Welke instellingen bedoel je hiermee:?:
Afdrukvoorbeeld
Ik vraag me af waar hij dat weghaalt? Uit je milageplus account? Want tijdens het inchecken moest ik nog alles invullen. Op de terugweg was het al wel ingevuld, maar dat lijkt mij ook zeer logisch.
Die gegevens moet je dan al wel ingevuld hebben in bijv. je Milageplus account en aangeven dat je die gegevens bewaard/opgeslagen wil hebben, anders werkt dat niet.
Maar dat is dan eenmalig, dus is het wel wat makkelijker geworden t.o.v. voorheen.
Zo, ik heb even gemist dat je nu 20 dollar meer mag betalen voor een 2e tas.
Ik vond 50 dollar al aardig aan de prijs (vergeleken met gratis, voorheen), maken ze het nog even 40% duurder!
Nouja, nog meer kopen dus in Florida om die 70 dollar gerechtigd te maken. :mrgreen:
En fijn dat ik eerst moet bellen voor ik online in kan checken omdat er wat veranderd is.
Het vliegtuig zal wel 1 minuut eerder vertrekken ofzo. Online inchecken is nu onmogelijk zonder te bellen... United wordt slechter, ook die 3x3x3 of 3x3 stoelindeling bevalt me niet. Jammer.
Eens even zien of ik nu United NL ga bellen of naar die lui in India die alles zogenaamd begrijpen. :)
edit; pff ik wordt doof van die muziek.. enorm schel en hard (ja, telefoon staat op het laagste streepje) en kans op een uur wachttijd of meer. Ik ga mooi even wat anders doen en het straks weer proberen. Leuk zo'n merger.
Waarom moet je bellen? Zowel op de heenweg als de terugweg niet hoeven doen. Ondanks dat we op de terugweg een extra koffer hadden (aangemeld en betaald bij on-line inchecken).
Laat maar, te snel over het "omdat er wat veranderd is" heen gelezen. :|
Je hoeft niet online in te checken, maar ik vind het altijd wel makkelijk.
Eveneens als je een 2e tas wilt inchecken (dat is online meen ik goedkoper dan op het laatste moment?). Maar die gaat plat mee in een koffer heen, en vol terug. :mrgreen:
Zo, nu wat sneller contact. De beste man had wat dingen aangepast op het reserveringsnummer, maar ik zou als nog niet online kunnen inchecken. Nouja, dan morgen gewoon maar naar Schiphol. Hij gaf wel aan dat als ik terug niet online in kon checken, de prijs van een 2e koffer gewoon 70 dollar blijft en er dus geen verschil is tussen online aangeven of pas op het vliegveld bij het inchecken.
Ik log net in op mijn mileage plus account en nu zie ik dat we allemaal een nieuw nummer hebben gekregen. Het is van een 11 cijferig nummer nu 8 tekens geworden. Op zich niet erg natuurlijk maar ik heb net van de week een poos met TAP Portugal aan de lijn gehangen om al onze gegevens door te geven. Paspoort nummers en UA mileage plus nummers. (heel onhandig dat dit bij TAP niet online kan)
Heb dus onze oude nummers doorgegeven. Zou dit nou automatisch goed komen? Kan er niet echt wat over vinden op de United site.
Ik denk het niet (alhoewel geen ervaring), omdat United echt naar nieuw systeem van codes is overgegaan. Ik zou het echt weer laten aanpassen hoor ! Anders is er grote kans dat je niets krijgt en er achteraf weer achteraan moet.