Oeps ..ik zou wel heel snel al mijn gegevens verwijderen. Ik weet nu precies wanneer ik de flatscreen kan komen ophalen..........Vergeet ook je rijbewijsnummer niet.
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben rondgekeken bij usa reisen echter deze kwam zoals vaker duurder uit, dit keer hebben we de auto geboekt bij usa funvacations deze was echt het goedkoopste op dit moment (afgelopen maand). Maar sommige klasses kunnen elders weer goedkoper zijn, maar voor de onze een econmy 4 deurs waren hun het goedkoopste. Scheelde iets van 30 euro geloof ik. Maar er zijn natuurlijk nog meer aanbieders, kijk en vergelijk.
Hopelijk is dit geen echte reclame, anders graag mijn bericht verwijderen.
Dan zal het bij de organisatie waar jij hebt geboekt waarschijnlijk een aanbieding zijn icm vliegticket.....
Idd, maar ik heb ook bij de duitse vrienden gekeken voor deze combinatie, en die waren dus duurder, dan de Nederlandse organisatie :)
Ook al huur je de auto los, waarvoor ik ook heb gekeken, usafun was echt de voordeligste, maar er zijn meerdere aanbieders,dus kijk vooral rond.
Als je nu kijkt bij Hertz (Engelse site) dan is de auto die ik heb gehuurd (suburban, eind juli voor 28 dagen) geen 750 pond meer, maar 1950 pond :confused: .. Vreemd..
Idd vreemd ik heb ook net gekeken en nu is de auto die wij gehuurd hebben ( yukon) in dezelfde periode met Florida korting ook 900 pond duurder!!
Ik zal je Nathalie wel een PM sturen, met een reibureau, wie weet zijn ze goedkoper, laat dit dan effe weten :p
Gistermiddag werkte de server van Hertz niet. Hierna waren inderdaad de prijzen op de uk site hoger. De bedragen in euro's (via de nl site) zijn nu met dezelfde kortingscode een stuk voordeliger maar nog wel duurder dan de prijzen in het begin van deze week. Ik ben in ieder geval blij dat ik al geboekt heb.
fuck meen je niet , ik wilde dit weekend boeken ...