Gewoon meer geld pinnen bij de WalMart
De gebruiksaanwijzing hiervoor staat hier ergens op het forum
Even zoeken naar "Cashback"
Afdrukvoorbeeld
Gewoon meer geld pinnen bij de WalMart
De gebruiksaanwijzing hiervoor staat hier ergens op het forum
Even zoeken naar "Cashback"
Of bij de Publix extra cashback nemen. Kost ook niets.
Bij de meeste supermarkten kun je gratis extra geld opnemen. Dat geldt trouwens ook voor bouwmarkten, maar daar zal de gemiddelde toerist wellicht niet zo snel komen.
Och :-\", Lowes en Home Depot krijgen altijd wel een bezoekje van mij :-$
En inderdaad daar kun je ook cashback krijgen, al weet ik de limiet zo niet..
Haha, ik zie jou dan ook niet als de gemiddelde toerist. Wat sommigen onder ons met de WalMart hebben, heb ik met Lowe's en de Homedepot. Ik daar met gemak een uur rondwandelen om alle spulltjes te bekijken die ze daar hebben. Vaak komen dan ook weer de herinneringen aan de serie Home Improvement bovendrijven.
Bedankt voor jullie tips.
gr Roelina
Het is voor dan ook zover...we gaan over een week naar Florida.. :) ik heb zo'n abnamro wereldpinpas.
Weten jullie wat je max per dag kan pinnen daarzo?
Las ook dat je bij Wallmart ook kon pinnen..hoeveel kan daarzo extra bijpinnen?
Hummmm, je hebt toch zelf bij de ABNAMRO een bedrag afgesproken? Deze bedragen zijn voor een ieder verschillend, tenzij je de standaardbedragen nooit hebt aangepast. Hoe dan ook; je limiet geldt ook daarzo....:wink:
Citaat:
In overleg met ABN AMRO kunt u de dagelijkse bestedingsruimte van uw Wereldpas aanpassen. De standaardbedragen zijn:
- € 2.500,- bij betaalautomaten
- € 500,- bij geldautomaten van ABN AMRO en Fortis en € 250,- bij andere banken in Nederland
- € 500,- bij geldautomaten in het buitenland
had vanmorgen al gebeld...maar de persoon met wie aan de lijn had vertelde mij dat het verschilde per bank. En dat het afhing van de bank waar je je geld uit de muur trekt,,, :roll:
vandaar mijn vraag..
Hallo mensen wij geen 25 juli naar florida,nu is mijn vraag als ik met mijn cc geld uit de muur wil halen,hoe moet ik dat doen ,en wat is de volgorde van het pinnen wat het scherm aan geeft.ieder geval bedankt voor de eventuele informatie:lol: