Re: Vraag over Blogspot/Blogger
Ik heb volgens mij iets raars met mijn blog: http://richardenanjainorlando.blogspot.com/
Ik kan de rechterkolom niet meer zien, terwijl die wel nog kan zien, als ik inlog op de blog, en naar bijvoorbeeld "ontwerp" ga.
Mijn vriendin kan de rechterkolom ook niet meer zien, is er iets veranderd ofzo ?
Wat stond er in de rechterkolom? Misschien dat je de indeling (bij template) hebt veranderd?
Als ik bij andere Blog's een foto aanklik, dan kom ik in een apart scherm met een soort album.
Als ik in mijn eigen blog op een foto klik, dan krijg ik in een ander scherm maar 1 foto te zien, en niet alle foto's van die dag ( snap je het nog...?)
Hoe zou ik dit voor elkaar kunnen krijgen?
Heb je een voorbeeld van zo'n Blog?
http://gadet-at-florida-2012.blogspot.com ( Saskia, ik hoop dat ik even jou blog als voorbeeld mag gebruiken:confused:)
www.2opvakantie.blogspot.com
Dit is wat ik bedoel bij foto's van een verslag
Trouwens mijn foto's komen gewoon van mijn pc "mijn albums", dus geen Picasa of Flikr
Heeft dat niet gewoon met het thema te maken? Zij gebruikt Picture Window
Ik heb gisteren bij blogger toegevoegd dat men zijn email kan invullen en dat je dan bij elke update een email krijgt. Het registreren en activeren gaat goed. Maar als ik dan een update plaats krijg ik geen email(heb mezelf natuurlijk ook aangemeld).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Heeft dat niet gewoon met het thema te maken? Zij gebruikt Picture Window
Sorry, maar ik ben echt een leek, wat houdt dat precies in dan, kan ik dat nu nog toevoegen aan mijn bestaande blog, of moet ik dan mijn hele blog aanpassen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Orangedevil
Ik heb gisteren bij blogger toegevoegd dat men zijn email kan invullen en dat je dan bij elke update een email krijgt. Het registreren en activeren gaat goed. Maar als ik dan een update plaats krijg ik geen email(heb mezelf natuurlijk ook aangemeld).
Dat klopt! In principe is het ook geen blogspot iets, maar loopt het via Feedburner (ook van Google). Die roept elke X tijd de RSS feed van je blog op, en als er iets nieuws is mailt hij dit. Over het algemeen duurt dit wel even, soms wel een dag. Maar beter ooit dan nooit ;-)