Laptop of I-pod in vliegtuig??
Wie weet of je nu (met de strengere controlens) een laptop of I-pod mee mag nemen in het vliegtuig? Ik las hier wel wat over op de site, maar dat dateerd van april dit jaar... Wie is er onlangs naar Florida geweest en weet hier wat meer vanaf? Ik vlieg met delta...
Bedankt alvast! Rianne
Re: Laptop of I-pod in vliegtuig??
Ik heb ze beide mee genomen in het vliegtuig nergens problemen mee gehad en dit is 3 weken geleden.
Je moet de laptpop wel overal apart door de scanner doen maar dat is normaal.
Dennis
Inderdaad, ik ben vorige week naar New York gevlogen, ook geen enkel probleem. Alleen geen vloeistoffen meenemen. Verder is alles 'normaal' net als periode daarvoor.
Mag je wel tandpasta meenemen in je handbagege? Vind het altijd wel prettig om af en toe evenje tanden te poetsen tijdens zo'n lange vlucht:mrgreen:
meisje
Volgens mij mag dat niet, maar je hebt ook iets van toothbrush van oral B, misschien is dat dan iets voo op een lange vlucht?? ;)
Tandpasta mag niet mee, maar wat let je om zo'n klein tubetje onderin je handtas te stoppen, het ergste wat je kan gebeuren dat ze het bij de veiligheidscontrole weggooien.
Grote kans dat ze er overheen kijken, zeker als het een plastic tube is.
Eric
Okee, ik doe gewoon gek en stop een tube in mn handtas....
Ik weet dat het voor de veiligheid is hoor alle strenge regels, maar wat is het toch eigenlijk een gekke wereld he! :(
meisje
Vloeistoffen en vloeibare middelen mogen nog steeds niet. (Dus pasta's en crème's ook niet) Zelf had ik een neusspray mee op de terugweg naar LGW, lag vrij bovenin, en ze hebben 'm niet gevonden. Je kunt het proberen en het altijd nog weggooien. Bij BA krijg je trouwens een tandenborsteltje, tandpasta, sokken en zo'n "slaapmasker".