Re: Websites als Bookings.com, Expedia etc.
Mijn eerste ervaring met Expedia is erg positief. Redelijk goede prijzen, goede service (vooral bereikbaarheid klantenservice is echt een pré) en alles was uitstekend geregeld. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Re: Onenigheid met Expedia
......en dat alles over een wijziging van 2 uur en 15 minuten in de vertrektijd??
Of begrijp ik het verkeerd?
Of wil je "gratis" een of twee dagen langer blijven?
Re: Onenigheid met Expedia
Er is al eerder een wijziging geweest in de vertrektijd, in eerste instantie was dit 10:15u en uiteindelijk is het 06:00 u geworden. Als wij dit natuurlijk van tevoren hadden geweten hadden wij hier niet geboekt, maar dat weet je natuurlijk niet.
En nee, wij willen niet "gratis" een of twee dagen langer blijven, wij vragen aan hun of men, omdat wij mogen annuleren, ons naar een andere dag wil overboeken met een betere tijd (zoals aangegeven door de medewerkster van Lufthansa). En als je dat "gratis" wilt noemen prima. Ik ben en blijf tenslotte een Nederlander ;) Zo raar is dat toch niet? Of zou jij dat gewoon maar accepteren Knaapje zoals waarschijnlijk 99% van de mensen die door hun (middels mail) benaderd worden om de wijziging te accepteren?
En ja, als er voorwaarden zijn dat dit $150 pp extra kost kan ik daarmee leven, maar ik heb nu het idee besodemieterd/voorgelogen te worden door een van hun en daar kan ik niet tegen.
Als het zo is is het zo, maar een van hun spreekt niet de waarheid en ik wil gewoon krijgen waar ik recht op heb, klaar.