Je mag vinden wat je wilt. Na je twee 'positieve' reacties op mijn berichten is mij duidelijk dat jij anders tegen uitdagingen kijkt dan ik. Prima. :grin: Ik vind het een uitdaging om familie en vrienden achter te laten voor drie jaar. Ik vind het een uitdaging om daar nieuwe vriendschappen te sluiten. Ik vind het een uitdaging om ineens geen werk meer te hebben, terwijl ik gewend ben om fulltime te werken. Ik vind het een uitdaging om na 3 ŕ 4 jaar uit het arbeidsproces te zijn geweest weer een baan te zoeken. Ik vind het een uitdaging om daar helemaal opnieuw te beginnen (nieuwe omgeving, ander huis etc). Tja, dat mijn uitdaging niet met een tentje naar de rimboe is vind ik niet erg. Het is míjn uitdaging. Ons Amerika avontuur, zoals ik het ook beschrijf op mijn blog.
Wat dacht je van het feit dat wij wel degelijk mee betalen aan de huur en wat dacht je van het feit dat mijn salaris wegvalt. Voor jou informatie...wij gaan voor de ervaring en zeker niet voor het geld. Heel makkelijk om te oordelen, terwijl je de werkelijke situatie niet eens kent .
Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in. Vanuit Amerika lekker veel reizen. Er staat in ieder geval veel op het verlanglijstje. Ja, Australië bijvoorbeeld....verbreed ik daarmee wel mijn horizon :wink:??