Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)
Komt vast helemaal goed.
Ik heb navraag gedaan (bij een vriend die werkt voor guest service Disney) en die zegt dat je alleen met een adres in de USA voor alsnog een magicband kunt krijgen.
Als je een jaarkaart hebt is het dus nog niet mogelijk deze te verkrijgen waar dan ook in Disney zelf.
(ze zijn er gewoonweg niet)
Zelfs bij verlies kunnen ze alleen maar stopzetten (blokkeren) maar nog geen nieuwe verstrekken. Je zult dan een plastic jaarkaart krijgen en op huisadres (in de USA) een nieuwe band
Overigens mag je hem maar 1x per 2 jaar verliezen anders kost hij geld
(dus zijn de huidige regels en kunnen elk moment veranderen want alles van Fastpass+ is nog steeds in testfase)
Ook vandaag maar de magic band besteld, kan mijn broer hem binnenkort meenemen als hij terug komt uit Florida.
Net mail van Disney gehad, dat de magicbands zijn verstuurd.
"Good news––your MagicBand package is on the way! Your package is being sent via US MAIL PARCEL POST and your tracking number is xxxxxxxxxxxxxxxx."
Met een Nederlands adres???
Dat is dan net aangepast want was vorige week alleen nog voor US adressen
Nu vraag ik me af, als alles goed gaat heb ik dus eind van de week de magicbands, maar onze jaarkaart is nog geldig tot half april.
In september willen we waarschijnlijk weer een nieuwe jaarkaart kopen, wordt onze huidige magicband dan weer gekoppeld aan de nieuwe jaarkaart ? of moet je weer nieuwe magicbands aanvragen.
Ze worden gekoppeld.. Sterker nog dat kun je zelf thuis doen. Je magicband heeft een nummer en deze dien je te koppelen met je kaart.
Disney kan dat voor je gedaan hebben maar veel waarschijnlijker is dat je het zelf moet doen.
In de my Disney experience app is dit ook te zien.
Je kunt dan ook aangeven of je je Credit Card eraan hangt en of je ook de gegevens van de rest van je party (bijvoorbeeld van je vrouw) beheerd. Zij krijgt dan dezelfde gegevens ook op haar band.
Bij fastpassen is dit heel handig want zo krijgt je hele groep dezelfde toegangstijd
Dus het kan zomaar zijn, dat ik mijn magicband nog moet koppelen aan mijn kaart ?
Volgens mij is het andersom, je moet je magicband koppelen aan je mydisneyexperience account waardoor deze automatisch met je annualpass en eventeel je creditcard wordt gekoppeld.
Geen idee hoe ik dit moet doen, ik heb de magicbands besteld via de mydisneyexperience, mij lijkt het dan ook dat ze al gekoppeld zijn.