Maar op den duur heb je zoveel koffers thuis op zolder staan. :razz:
Afdrukvoorbeeld
Maar op den duur heb je zoveel koffers thuis op zolder staan. :razz:
vandaag in de Telegraaf:
wo 09 mrt 2011, 12:14
Duurdere KLM-tickets door gestegen olieprijs
SCHIPHOL - Niet alleen aan de benzinepomp merkt de consument de gevolgen van de gestegen olieprijs. KLM liet woensdag weten de brandstoftoeslag te verhogen, waardoor vliegtickets enkele euro's duurder worden.
Tickets voor bestemmingen buiten Europa zijn vanaf woensdagmiddag 15 euro duurder per enkele reis.
Tickets voor bestemmingen buiten Europa zijn vanaf woensdagmiddag 15 euro duurder per enkele reis. Reizigers binnen Europa zijn daarvoor 3 euro meer kwijt, zo meldde een woordvoerster van KLM.
In januari paste KLM de brandstofprijzen ook al aan, toen de olieprijs als gevolg van de onlusten in Egypte omhoog was geschoten.
http://images2-telegraaf.nl/multimed...LM_824698d.jpg
Als je silver bent bij flying blue (klm etc.)mag je ook twee koffers van elk 23 kg. meenemen.
Ach 30,- per retour is toch niet veel op een bedrag van minimaal 640,-
Mischien dat het hier op de verkeerde plaats staat maar ben ik nu de enigste die elke keer problemen heeft met de klm site.
Probeer iets over tickets etc te vinden maar elke keer gaat hij op wit en kom ik niet verder dit is al enkele weken aan de gang.
Heb toen maar gebeld en dit gemeld maar zo te horen weten ze het zelf ook want er werd niet echt op gereageerd.
Ook vanuit het buitenland een stoel reserveren is haast niet mogelijk omdat de pagina's niet geladen worden,hoor ik net van iemand die regelmatig in het buitenland zit.Hij vertelde ook dat die klm sites al maanden problemen geven.
Iemand hetzelfde probleem ?
Is nogal moeilijk om zo te boeken.
Ik heb geen enkel probleem met KLM site. Toevallig vandaag stoelen vastgelegd voor mijn vrouw die 30 april vliegt; mijn ouders vliegen a.s. zondag en pas alles hiervoor nog opgevraagd. Ik vind hem juist erg handig; tegenwoordig staan er over je boeking zoveel gegevens in. Ligt het misschien aan je browser of zo ? Ik gebruik gewoon IE ... :-?
Ik gebruik ook IE maar ik hoor toch van verschillende mensen dat ze problemen hebben met de KLM site.
Ben gewoon benieuwd of er meer mensen problemen hebben dat de site niet laad of allen de home page en als je verder wil zoeken hij op wit gaat.
Tja en als je terugvliegt met Delta mag je zelfs als silver member 2x 32kg. meenemen je ticket moet dan wel gewoon betaald zijn en niet besteld zijn met de miles.
Als je gezelschap (max. 9 pers.) op de zelfde reservering staat als het silver member mogen zij allen 2 x 32 kg. meenemen.
Dit is zonder de eventuele handbagage.\\:D/
Inmiddels de comfort class plaatsen geboekt, er stond ook duidelijk bij dat je maar 1 stuks bagage mee mag nemen. Aangezien we vorig jaar ook al naar florida zijn geweest, en de malls hebben ontdekt :D, gaan we nu met weinig bagage heen en met volle koffers terug. En dan maar hopen dat we niet over de 23 kilo gaan.[-o<