Re: Op stap met een baby van 6 maanden.
Kinderen huilen nu eenmaal en als ik het niet wil horen zet ik mijn iPod aan doppen in mijn oren en ogen dicht. Ik stoor me persoonlijk veel meer aan kinderen die tegen de achterkant van de stoel aan zitten te trappen en waar de ouders dan niets van zeggen. Wij zijn mijn onze dochter ook redelijk snel naar Orlando gegaan ging prima kwestie van je kind bezig houden en lekker laten slapen tussen pappa en mamma in. Ik zou het zeker doen!
@Anthon14;
Heb het eigenlijk meer over baby's.
Maar een baby merkt er verder niets van als je nou in Florida zit of in centerparcs.
Onder de twee zou ik het nooit doen maar dat is mijn mening.
Maar waarom zou ik met een baby WEL naar Centerparcs gaan en niet naar Orlando. Verschil merkt hij dan toch niet ? Dus voor de baby gaan we niet naar 1 van beide toe, maar als we zelf dan mogen kiezen dan weet het hele forum waar we naar toe willen gaan, toch ?
Florida :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Fitzroy
Maar als ouder met kind hóef je niet op vakantie met vliegtuig, je kunt ook met de auto. Ik persoonlijk vind het heel vreemd dat is als medepassagier begrip op zou moeten brengen voor een huilend kind waar ik niet om gevraagd heb. Ga met de auto, ben je niemand tot last. En dit is overigens niet gebaseerd op 1 voorval maar op 30 jaar vliegen. Ik hoop nog steeds dat er kindvrije gedeeltes in het vliegtuig komen en dan ben ik graag bereid daar extra voor te betalen.
Je kunt inderdaad met de auto gaan, is alleen een beetje moeilijk als je naar Florida wilt....... Ik vind het een beetje kortzichtig om te zeggen dat je met kinderen dus, in uw optiek, alleen maar met de auto op vakantie mag gaan!
Wij hebben zelf 2 kinderen waarvan de jongste 2,5 jaar was toen we voor het eerst met hem naar Florida gingen, problemen hebben we nooit en hij vermaakt zich prima in het vliegtuig. Ik heb overigens vaker problemen met volwassen passagiers dan met kinderen.......