@edbet: Dit verhaal herken ik ook (zie mijn blogs). Wij hebben onze tickets voor de zomer ook geboekt via Tix en vliegen bewust zowel heen als terug met Lufthansa via Frankfurt. Wanneer gaan jullie?
Afdrukvoorbeeld
@edbet: Dit verhaal herken ik ook (zie mijn blogs). Wij hebben onze tickets voor de zomer ook geboekt via Tix en vliegen bewust zowel heen als terug met Lufthansa via Frankfurt. Wanneer gaan jullie?
@Bieg Zie nu pas je reactie/vraag! Sorry!
Wij gaan in juli naar Florida.
Ik ga even op jullie blog rondneuzen.
Heeft er hier iemand ervaring met het upgraden van je zitplaats bij Lufthansa van econemy naar comfort.
Dit gaat via biedingen las ik op internet, maar wat moet je bieden om verzekerd te zijn van een comfort plek.
Het is voor ons helemaal nieuw, bij arke boek je het er gewoon bij...nu moeten we bieden.
Dus vandaar dat ik het jullie maar vraag, er zijn vast mensen met ervaring.
Ik hoor het graag van jullie...alvast bedankt.
Volgens mij is dat bij Lufthansa niet bieden.
Dat is bij Air Berlin. P
http://www.lufthansa.com/us/en/premium-economy-myoffer
Hierbij de link b767-300er .
Wij zijn ook niet bekend met dit fenomeen, en ik dacht hier op het forum zijn vast mensen die er al eens gebruik van hebben gemaakt.
Maar tot nu toe nog geen ervaringsdeskundige hier op het forum denk ik.
Volgens mij kan je die stoelen ook gewoon voor een vaste orijs reserveren.
Anders moet je denken aan rond de 90-130 euro pp per enkele reis
Ik vind het anders wel een heel goed idee.
Kan je zelf invullen wat het je waard is en met een beetje geluk dan heb je een hogere klasse voor een misschien leuke prijs.
Zelf upgrade ik bijna nooit omdat ik niet al te groot ben en goed kan leven mer de economy stoelen.
Maar een niet al te groot bedrag zou ik er wel voor over hebben.
Maar 90-130 euro p.p. per enkele reis vind ik veel te duur.
Recent begreep ik wel dat Lufthansa zijn prijsbeleid ging aanpassen hier een klein stukje er over:
http://fd.nl/ondernemen/1112495/luft...odel-overboord
Maar daar staat niets over upgraden en bieden, wellicht hoort het er wel bij.
Ik vlieg best vaak met LH, en wij upgraden altijd naar een betere stoel, maar bieden voor zo'n upgrade heb ik nooit gedaan en ook nog nooit van gehoord.
Ik ken dit alleen van Icelandair