Michael waar vind je die aan de prijs van 508 euro ?
Afdrukvoorbeeld
Michael waar vind je die aan de prijs van 508 euro ?
..en over welke periode praten we?
Voor de periode april/mei vind ik Arkefly met 604 euro goedkoper dan US Airways, Aer Lingus, AA, BA Lufthansa en United vanaf Brussel met ticketprijzen tussen de 710 en 784 euro. Dus kom maar op met die links, zelf kan ik die voordelige tickets niet vinden momenteel.
Wij gaan op 28 maart en ik betaal 557,17 euro bij tap
Ohh, dat zijn fijne prijzen lees ik hierboven! Ik heb minder geluk want "helaas" vlieg ik eind maart via New York, want daar blijf ik eerst nog voor een week voordat ik doorvlieg naar Orlando. Als ik nu de prijzen bekijk zit ik niet onder de EUR 820,- pp! nog even verder zoeken...
Ik heb al een tijdje geleden geboekt voor de paasvakantie. Wij vertrekken 30 maart en komen terug op 13 april. Wij vliegen rechtstreeks naar fort meyers met air berlin. Ook hopeloos gezocht hoor, prijzen bleven echt hoog. Opeen was hij een stukje lager en geboekt voor 610 euro per persoon... Zoeken zoeken zoeken... Maar de prijzen zijn idd echt duur tegenwoordig!
ik hou jullie berichten goed in de gaten. Wij gaan van 14 juni tot 14 juli naar Florida/Clermont.
dat is een hoop geld!Citaat:
Totaalprijs: €1947,00 (comfort class met extra beenruimte)
Geboekt bij: Air Lingus
d.d.: 2/8
Periode : 4 t/m 18 mei
Route: Amsterdam - Dublin - Orlando Terug: Orlando - Dublin - Amsterdam
Maatschappij: Air Lingus
Aantal Personen: 4 ( 2 Volwassenen, 1 Kind en 1 Baby (ij en 11 maanden dan) - toch geboekt als 2 kinderen )
Totaalprijs €2,610.32
Ik heb heel veel gezocht en ja, er zijn goedkoper tickets, maar ik vond de tijden helemaal niks, vooral als je met 2 kleintjes gaat. Ik vond de tijden van Air Lingus in het totale overzicht het best. Daarnaast als ik goed begrepen heb, hoeven wij niet door de controle als je in Orlando aankomt, want dat doen wij al in Dublin, hierdoor zijn wij sneller buiten...
En oh, wat ben ik blij dat het nu vast staat! :o
Ben me ook een beetje aan het oriënteren op de prijzen van vliegtickets. Er is echter totaal geen lijn in te ontdekken. De ene dag kunnen we met ons gezin voor € 1600,-- vliegen en de dag erna zijn er geen tickets onder de € 2000,--. We weten nog niet precies wanneer we gaan (verlofaanvragen lopen nog :) ), maar het is best rottig om te bepalen wat nu een goede prijs is. Hebben jullie nog gouden tips? Zit er bijvoorbeeld een patroon in?