games werken niet, de games die je daar koopt zijn regio NTSC, hier is het PAL, werken alleen in een gechipte PS3, maar dan kan je evengoed kopietjes draaien ipv amerikaanse games natuurlijk
GSM werkt hier volgens mij niet, maar ben niet zeker
Afdrukvoorbeeld
games werken niet, de games die je daar koopt zijn regio NTSC, hier is het PAL, werken alleen in een gechipte PS3, maar dan kan je evengoed kopietjes draaien ipv amerikaanse games natuurlijk
GSM werkt hier volgens mij niet, maar ben niet zeker
Voor dingen die niet op 110 Volt kunnen neem ik altijd een 12v - 220 volt invertor mee. Kunnen we in de auto in ieder geval deze dingen opladen. Ook bv de ds met de gewone lader van thuis. Dat gaat namelijk een stuk sneller op 220 V.
Er zijn nog geen PS3's te chippen ;)
Wel vind ik het jammer dat alle games in Amerika de helft kosten van wat ze hier kosten.... als alle spellen hier ook voor 25 eurootjes te krijgen zijn, had je heel wat minde piraterij. Er wordt zoveel meuk verkocht tegenwoordig, dat je echt wel moet oppassen waar je je 50-70 euro aan uit geeft.
klopt, ben zelf een xbox360 fan
en toen ik in de mall at the millenia aan het rondkijken was vond ik de prijzen echt schandalig laag
maarja, zelfde verhaal met auto's, een HHR betaal je hier minstens 25000€, in de states ongeveer 17000€
probeer hier maar eens een 3L coupe met 200PK te kopen rond de 15000€ :-S
Yep, alles is daar goedkoop :( Ik heb dan een Wii, maar daar zijn de spellen 50 dollar, hier betaal je voor hetzelfde spel 50 euro...
En ik zag nog een 52" LCD tv staan voor 748 dollar... hoe is het mogelijk, hier betaal je daar toch zeker wel 2000 euro voor. Het enige wat je dus voordelig kan kopen voor je console is hardware.. controllers etc.
Op dit moment zijn de PLAYSTATION®3-games op Blu-ray Disc&trade niet van een regiocode voorzien.
Bepaalde functionaliteiten van sommige games kunnen echter zijn uitgeschakeld of niet goed functioneren als het schijfje niet voor dezelfde regio als je PLAYSTATION®3-systeem is bedoeld.
bron: http://nl.playstation.com/help-suppo...es-voorzien/?/
Ze werken wel. (ik heb er diverse uit de USA en ze doen het allemaal)
Ik heb een mailtje gestuurd naar sony maar nog geen antwoord ontvangen.
Dus de playstation 3 games werken wel volgens jou?
Ik zou het echt graag met zekerheid weten zodat we niet met een heleboel spelletjes thuiskomen die niet werken...
En hoe zit het dan met Wii spelletjes,kun je die daar ook gewoon kopen en hier afspelen?