Heb een auto economy (Alamo gold) geboekt bij american estates. Ik betaal voor 14 dagen 322 euro. Ook bij americanestates 2 nachten Dolphin beach resort in St Pete's beach geboekt voor 234 euro.
Greetz,
Nancy
Afdrukvoorbeeld
Heb een auto economy (Alamo gold) geboekt bij american estates. Ik betaal voor 14 dagen 322 euro. Ook bij americanestates 2 nachten Dolphin beach resort in St Pete's beach geboekt voor 234 euro.
Greetz,
Nancy
Heb zonet een auto economy (alamo gold) voor 14 dagen geboekt bij americanestates voor 322 euro.
Greetz,
Nancy
wij hebben een economy (alamo gold, 17 dagen) via cheaptickets voor €281. Kregen via hun nieuwsbrief een link voor korting op de autohuur.
Wij huren meestal een economy, hebben nog altijd (gratis) een grotere auto gekregen. Als je echter met 4 personen gaat wordt het erg krap in een economy.
Gerrit, ik heb ooit eens een foto gezien van je huur auto, het was een Dodge Magnum stationcar, beviel die goed?
groetjes Sylvia
Dat kun je wel zeggen. Echt een viesse (modern woord ;-) ) auto.
Mooie brute look, en hij wil goed van z'n plek. Ook een grote kofferruimte,
niet echt onbelangrijk als je weer naar het vliegveld moet :-).
Z'n sedan broertje, de Charger is ook niet verkeerd, maar ik vindt de Magnum mooier.
Ook via USAreisen in een speciale klassen te huren, maar je moet bij Alamo wel
een beetje pushen en shoven voor dat je hem ook werkelijk krijgt. Maar dan........
Wij hebben hem in ieder geval gereserveerd, en hopen ook dat we hem krijgen :)
Wij kijken er naar uit om in een "viesse" auto te rijden :)
Groetjes,
Aak (Husby van Syl)
Als je het aan de balie van Alamo niet voor elkaar krijgt, moet je gewoon aan de overkant naar de garagemanager lopen en er daar om vragen.
Hebben wij ook gedaan en binnen 5 minuten stond er één schoongewassen (dat gaat anders op volgorde van binnenkomst) voor onze neus. Had even voorrang gehad.
hallo ik heb een vraagje over de medebestuurder moet deze ook een rijbewijs hebben?
Ik wil graag bij alamo een auto huren, maar mijn vriend heeft geen rijbewijs erg??