Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark
Astrid,
Bedankt voor de info.
Als ik het dus goed begrijp, moet je vroeg naar het park gaan. Hoe laat kun je al naar binnen, of moet je buiten het park wachten totdat de poorten open gaan.
Ik ga tickets bestellen via internet. Kun je met deze tickets gewoon naar de ingang lopen, alwaar ze gescand worden. Net zoals bij Seaworld.
Ben benieuwd hoe het gaat bij de plunch. Houd mij aub op de hoogte.
Alvast bedankt.
Pascal
Pascal,
Je moet inderdaad vroeg naar het park gaan. 8:45 moet je er zijn.
Je kan inderdaad met de tickets gelijk doorlopen.
Plunch wordt maandag ipv zondag.
Groet,
Huug
THXç
Maar hoe laat kun je naar binnen.
Of moet je dan tot 10:00 uur voor de poort blijven wachten.
Groet,
Pascal
Pascal,
Nope park ging vandaag (maandag) om 9 uur open! En ik kan je vertellen, het was errug rustig \\:D/. Binnen een uurtje hadden we alle glijbanen en rest van de attracties gedaan. Toen we om 13:30 weggingen stonden er alweer elle lange wachtrijen.
Verslag van de attracties kan je lezen in mijn reisverslagen sectie. Hier de link: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=6089&page=5
Wat betreft de contrôle: die is er niet! Je kleine meid kan zo Dolphin's Plunge in. Christian is ook ongeveer rond de 48" en werdt niet gecontrolleerd.
groet,
Huug
THX,
Ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn.
Groet,
Pascal
hallo allemaal,
Wij zijn gisteren ook geweest op zich wel een leuk park, de prijs park verhouding tja het mocht dan wel goedkoper voor wat je krijgt . Je schiet als een raket door een buis om dolfijnen te zien, helaas zie je ze niet door de snelheid.wat ik zelf leuk vond was whanau way maar eigenlijk lijken de attractiesveel op elkaar.
De kinderen die vonden het park geweldig en hadden genoten en dat maakt dan veel goed ze gingen om 21.30 op bed en om 8.45 werd de eerste wakker zo moe waren ze van het zwemmen.
groetjes Astrid
We kwamen gisteren (zondag 4 mei) langs Aquatica op weg naar de Prime, zo rond 12 uur in de ochtend.
Er stond een groot bord: "reached full capacity" . Knetterdruk dus.
Was trouwens ook bij de Prime druk, ook veel Nederlanders daar.
Wij zijn afgelopen donderdag(8 mei) naar aquatica geweest.
We kwamen om 10.00 uur aan en konden precies voor de ingang parkeren.
Het was niet echt druk.
Het is een leuk waterpark vooral de glijbaan waarbij je door het dolfijnen bassin gaat is apart.
De wildwaterbaan waar je met een zwemvest in kan is ook gaaf.
De stroming is zo sterk dat ik 2 extra rondjes moest doen op eruit te komen.
Was geen straf hoor,wat het was errug gaaf.
Mijn zwager heeft een camera die waterproof is en heeft die in de wildwaterbaan meegenomen.
De hele rit heeft hij gefilmd en met terug kijken was dat echt leuk om te zien hoe we "ploeteren" door het water.
Hallo,
wij zijn idd ook geweest was redelijk druk. De kids vonden het een leuk park. Een aanrader is wel om voor € 19,50 een " all you can eat and drink all day" te kopen. Een echte tegenvaller is als je een "tent" wil moet je reserveren op internet. Er zijn er maar een paar dus....
Volgende keer weer naar een Disney waterpark!