Verdorie, kun je eigenlijk een camera kopen daar die hier ook perfect werkt met alles?
Of is het allemaal zo TE verschillend?
Afdrukvoorbeeld
Verdorie, kun je eigenlijk een camera kopen daar die hier ook perfect werkt met alles?
Of is het allemaal zo TE verschillend?
PAL/NTSC verschil houd je bij videocamera's toch. Dus als je hem rechtstreeks op je TV wilt aansluiten dan zul je daar rekening mee moeten houden. Veel moderne TV's kunnen overigens wel een NTSC signaal aan.
Wil je er zeker van zijn dan alles 100% werkt - koop hem dan gewoon in Nederland/Belgie. Het prijsverschil is ook niet echt schokkend.
Mijn zoon is onlangs verjaard en wil met geld dat hij voor z´n verjaardag gekregen heeft een i-pod kopen. In augustus gaan we naar Florida, dus ik probeer ´m te overtuigen om te wachten en die daar te kopen, omdat die daar een stuk goedkoper is. Nu is het zo dat we 2w in WDW verblijven en gebruik maken v.h. Disney vervoer, we hebben dus geen auto ter beschikking. Weet iemand of je bij aankomst in de luchthaven ergens een i-pod kan kopen? En misschien kan er iemand die in tussentijd nog naar daar gaat eens kijken voor me wat die daar dan mag kosten? [-o<
Hij wil graag een i-pod nano (4Gb, hier 139€ of 8Gb, hier 189€). Ik probeer ´m te overtuigen dat hij voor de prijs van één van 4Gb ginder één van 8Gb kan kopen, ik veronderstel dat ik er niet ver zal naast zitten, maar dan zou ik natuurlijk wel zeker moeten zijn dat ik er ginder aan raak op de luchthaven?
Hoi,
Ik heb op 10 mei geprobeerd op het vliegveld van Orlando en Philadelphia een Ipod te kopen, mooi niet dus. Alle winkels afgelopen...........
Als je op het terrein van Disney verblijft kun je de bus nemen naar downtown disney, bij de Virgin megastore verkopen ze Ipods. Ze kosten $ 149 en $ 199.
Succes !
Dit zijn de standaard prijzen van Apple:
http://img144.imageshack.us/img144/8213/ipodzq2.png
Hier komt nog wel Sales Tax bij. Dus tel er nog 6% bij op.
4GB versie kost dus $157.94 = 100.502 EUR
8 GB versie kost dus $210.94 = 134.215 EUR
Dus je kan je 8GB versie zelfs nog voor minder kopen dan hier de 4GB versie :)
Ok, bedankt allebei. De Virgin Megastore, tuurlijk! daar had ik nog niet eens aan gedacht! We verblijven in de Old Key West Resort dus da´s vlakbij Downtown Disney. M´n zoon is 14 geworden en niet echt geneigd om naar de goede raad van z´n moeder te luisteren ;-) maar ik hoop dat die 2 gratis Gb ´m toch kan overtuigen om nog 2m te wachten om die i-pod te kopen.
Gratis 4 gb zelfs :)
Voor onze reis naar Florida zijn we van plan om een camera aan te schaffen. Onze richtprijs is max 100 euro, liefst ook een model dat je gemakkelijk in je handtas kan meenemen en dus niet te groot is.
We zouden deze graag aanschaffen voor onze reis naar Florida, zodat we die ook nog in België kunnen gebruiken (we gaan ook een weekje naar zee). We moeten dus een camera in België kopen.
Ik merkte dat er in de Aldi nu een camera te koop staat voor 80 euro, wel maar 5MP en max 2 uur filmtijd.
http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_23/OFF01.SHTML
Ik heb dus mijn twijfels. Wat denken jullie?
- 64 MB intern geheugen, ondersteunt high speed SD-geheugenkaarten tot 4 GB
- 1 GB = minimum 25 minuten opnametijd in de hoogste resolutie, maximum 2 uur opnametijd in de laagste resolutie.
Ik weet niet wat je verder met de beelden wilt gaan doen? Wil je ze verder verwerken op DVD of is het enkel voor op een website (Youtube achtige filmpjes). Want de laagste resolutie is ook echt lage resolutie! Wil je de hoogste resolutie dan kun je maximaal 25 minuten kwijt op je kaartje. Een 4gb kaartje kost je ca 18 euro (link). Je kan dan een uur filmen (plus nog 25 minuten op het meegeleverde kaartje).
Neem je een Laptop mee? Anders zul je heel veel geheugenkaartjes moeten meenemen als je veel wilt filmen..
De goedkoopste camera's qua opslagmedium zijn die met een mini-DV bandje (2 uur op een bandje van minder dan 5 euro).
Maar het bewerken van de beelden is daarbij weer wat lastiger. Je moet de beelden overspoelen naar je PC etc..
Overigens zegt die 5mp niks over je videokwaliteit. Dit is enkel voor het maken van foto's met je videocamera.
Videobeelden worden gemaakt op 720 x 480. Dit is nog niet eens 0.4 megapixel.