Re: Hotel gezocht: Golf van Mexico
Hoe kun je nou in een gebied zitten waar je niet wil zitten? Die heb je dan toch zelf aangeklikt?
Omdat daar geen 3,5* upscale was heb ik hem aangeklikt, wel 3*. Die heb ik nu dus gehad.
Inmiddels ook voor Orlando gepricelined, tot mijn verbazing werd het tweede bod gelijk geaccepteerd! The Westin Imagine Orlando **** voor 61$ p.n. (ex tax), goedkoopste via de website was 161$ p.n. in dezelfde periode.
Wij hebben vorige zomer in het Westin in Westminster Colorado 3 nachten geweest en het was een tophotel, zeer goede matrassen en mooie en verzorgde kamers met een mooie badkamer, het uitzicht was ook adembenemend maar ja dat geldt voor Colorado, ik weet niet waar het Westin in Orlando gesitueerd ligt, maar normaal gezien is het Westin een keten met een goede faam.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
axzel
Inmiddels ook voor Orlando gepricelined, tot mijn verbazing werd het tweede bod gelijk geaccepteerd! The Westin Imagine Orlando **** voor 61$ p.n. (ex tax), goedkoopste via de website was 161$ p.n. in dezelfde periode.
Wel rekening houden met parkeerkosten ($14) en internetkosten ($12 per dag).
Ik kon de internetkosten gratis houden omdat het gratis signaal vanuit de lobby sterk genoeg aanwezig was tot in mijn kamer.
En in Colorado waren er geen parkeerkosten.