Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo
Na alle spookverhalen hier en op andere sites, had ik me ontzettend voorbereid op agressieve verkooptechnieken, maar dat viel 100%. De enige vraag die we kregen was: You got compact, that good? Na een vriendelijk "Yes" moest ik even een handtekening zetten onder een formulier waarop keurig overal $ 0,= stond en klaar was Kees.
Zo kan het dus ook :)
Re: Misleid door baliemedewerker van autohuur Alamo
wij hebben dit in 2011 ook meegemaakt, 1e keer in Miami en moe van de reis dan denk je al gauw dat de baliemedewerker van Alamo dan toch gelijk heeft en hebben we ons een upgrade.,( omdat het allemaal niet zou passen)laten "aansmeren", hij was ook echt agressief in verkooptechnieken. We proberen nu in ieder geval beter op te letten. Ik denk ook dat het begint met de voorwaarden waar je een autohuur voor aangaat bij een verhuurbedrijf om die zo volledig als mogelijk aan te gaan. Maar wat is volledig en waar moet je en kan je in Nederland op letten bij het aangaan van zoiets? is hier iets van terug te lezen in een topic?
In 2011 wilde ze dit ook bij ons proberen, goed kijken op het contract of er overal 0 staat. En al zeker niets aan laten smeren.
Heb hem toen dat papier gelijk terug onder z'n neus geduwd en ik hoefde eigenlijk verder weinig meer te zeggen. Kreeg heel snel een nieuw contract met alles 0.
Mijn vraag staat nog steeds, moet ik bij de kiosk van Alamo nog op bijzonderheden letten? Dat ik bij het accepteren van de voorwaarden gelijk roadside assistance accepter oid? Ik dacht dat ze bij Dollar zo'n trucje uithaalden bij de Kiosk.
@Axzel: Zie http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post185010
Aangezien het niet direct met misleiding te aken heeft heb ik je vraag naar het algemene Alamo onderwerp verplaatst. En er zijn al wat antwoorden op gegeven.