Vliegtickets: Grote prijs verschillen !
Hoe is het toch mogenlijk dat ik in duitsland voor de exacte zelfde vlucht veel minder betaal dan bijv. bij aireka ? Het is echt de zelfde vlucht , Zelfde dagen Etc Etc. Het scheelde 2800,00 in het totaal! Daar kun je in ons geval 3 x van naar orlando vliegen. Het was ook nog eens een overstap in Dusseldorf v.a amsterdam, Terwijl wij v.a Dusseldorf rechtreeks vliegen! Wie heeft hier een verklaring voor ? Groetjes van marisca. p.s Kan het ook zijn dat het vliegtuig waar wij in zitten al gevuld is met schiphol gasten ? Nou, dan is mij dat reisje naar dusseldorf het wel waard! BY. :shock: :D
Re: Grote prijs verschillen !
Als je de prijsverschillen van de verschillende maatschappijen kan verklaren, moet je meteen een boek schrijven, want er is nig steeds niemand op deze wereld die dat kan doorgronden.
Voorbeeldjes?
* Retour veel goedkoper dan enkele reis,
* Vertrekken vanuit het buitenland
* Amsterdam - Milaan - New York voor minder dan Amsterdam - Milaan
* Brussel - Amsterdam - Brussel ---> Madrid voor minder dan gewoon Brussel ---> Madrid, waarbij je de eerste twee vluchten gewoon alleen theoretisch aflegt,
* Je buurman in het vliegtuig die 250 euro minder heeft betaald voor exact dezelfde stoel.
Zo ken ik er nog wel meer.
Eric