Re: Universal Studios & Islands of Adventure (2)
Ik vind 1 dag voor beide parken weinig..maar Harry potter is zo gaaf!
Dus ik verwacht veel van het nieuwe gedeelte
Aangezien we er al 3 x geweest vind ik een dag genoeg .vind ook niet alles leuk daar
Maar voor de gene die er nog nooit zijn geweest is het veel
op een dag.. anderzijds is potter zo de moeite waard
Op de website van Universal is nu een actie: 2 dagen betalen, 3 dagen entree. Ik wilde deze zojuist bestellen, maar toen zag ik bij de algemene voorwaarden "Ticket is available for purchase in the United States, within U.S. territories including Puerto Rico and Washington D.C., and Canada only" staan. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil niet het risico lopen dat we straks bij de ingang geweigerd worden..
Ik zou het risico niet lopen. Grote kans dat ze om een ID vragen. Dit staat ook bij de voorwaarden:
Citaat:
Valid Photo ID required.
Maar wat ik mij afvraagt, moet je nou elke keer als je naar een pretpark gaat je paspoort meenemen?
Omdat je schrijft dat ze om een ID kunnen vragen.
Maar ik krijg nu sterk de indruk dat je iets anders bedoelt met ID haha
áls je besluit om kaarten te kopen die alléén voor inwoners van de USA zijn dán moet je niet raar opkijken áls je om een Photo ID vragen. En een Photo ID kan een paspoort, rijbewijs etc zijn.
Maar als je gewoon normale kaarten kopen dan vragen ze er niet om hoor :)
Niets aan de hand dus, bedankt voor je uitleg.
Bedankt voor je antwoord!
Beetje domme vraag misschien.. maar waar kan ik dan die normale kaarten kopen? :confused:
Ik heb op de website van attractiondirect.ie kaarten besteld. Onbeperkt universal en Islands of Adventure 172 euro pp