Als je van de Motel 6 enzovoorts houdt is het geen enkel probleem. Heb het ook jaaaaaaaaaren gedaan.:-D
Afdrukvoorbeeld
Als je van de Motel 6 enzovoorts houdt is het geen enkel probleem. Heb het ook jaaaaaaaaaren gedaan.:-D
Dit zijn de goedkopere ketens:
Motel 6
Red Roof Inn
Econo lodge
Travel lodge
Super Motel 8
En deze zijn gemiddeld:
Gemiddeld
Quality Inn
Days Inn
Best Western
Comfort Inn
Clarion
Howard Johnson
Holiday Inn Express
Ramada
La Quinta
Hampton Inn
Holiday Inn
en de couponboekjes gebruiken (open deur, ik weet het....). Scheelt ook weer een paar dollar....:sun:
Of vragen naar AAA korting..
bedankt voor de snelle reacties en vooral nuttige locaties!!!!:-P
Hallo allen,
In juli gaan mijn vriend en ik voor ca. 10 dagen een tripje maken door Florida (Miami, Key West, Everglades, Clearwater). Is het aan te raden om hotels vooraf te boeken, of is ter plekke ook goed te doen?
Tuurlijk is het daar ook goed te doen. Alleen denk ik als je het van hieruit doet dat je behoorlijk wat in geld kunt besparen. Daar tegenover staat dat je minder vrijheid hebt als je nu alles al vast legt.
Gewoon op de bonnefooi gaan! Wij zitten nu in Sarasota en hebben tot nu toe prachtig weer gehad. De afgelopen twee dagen heeft de omgeving van Miami een paar stevige regenbuien gehad. Als je alles in Nederland boekt, dan ben je niet meer zo flexibel. Op het moment is het in Florida erg warm (recordtemperaturen, maar het begint nu weer normale vormen aan te nemen) en dan maakt het allemaal niet uit. Na zo'n extreme droogte kan er ook een periode aanbreken met veel regen. Dan is het toch fijn dat je kan uitwijken naar andere plaatsen. Als je op de bonnefooi gaat kan je wel eens op hele leuke plekken/hotels/B&B terecht komen, waar je anders misschien nooit terecht was gekomen. Wij gaan voor de flexibilieit en de vrijheid...daar waar de zon schijnt, daar zijn wij ook!
Alleen moet je wel opletten volgens mij voor bijv. Key West of er geen festival of iets dergelijks bezig is, en voor de weekenden. Dan kan het nog wel eens vol zijn, en kun je beter van te voren wat boeken.
Groetjes, Sandra
Voor Key West klopt dat inderdaad (beperkt aanbod), maar in Miami en Orlando is altijd nog wel een kamertje te vinden. Alleen moet je dan soms consessies doen (qua locatie, aantal sterren e.d.). Wij kwamen twee jaar geleden op 3 juli in Orlando aan na een rondreis per auto en hadden geen enkele moeite om een motelletje te vinden. Wij reizen zonder kinderen en zijn tevreden met een bed, airco, douche en tv en die hebben ze allemaal wel....en dat voor $35 per kamer per nacht...maar het blijft spannend af en toe. En wij hebben inderdaad een keer op Key West gehad dat we slechts voor één (i.p.v. de geplande twee) nacht een kamer konden krijgen (Hemingway-weekend.....).