuk uit.
We hebben alles al geboekt. We kijken wel of we de Grand reef daar kunnen bijboeken.
Grz
Ton
Net weer antwoord gekregen dat het nieuwe SeaVenture nog steeds niet te boeken is :sad: Juni is Gelukkig nog wel de streef datum en wij zijn pas tussen 11 en 22 july in Kissimmee, dus dat moet lukken [-o< Ik wil nml. Discovery Cove boeken met die optie, want het zou erg jammer zijn als ik nu een bepaalde datum boek en SeaVenture gaat de volgende dag pas open........
Theo
Eindelijk is er een datum bekend van de Grand Reef opening in DC: Vrijdag 10 Juni 2011 http://www.orlandosentinel.com/trave...,3263280.story
Ik ben benieuwd of je dan ook SeaVenture kan boeken als optie?
Theo
Weet er soms iemand of je eventueel een dag Discovery Cove kan boeken zonder de keuze van extra pretparken? Of maakt dat niet uit met de prijs? Het is wel heel duur en zou ook graag een mooie foto willen. Hoeveel bedraagt de prijs voor 1 foto ongeveer?? Zou dit heel graag willen boeken voor mij en mijn vriend. Of wel moet ik nog 2-5 jaar wachten als we naar het westen gaan (als je dat daar ook kan doen)
Ik begrijp dat het echt heel veel geld is. Gratis eten en drinken de hele dag inclusief ontbijt. Maar de herinnering is zo mooi, één van de mooiste dagen rondom Orlando. We hebben zo genoten vorig jaar en idd een fotoserie gekocht daar. Zeker niet de duurste. Hangt me iets bij van $70 of € 70 voor 2 grote foto's( 20 x30), 3 kleine ( 10 x 15)en 3 sleutelhangers met foto. Misschien je een mail sturen naar DC en vragen naar de prijzen van de fotoshoot.
Ja voorlopig zitten we aan 400 euro met 9 pretparken (waaronder de pretparken bij de ultimate keuze van DC) Als we kiezen voor het pakket van DC ultimate + disney + universal komen we op 537 euro.
Ik weet ook dat ik er misschien spijt van ga hebben als ik het niet zou doen.
Maar inderdaad zal eens een mailtje sturen naar de prijzen van de foto's zodat ik wat beter het budget kan inkijken. Merci om mij een ideetje te geven van de prijs.
Wij vonden de prijs eigenlijk wel meevallen. We betaalden $ 199 pp en als je ziet wat je er allemaal voor krijgt:
de dag zelf natuurlijk het zwemmen met de dolfijnen, ontbijt, lunch, drankjes, snacks en daarbuiten onbeperkt entree tot Seaworld en Busch Gardens, waar we minstens 2 keer naar toe zijn geweest.
Tickets voor 2 parken kosten al $ 119 pp. Tel daar ontbijt en lunch bij op dan krijg je het zwemmen bijna voor niets.
Wij hebben beide keren in Discovery Cove het totale fotopakket genomen. Als we dat niet hadden gedaan (om een paar $$ uit te sparen) dan hadden we daar vast en zeker spijt van gekregen.
En... het is zo'n geweldige ervaring en een dagje DC is zo lekker relaxt.
wij hebben vorig jaar het complete fotopakket genomen
dit jaar vonden we de foto`s heel erg tegen vallen, en omdat we toch al een uitgebreid pakket aan de muur hebben hangen,op onze en zoonliefs slaapkamers
hebben we dit jaar 1 mooie foto genomen, kosten $20 excl. tax
@ Tokheim: bedankt voor de info van de prijzen voor fotopakket! :)
Had niet volledig het topic gelezen. Mijn vriend ziet de prijzen nog zitten en zou zelfs een dvd kopen en nog een kleinere foto. Als je het inderdaad bekijkt, valt de prijs nog mee met al het eten en drank inclusief. Zelfs mijn ouders willen dat ik met dolfijnen zwem (ze weten nu al dat ik spijt ga hebben en als ik het niet doe :razz:).
Discovery Cove moet je zeker doen! Het is echt de moeite!!! Wij vonden het eerst ook wat duur maar het is een unieke kans. Vrienden konden ons overtuigen om het toch te doen. Een dag in DC is onvergetelijk. Je bekijkt het maar als een dag verblijf in een super klasse hotel, all in, met alles erop en eraan.
De foto's zijn niet goedkoop. Je kan eventueel enkel de CD kopen. De foto's kan je dan thuis laten afdrukken of kopieren. Wij hebben zelf ook foto's genomen en die vielen reuze mee. Aan de rechterzijde van de waterplas, heb je een kleine uitkijkpost, een glazen wand waar je het gebeuren van dichtbij kan volgen.
Als we nog eens in de omgeving komen staat DC zeker terug op het programma!
Hier vind je mooie mooie fotos van het nieuwe Grand Reef van DC tijdens de opening op 10 juni 2011....
Theo
Wat een mooie foto's , je krijgt zo een goed beeld van het park.
Wij vonden Discovery Cove ook geweldig afgelopen februari en moeten gauw maar eens terug met de kinderen om het Grand Reef te bekijken:-o
En we hebben onze tickets besteld. :-) We gaan dus ook naar Discovery Cove op 6 november! Mijn vriend en ik zijn dan 3 jaar samen! :smile:
Het gaat fantastisch worden en de Grand Reef ziet er heel mooi uit!
Proficiat, in beide opzichten. Je zult er geen spijt van hebben, alleen dat de dag te snel voorbij is;)
Wat een lekker vooruitzicht dat jullie geboekt hebben voor november.
