Re: Aantal vragen over Miami Beach
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Vincent Morit
Ik zal overleggen of we toch geen auto moeten huren, is dat een beetje betaalbaar in Amerika?
Kijk hier bijvoorbeeld eens voor de prijzen: Link
Ga daarbij minimaal uit van een All Inclusive (B) pakket. Ik ga er trouwens vanuit dat je 25 jaar of ouder bent. Daaronder moet je namelijk toeslag betalen. Onder de 21 wordt het helemaal lastig.
Citaat:
Vincent Morit
Ik ben ook niet zo'n attractie mens, en aangezien Orlando voornamelijk uit pretparken bestaat(toch??) vind ik Miami meer aanspreken.
Dit klopt natuurlijk wel een beetje maar een attractiepark in Orlando kun je niet echt vergelijken met wat er in Nederland staat. De tip van Eric over de Capitool gids is denk ik wel een goeie. Dan kun je je een beetje een beeld vormen..
Citaat:
Vincent Morit
Aan zo'n gids zat ik inderdaad ook te denken!
Capitool is een goeie!
Citaat:
Vincent Morit
Ik ga niet om het strand naar naar Miami, maar meer gewoon voor het relaxen, shoppen etc.
Daarvoor hoef je niet in Miami te zijn, daar zijn nog veel meer plaatsen voor te bedenken, vooral aan de westkant van Florida, maar ook Orlando is daar zeer geschikt voor. Kijk eens een reisgids in, Capitool is een hele goeie!
Citaat:
Vincent Morit
Ik heb geen idee waar SoBe ligt :-\".
South Beach = Miami. In diverse reisgidsen vind je er een heleboel info over, Capitool is wel een goeie met veel info.
Citaat:
Vincent Morit
Ik zal overleggen of we toch geen auto moeten huren, is dat een beetje betaalbaar in Amerika?
Via de zoekfunctie op dit forum kun je een heleboel info over autohuur vinden. Kijk ook eens op http://florida.startpagina.nl
Citaat:
Vincent Morit
Ik ben ook niet zo'n attractie mens, en aangezien Orlando voornamelijk uit pretparken bestaat(toch??) vind ik Miami meer aanspreken.
In Orlando is zoveel meer te doen! Als je dan toch de Capitool gids hebt aangeschaft, kun je daar een heleboel info uit halen!
Citaat:
Vincent Morit
De helft van de vakantie verhuizen naar een ander hotel zie ik ook niet echt zitten, omdat je dan alles weer in moet pakken.
Da's nog altijd beter dan voor een dagje 4 uur heen en 4 uur terug naar Orlando te rijden.
Hai Vincent,
Een leuk goedkoop hotelletje is het 3 sterren Dorchester hotel, ligt midden in het Art deco destrict en vlakbij South Beach. Dit hotel kost bij Oad slechts 20 euro per nacht (op basis van logies). Een nadeeltje is het parkeren van je eventuele huurauto, dit kost 18 dollar per dag.
Leuk om te doen is ook het Seaquarium of een boottochtje maken om huizen van the rich and famous te spotten. Op iedere hoek van de straat kun je deze tochtjes boeken evt. in combinatie met een bustour door Miami die oa. Coral Gables, Little Havana, en downtown Miami aandoet.
In ieder geval heel veel plezier daar,
groeten Veronique
Hoi,
Het Sawgrass Mills Mall ligt op ongeveer drie kwartier rijden bij Miami vandaan. Als ik er ben, rij ik er zo naar toe, maar om dat nu zo uit te leggen... dat gaat me niet lukken. Weet ook niet precies welke afslag etc. je moet hebben. Maar... Sawgrass Mills is heel bekend, dus vraag je aan de concierge van je hotel hoe je moet rijden, krijg je zonder twijfel meteen een kaart met driving directions! En ik las dat je o.m. om te shoppen naar Miami gaat, dus zoals eerder gezegd; deze mall dan niet overslaan! Ik weet eigenlijk niet of je er ook makkelijk met OV kan komen, wij hebben altijd een auto tot onze beschikking. Vinden wij echt een 'moetje', maar volgens mij ben je er al enigszins uit en huur je toch een auto. Verstandig!
Groeten, Britt
Alternatieve verblijfplaatsen in buurt van Miami Beach
hallo,
ik ben druk bezig mijn reis naar miami, volgende zomer, aan het plannen.
Het grootste probleem voor mij is het zoeken van een verblijfplaats.
De enige mogelijkheid die ik tot nu toe heb gevonden, zijn hotels (en dan nog wel in overvloed) en die vragen toch wel veel geld. Nu vroeg ik me toch af of je bvb geen campings, gastgezinnen, of andere mogelijkheden hebt die wat lager in prijs liggen. Liefst op , of toch zeer dichtbij, Miami Beach.
Iemand suggesties?