Re: Vliegen met Continental Airlines
of bij continental... ik meende al dat wij namelijk vorige keer met de 757-200 zijn gevlogen en wel degelijk schermen hadden touchscreens...
Citaat:
Currently, all 757 aircraft are equipped with Audio Video On Demand entertainment systems in BusinessFirst and Economy. You can start, stop, pause, rewind or fast forward any time. The system features up to 25 feature films, 25 television shows, over 500 tracks of music, and the Berlitz Word Traveller Program, which allows you to learn languages in more than 20 languages. BusinessFirst features a 7in screen with touch-screen controls. The screen in Economy measures 9in. and also features touch-screen or handset controls.
Hoi,
Ik zit dit keer ook aan continental te denken (vorige keer United).
Hoe zit het met evt. extra fees als je via de continental site boekt?
Ik heb ergens gelezen dat als je vie een reisbureau boekt all in is maar via de website van de airline er extra fees bij kunnen komen (er staat wel duidelijk bij inc. tax en airport tax.).
Just making sure. ;)
Hopelijk kan ik dan volgende week boeken als de prijzen niet inees weer gaan klimmen.
Wij hebben vorig jaar rechtstreeks geboekt bij continental.com en de prijs is de prijs kwamen geen extra kosten bij. Ook boekingskosten rekenen ze niet.
Beter! Thanks!
Nu nog effe de ESTA regelen (moet je op antwoord daarvan wachten voordat je boekt?) en kijken of ik voor een redelijk bedrag kan boeken.
Is het wel bevallen met Continental? Vorig jaar met United vod ik het prima, eten goed, veel ruimte etc.
Het bevalt prima. goede service onderweg vriendelijk baliepersoneel. Vooraf online inchecken scheelt de wachtrij op schiphol. Iets overgewicht gehad op de terugreis maar omdat we niet aan de 2 koffers pp zaten deden ze er niet moeilijk over. Ook dit keer gaan we weer met coninental airlines in juni. Prijs is goed €468 pp
Hoeveel gewicht mag je dan meenemen? Bij United was dat iets van 42 k pp dat is best veel.
Zij de vliegtuigen een beetje ok en heb je voldoende beenruimte? Wij hadden vorig jaar met United economy plus op de terug weg en dat was top maar op de heenweg gewone plaatsen en dat was ook OK. 15 jaar terug een keertje met Martinair geweest en dat was echt een drama, bijna geen beenruimte etc. Een keer met Icelandair naar NY geweest en dat was ook erg goed.
De beenruimte kun je zien op de site van continental, hangt van het toestel af. zo rond de 31" pitch en 17,9" width meende ik. Toegstaan is 2x23kg pp plus handbagage 18kg en 1 personal item
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
jurgen&stefan
De beenruimte kun je zien op de site van continental, hangt van het toestel af. zo rond de 31" pitch en 17,9" width meende ik. Toegstaan is 2x23kg pp plus handbagage 18kg en 1 personal item
Hij Thanx!
Gisteren geboekt,
Mooie prijs, 1771,- met zijn 4en (2 kids).
Vliegen van A'dam (boeing 777-200ER) naar Huston en dan Huston Orlando (boeing 737-900).
Iemand ervaring met Huston TX airport?
Terug:
Orlando naar NY, Newark (ook nog nooit geweest, wel JFK, boeing 757-300).
NY, Newark naar A'dam (boeing-757-200).
Hotels (zelfde als vorig jaar genomen :) ) en Auto en ESTA ook al geregeld.
Alleen waren we vorig jaar de I-94W vergeten in te leveren, een maand terug opgestuurd naar Customs and Border protection in KY maar omdat ik nog niets vernomen had heb ik even gebeld.
Volgens de aardige mvr. is het geen probleem, gewoon kopieen van wat je hebt opgestuurd meenemen en dan is het OK, ook omdat we het land per vliegtuig hebben verlaten (we hebben nog de boarding cards) is het voor hun vrij simpel om te zien dat we op tijd zijn vertrokken.
goh jij ook? Heb gisteren ook geboekt voor 938,60 voor 2 personen. Heen via Newark, terug via Houston
Geinig,
Bij mij precies andersom, ben jij wel eens op Huston en newark airports geweest? Welke kisten heb jij?
Ik heb nu de volgende airports gehad:
Miami ( 16 jaar terug kan ik mij niet veel meer van herinneren)
NY, JFK ( wel OK, is wel 10jaar geleden)
Boston (aardig)
Orlando MCO (wel OK)
Chicago (leuke vliegveld)
Washington Dulles (niet veel van gemerk, in grote haast naar de gate moeten rennen maar leek mij niet zo'n leuke vliegveld)