Goede reden om te gaan, 3 jaar samen :-P
Grappig want ik had als verrassing omdat we 30 jaar samen waren, een dolphin swim geboekt, het was super.
Dat is gaaf hoor, krijg je zeker geen spijt van. Wij zijn verleden jaar geweest op de dag van ons 20 jarig huwelijk. En volgende maand zijn we zo dichtbij, dat we het NIET kunnen maken om NIET te gaan\\:D/ Uhhh is ook een mooie reden toch??? Dus 13 juli gaan we weer naar DC om het nieuwe Grand Reef met een bezoekje te vereren.
Theo
Wij zijn al 4 keer geweest en zou graag dit jaar weer willen. Helaas moeten wij in het hoogseizoen en dan betaal je de hoofdprijs. En zoals je weet is dat heel veel.
Dus we zijn zeker wel een tikje jaloers :razz: maar in ieder geval veel plezier en geniet de hele dag (betaal je ook voor).
Soms zie ik mensen nadat ze gezwommen hebben met de dolfijnen snel de lunch naar binnen slaan en dan meteen weg. Jammer van je geld, maar helemaal van het park. Als je overal goed wilt kijken etc. op z'n tijd lekker zwemmen en de lazy river rond gaat, veel drinken (is ook all in) nou dan komen wij een mooie dag door in DC.
Bedankt voor jullie reacties. :D Ik kijk er echt zo naar uit!! En ik ga daar zeker een hele dag zijn hoor!
We gaan genieten van het begin tot het einde! \\:D/
Wij slaan deze keer ook over, helaas. Idd hoogseizoen, dus dito prijzen...Geniet ervan, jullie zullen een geweldige dag gaan beleven.
Wij gaan als afsluiter van onze vakantie een dagje DC doen, zonder de dolphin swim weliswaar. Gewoon omdat het er zo zalig vertoeven is. Er is wel veel prijsverschil tussen bepaalde tickets van verschillende sites merken we. Goed opzoeken dus op voorhand.
Volgens mij moet er wel iemand van je gezelschap een dolphinswim doen, helaas. Je kan dacht ik niet alleen het park bezoeken.
Ohh daar zou ik ook graag antwoord op willen. Ons plan was om misschien ook zonder swim te gaan.
Klopt, minimaal 1 persoon moet de Dolphin Swim optie doen.
Theo
Absoluut NIET waar...probeer maar eens te boeken via hun website...geen enkel probleem zonder Dolphin Swim.
Ja, inderdaad. Als je via hun site boekt kun je kiezen voor wel of geen dolphinswim. Wij willen ook graag gaan en niet met dolfijnen zwemmen. Is het dan wel de moeite waard?
Groetjes Monique
Zeker. Je kan de hele dag zwemmen, luieren, eten en drinken. Je heb dan ook een entree voor een 2e park of zelfs 3 parken. Wij gaan nu ook en ik ga weer niet zwemmen.
Grz
Ton
Wij willen inderdaad de extra parken erbij nemen voor 50 dollar. Kunnen we ook zo vaak we willen naar Aquatica. Daar zijn we nog niet geweest. Seaworld is ook al weer 3 jaar geleden dus zo'n combi pas maakt het heel aantrekkelijk.
Groetjes Monique
@Christophe:
Hoe was het in Discovery Cove. Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur. Wat heeft het nu gekost?
Waarom kijk je zelf niet even op de site van Discovery Cove ? Daar vind je wat een dagje in 'jouw' periode kost en zie je of er nog plaats beschikbaar is. Het aantal bezoekers per dag is namelijk gelimiteerd.
Op 4 augustus kost een dagje Dolphin Swim bijvoorbeeld $ 339 en een 'gewoon' bezoek aan het park $ 169. Lees even goed op de site wat je daar allemaal voor hebt en kijk ook of je je ticket misschien wil uitbreiden met andere parken.
persoonlijk vind ik discovery cove helemaal niet duur. buitenom wetsuit,snorkel,zonnecreme,badlakens.... zit het ontbijt ,warme lunch, drinken van koffie ,frisdrank tot bier toe,ijsjes,chips allemaal onbeperkt in de prijs in begrepen... je kunt er dus van 8 uur smorgens tot half 6 s`avonds eten ,drinken, zwemmen zonder je portemonee verder nodig te hebben. voor je weg gaat kun je douchen,waar ook het badschuim,shampoo en conditioner en bodylotion bij in zit.
op de koop toe krijg je nog en foto van de hele groep bij vertrek.
enne... je krijgt nog 14 dagen onbeperkte toegang voor een van de andere parken.
afgelopen keer heeft onze zoon op de keys met een zeeleeuw gezwommen. als ik de kassabonnen van de gehele dag in islamorada optel ben ik vele malen duurder uit
Ons bezoek aan Discovery Cove, een geweldige ervaring
http://www.usa4every1.nl/usa/images/...dag 11 033.jpg
http://www.usa4every1.nl/usa1/index....rida&Itemid=56
Harm
Wij betalen voor een bezoek (zonder dolphin swim) 143 euro pp, daarin zit wel een bezoek aan aquatica, bush gardens en seaworld inbegrepen.
Het is gewoon een hele dag zorgeloos genieten. Alles is inbegrepen en het is er heerlijk relax, alsof je op een tropisch eiland zit.
In mijn reisverslag lees je er nog meer over.
http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1598
@ Pkoole,
Als je enkel naar de prijs kijkt, dan lijkt het idd duur. Zoals hierboven vermeld, krijg je er echter enorm veel voor terug. Bij ons was 't de mooiste dag van de vakantie. Ben je intussen nog niet overtuigd? kijk dan maar eens naar mijn filmpjes over DC
http://www.floridaforum.nl/showpost....2&postcount=39