Heb een laptop kunnen bemachtigen met internet, dus hoop dat we daar lekker kunnen MSN'en :p
Afdrukvoorbeeld
Heb een laptop kunnen bemachtigen met internet, dus hoop dat we daar lekker kunnen MSN'en :p
Even een vraagje.
Ik wilde zelf ook graag mijn laptop meenemen om daar te kunnen internetten. Maar ik heb begrepen dat je het niet in je handbagage mag meenemen, alleen in je koffer. En je koffers mogen weer niet op slot ivm controle. Ik ben dan best wel bang dat dit gestolen zal worden. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Naar Engeland mag een laptop gewoon mee in de handbagage.
Tijdens de controle moet je hem wel uit de tas halen.
Ik weet niet hoe dit naar Amerika is. Ben wel beniewd want ik wil er zelf ook eentje meenemen.
Laptop valt onder het ene "personal item" dat je naast een ander stuk bagage mag meenemen. Als je die meeneemt, dan dus geen handtas of zo meer.
Voor diefstal moet je veel beter opletten in je accommodatie. Het is absoluut aan te bevelen om een goed laptopkettingslot aan te schaffen en de laptop daarmee goed vast te leggen aan verwarming of kluisje. Of - als'ie daarin past - in het kluisje op te bergen.
Zal wel goed gaan. Maar nu zag ik op de site van US Airways bij de update omtrent handbagage het volgende staan:Bron. Is hier nou het personal item als extra handbagage vervallen, of mocht je voorheen vanuit deze plaatsen 2 stuks plus personal item meenemen? Wel handig om te weten als je via CDG (Delta) of Londen (BA) vliegt.Citaat:
Carry-on Travel Policies
Traveling from the UK and Paris (CDG)
Passengers traveling on flights out of the UK and Paris will only be permitted one piece of carry-on baggage.
Iemand?
In principe mag je een laptop in je handbagage meenemen (moet er wel steeds uit bij iedere controle) + een personel item. Dat laatste is dus geen stuks handbagage, maar bv. een boek, camera of dameshandtasje.
Eric
Zelf heb ik de laptop nog altijd meegenomen en gewoon in de koffer gedaan. Koffer ook nog altijd afgesloten gehad. EN tot vandaag daarmee nog nooit problemen mee gehad.
1 keer heb ik de koffer op de terug weg moeten open maken voor de security die er toen met speciale doekje overheen gegaan is. en toen de koffer voor mij weer dicht deed en afsloot.
Dus je laptop meenemen moet echt geen probleem zijn.
Ik heb geen zin om dat ding te moeten meeslepen in mijn handbagage, laat die maar lekker in de koffer meegaan, lekker makkelijk. staan genoeg computers op airports die je wel effen kunt gebruiken.
Die van mij gaat in ieder geval weer mee dit jaar. kan ik echt niet zonder!
hoi
wij gaan as maandag naar WDW.. nu twijfelen we nog een beetje of we onze laptop wel of niet mee gaan nemen. kan iemand mij vertellen hoe makkelijk je in de disney hotels of net daar buiten gebruik kunt maken van internet.. wij gaan naar het allstars-movie hotel
thanx
Bianca
Er zit een dataport op de telefoon, maar dan kun je alleen inbellen als je een provider hebt die dit ondersteunt. Vanaf de moderate resorts is er ook een high-speed internetaansluiting aanwezig, maar dat kost $10 per 24 uur. Op de bovenste verdieping van Disney Quest kun je overigens gratis internetten.