Vetrektijden die steeds veranderen (United)
Hallo,
Ik heb afgelopen Januari 2 vliegtickets rechtstreeks en online bij United gekocht. Ik kan dan in mijn itineray steeds kijken of de vlucht tijden veranderd zijn en welke stoel ik heb gekozen enz.
Nu hebben ze de vluchtijden al een aantal malen veranderd met een paar minuten verschil, dat is niet erg. Maar ze hebben nu de terugvlucht zo veranderd dat het mijn onmogelijk lijkt om de 2de vlucht (overstap) te halen. Ik heb dan maar 1 uurtje de tijd om over te stappen, ik wordt altijd snel kwaad en gestrest als ik mij moet haasten, dus 1 uurtje lijkt mij niet genoeg.
Dit is wat ze er nu van gemaakt hebben, en waar ik dus niet blij mee ben.
Wed, 24 Oct, 2007
Vetrek vanaf Orlando om 15:07 (Schedule change) nog niet confirmed!
Aankomst op Chicago voor een tussenstop om 16:57
Vertrek vanaf Chicago om 17:57 (Confirmed)
Aankomst op Schiphol om 9:15 next day
Dit was het eerst toen ik het geboekt had en waar ik wat meer tijd heb voor de overstap:
Wed 24 Oct, 2007
Vertrek vanaf Orlando om 13:17
Aankomst op Chigago voor een tussenstop om 15:14
Vertrek vanaf Chicago om 17:58
Aankomst op Schiphol om 9:10 next day.
Ik had juist gekozen voor wat meer tijd tussen de vertrektijden, zodat ik me niet hoef te haasten en er niet gespannen van wordt. Misschien dat ik gewoon moet afwachten tot de laatste weken voor we vertrekken (1 okt, vertrekken we) en hopen dat ze het gunstig veranderd hebben?
Kan ik dit op de een of andere manier veranderen (de vertrektijden). Wie weet dit?
Groetjes Marloes
Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)
Ik resi dan wel niet met United, maar met Delta, mar heb ook al 5 veranderingen door gekregen.
Wat ik je aanraad is om te wachten, 24 oktober is nog lang! en zo'n 3 weken van te voren eens te bellen met United om het definitieve itinerary vast te leggen. Heeft nu geen nut omdat het toch weer kan veranderen.
Economy Plus United airlines
Heb de vraag al eerder - via omwegen- gesteld maar nog geen antwoord gekregen. Ook niet van United zelf. Heb tickets gekocht voor Amsterdam-Washington-Orlando-Frankfurt-Amsterdam. Volgens cheaptickets kreeg ik een "upgrade" naar Economy Plus voor het traject Amsterdam-Washington. "Fijn" dacht ik zo maar voor het traject terug en misschien ook wel het traject Washington-Orlando wil ik dat ook wel. Is het nu handig om toch de $ 299.- te betalen of is het beter om "enkele" upgrades te kopen. Ik heb echt geen idee en heb het ook nog nooit eerder gedaan.
:oops: