Re: Vliegen met American Airlines
De afhandeling van de koffers is niet alleen een zaak van AA. Afhandelingsbedrijven werken voor verschillende maatschappijen. Zulke grappen komen dus bij iedere luchtvaartmaatschappij voor. En verder wordt in het algemeen geadviseerd telefoons en tablets maar liever niet in je koffer te doen. Het goede nieuws is dat vermiste koffers in het algemeen binnen 24 uur na aankomst, netjes thuis worden afgeleverd.
Normaal gesproken staan ze binnen 24 uur zonder problemen voor je neus, weten wij uit meerdere ervaringen.
Het enige wat je zeker mag hopen dat ze ongeschonden en met complete inhoud aankomen.
Ik zou er niet aan denken om zulke spullen als ruimbagage mee te sturen, die houdt ik het liefst kort bij me.
Al was het maar voor het gooien en smijten wat de afhandelaars er soms mee doen, buiten dat het roofgoed is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Al was het maar voor het gooien en smijten wat de afhandelaars er soms mee doen, buiten dat het roofgoed is.
Ach... dat kun je tegenwoordig ook met de hun viegtuigstoelen... ;)
Die zitten is sommige gevallen toch al los...
De koffers zijn afgesloten met TSA sloten.
Intussen deze morgen al nieuws gekregen: de koffers staan in Zaventem en worden deze namiddag thuis geleverd. Nu nog afwachten in welke staat ze aankomen...en of alles er nog inzit...
American Airlines becomes New American
Re: American Airlines becomes New American
De nieuwe livery van de toestellen is in ieder geval heel erg geslaagd :-)
http://files.doobybrain.com/wp-conte...-8-600x315.jpg
Wat ik me altijd afvraag: buiten miljoenen dollars aan marketing: wat haalt zo'n nieuwe naam uit?
De naam blijft gewoon hetzelfde American, ze vernieuwen zich alleen, vandaar "the new american".
Vreemde actie, vind ik, gezien de fusie metUS Airways waar ze mee bezig zijn.