Re: Het Character Dining topic
Even terug naar het topic ;)
Er wordt veel geschreven over : diner in Cinderella's Castle. Gaat dat over de onderstaande info? En komen de characters ook aan je tafel voor foto's of moetje blijven zitten tijdens het eten en dat de foto's dan bij binnenkomst worden gemaakt. Kan je ook zelf een tijd aangeven of zijn het vaste tijden (tussen ?? en ??) Wil namelijk gaan boeken voor eind Juli [-o<
Grz
Ton
Full payment will be required at the time of booking for all reservations at this location on or after February 1, 2006.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Dr. Phlox
En komen de characters ook aan je tafel voor foto's of moetje blijven zitten tijdens het eten en dat de foto's dan bij binnenkomst worden gemaakt.
Hier nog een foto gemaakt bij binnenkomst in het kasteel
http://img524.imageshack.us/img524/1...0073zv3.th.jpg
greetz,
Pascal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Dr. Phlox
Maar is Cinderella's Royal Table hetzelfde als Cinderella's Castle??
Zie hier: http://disneyworld.disney.go.com/wdw...ingPage&bhcp=1
Make your once-upon-a-time dreams come true and dine in the one and only Cinderella Castle. Cinderella invites you into the glorious private dining hall of her castle for a storybook meal. Meet characters from Disney's Royal Family at the all-you-care-to-eat Once Upon a Time Breakfast or the customized prix fixe menu offered at the Fairytale Lunch.
Heb de stoute schoenen aan getrokken en gebeld naar 001 407 939 3463
Een hele lieve mevrouw gesproken. Maar klopt het dat je alleen een confermationnummer krijgt wat je op de dag zelf moet doorgeven?? Krijg niets thuis gestuurd.
klopt helemaal Alleen een confermationumber. Goed noteren, anders kom je er waarschijnlijk niet in. Je krijgt niets thuis gestuurd.
Groet,
Pascal
Bedankt Pascal,
Sta op je CC afschrift dan geen referentie? We gaan al een paar dagen eerder naar het park en kunnen dan alles op ons gemak navragen en bekijken.
Grz
Ton
Niet dat ik weet. Heb dat nooit gecontroleerd. Let op bij de meeste restaurants moet je ter plekke betalen, en niet vooraf. Bij Cinderella's Castle moet je wel op voorhand betalen. Dit wordt dan ook meteen van je CC afgeschreven. Gewoon het nummer meenemen.
Ik zorg altijd dat ik dit nummer dubbel bij mij heb. 1 voor mij, en 1 voor mijn vrouw. Stel je voor dat je het verliest [-X. Oh ja ik heb ook altijd kopieen op mijn pda en laptop staan :oops:.
Greetz,
Pascal
ps, Chef mickey is ook heel leuk om te doen.
Wij hebben bij onze drie table service dinners geen reserveringsnummer hoeven opnoemen, alleen de gereserveerde tijd en naam was genoeg.
Crystal Palace was ons enige character dinner, maar zeker een aanrader. Lekker buffet en leuke interactie met Pooh, Tigger, Eeyore en Piglet!
Nog even een vraagje: als je ter plaatse een reservering maakt voor een character meal (mits natuurlijk nog beschikbaar) en je maakt gebruik van het dining plan, moet je dan ook alsnog je creditcardgegevens achterlaten?
groetjes
Nee. Maar ze vragen wel om je resort en kamernummer.