Re: Opladen van apparaten
We hadden nog een oud tasje (van een antieke Nintendo) liggen waar alles precies in paste.
Met zo'n vakje voorop, voor de spelletjes, waar alle kleine prut inzit.
En mijn eega zal er goed op letten dat we alles mee hebben. Geen Maar......., dus :-).
Geen laptop meer mee?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Hij laadt werkelijk alles,
wat een 5Vdc spanning nodig heeft
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
6foot6
Geen laptop meer mee?
Jawel hoor. Die is inmiddels onmisbaar geworden. Wat moet ik anders doen op vakantie :lol:
Ik lees dit bericht nu pas.....we gaan zaterdag weg, dus weet iemand of dit app ergens in de buurt van den haag te koop is? MM?
Thanx!
De lader die wij gekocht hebben (zie bericht 51 van dit topic) heeft diverse stekkertjes erbij die perfect geschikt zijn voor onze telefoons, TomTom en I-Pods.
En dat kan via een Europees, een Amerikaans en autostopcontact, USB en 9V batterij, stekkers bijgeleverd. De laadspanning is 1000mAh / 5 VoltDC
De laptop laad ik op via zijn eigen voeding, waarvoor ik een US netsnoer meeheb, maar ook via zijn eigen netsnoer in combi met een Forumstekker kan.
Dat gaat niet met de multilader. Spelcomputer en DVD-speler wss wel.
Als je bij Conrad wat wil bestellen, geven ze altijd aan wat je er bij nodig zou kunnen hebben, maar je hoeft dat (in dit geval batterijen en USB kabel) zeker niet te nemen.
Aan de multilader heb je meer dan voldoende. Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Die lader is idd niet geschikt voor de wat zwaardere electronica, de laptop welke ik gebruik heeft bv een voeding van 19 Volt en 3,42 Ampere = 3420 mAmpere.
Maar voor telefoons en ipod's is hij wel geschikt, voor de rest gewoon de wereldstekker mee en de standaard opladers/voedingen.
Wij nemen altijd 2 wereldstekkers en 2 verlengdozen mee. Daar passen alle adapters in die we nodig hebben.
Grz
Ton
Ja hier weer een vrouwen vraag :lol:
Kan de adapter van de fotocamera gewoon in de wereldstekker en dan in het stopcontact, of gaat dat niet goed met het voltage?