Re: Vliegen met US Airways
Wij gaan op 30 oktober met US airways naar Orlando. We zijn nu op zoek naar twee deftige koffers voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Nu was ons oog gevallen op twee koffers van Titan. Bijna even licht als de duurste koffers van samsonite, maar voor veel minder geld. We hebben echter beetje schrik dat deze iets te groot zijn. Koffers mogen maar 157 cm groot zijn (l+b+h), en deze koffers komen op 159 cm. Details:
Soort koffer: harde koffer
Aantal wielen: 4 wielen koffer
Formaat: 75 cm t/m 90 cm
Type slot: TSA cijferslot
Buitenafmetingen: 75 x 54 x 30 cm
Inhoud: 109 liter
Gewicht:3.9 kg
X2 Flash New
http://www.travelbags.nl/image/256/3...k_detail_0.jpg
(mijn vriend zou andere kleur nemen welteverstaan)
We zouden deze koffers heel graag kopen. Denken jullie dat we dit beter niet doen gezien het verschil van 2 cm?
thx
In de omschrijving wordt in iedere geval de indruk gewekt, dat je ze probleemloos naar de USA kunt meenemen.
Ik zou even navragen of de 75 cm inclusief wieltjes is, dan zou ik het wel aandurven.
Anders zou je denk ik een uiterst kleine kans op problemen hebben en moeten bijbetalen.
Maar even wat anders, realiseer je wel dat je met zo'n grote koffer zo over de 23 kg gaat en dan heb je wel een probleem.
Ik heb zelf ook zo'n grote koffer, maar kan hem eigenlijk niet volstoppen met de normale (gemengde) bagage om dat hij dan te zwaar is. Stamt nog uit de tijd van het "piece concept"
Knaapje
Heb mailtje verstuurd om te vragen of wielen inbegrepen zijn in de hoogte.
Van gewicht. We hebben zo een koffer weegschaal gekocht zodat we zeker niet boven de 23 kilo gaan.
De kleinere versie van Titan is direct zo een 30 liter kleiner (66cm hoog). Ik vrees dat dit misschien te klein wordt.