Re: Auto huren: onder de 25 jaar
Klopt, die heb ik aangevinkt. Bedankt voor de link! Ik heb zojuist via /brits geboekt.
Ik zie nu dat er bij de Collision Damage Waiver geen (USA: No Excess) staat vermeld. Betekent dit dat er een eigen risico verbonden is aan de verzekering? Ik kan hier namelijk niets over vinden op de voucher :confused:
Je hebt geen eigen risisco. Enige wat ze je nog aan kunnen smeren is Road Side Plus. Deze hoef je niet te nemen.
Autoverhuur 'Jonge' bestuurder (-25 jaar)
Beste Forumleden,
Van 2 Juni 2015 tot en met 26 Juni 2015 zal ik samen met mijn vriendin Florida rondtrekken met de wagen. (Miami - Oostkust - Orlando - Westkust - Keys -Miami)
Gezien we een eerste maal gaan heb ik enkele vragen aangaande het huren van een wagen:
1) Autoverhuur: Waar huur ik als 'jonge' bestuurder (-25jaar) het voordeligste een auto?
2) Verzekering: Welke verzekeringen moet ik me zeker aanschaffen?
3) GPS toestel: Kopen, huren, .. ?
4) Tips: Gezien het onze eerste 'Florida-roadtrip' zal worden zijn ALLE tips voor onderweg uiteraard van harte welkom! ;)
Thx!
Re: Autoverhuur 'Jonge' bestuurder (-25 jaar)
1) USA-Reisen/Drive-USA heeft een Underage pakket voor bestuurders van 21-24: http://www.drive-usa.de/rental-cars/...formation.html .
2) Zorg ervoor dat je tenminste SLI en CDW/LDW hebt.
3) Huren is altijd duur. Andere opties zijn navigatie installeren op je mobiele telefoon of ter plaatse aanschaffen
4) Lees de diverse subfora eens door :)
Hellup! Vorig jaar naar tevredenheid geboekt bij usrentacar.co.uk, ik kijk gisteren en denk 'oh dat boek ik morgen wel'. (prijs: 997,- E) Inmiddels is het morgen en de prijs staat op E 1443,-! Balen!
Heb dit hele subforum doorgelezen maar ook op de genoemde sites zie ik veel te hoge prijzen. Wel kan ik bij Sixt voor om en nabij de duizend euro boeken, echter zie ik dat die tolkosten enorm oplopen en vraag ik mij af of ik voor mijn vriendin (ook under 25) ook weer een extra toeslag moet betalen.
Zijn er nog mensen met (andere) adviezen?
Betreft: 07/07 - 27/07 Miami Int. Airport 2 personen 23jaar. Het liefst Fullsize.
http://www.usareisen.de/mietwagen/pr...016&dt=12%3A00
Misschien de prijzen op deze site eens een tijdje in de gaten houden. Zolang de Euro zwakker blijft worden zal het steeds duurder worden :-(.
Bedankt voor de tip Alex! Uiteindelijk heeft je tip onze boeking net gekruist. We zijn via uscarhire voor €1146,- verzekerd van een fullsize met alle benodigde verzekeringen en additional underage driver(van National). Vorig jaar waren wij voor een soortgelijke periode absoluut minder kwijt, het blijft een dure hobby. Aan de zonnige kant: over twee jaar zijn we in ieder geval van de underage surcharge af.
^ Als jij maar betaalt schat.. Haha! Grapje. Blij dat we een huurauto hebben, nog een paar jaar en dan is het een stuk goedkoper!